Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Львівська (при)міська електричка"

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Print
Author Topic: Проект "Львівська (при)міська електричка"  (Read 4407 times)
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #30 on: 15.01.20 , 14:01 »
Share



Тепер по суті. Платформа під кільцевою - тобто на межі Львова, Старого рудного і Зимної Води матиме обмежену доступність для Старого Рудна і Зимної Води, через небхідність добирання туди по доволі таки депресивній місцевості через широку лісопосадку, але це все одно є +, так як в час пік по Городоцькій до приміського можна і годину їхати, а тут - максимум 15 хвилин. 300-400 пасажирів зупинки Суховоля, Зимна Вода та кільцева в час пік на в'їзд в місто дадуть. на виїзд - ні, так як більшості необхідний центр, і мало хто захоче платити двічі за добирання з центру додому. та й корки у вечірній час менш грандіозні. Але то моя субєктивна думка.  Ну і  ще таке - як змусити всіїх їх заплатити за проїзд в поїзді більше ніж 7 гривень - стандартний міський тариф. Та й культура оплати в елктричках - у нас ще та ((. 
Ідеально - був би дизель аля Суховоля-Рудно-центр- (палац Гн. Хоткевича)-Підзамче-Підбірці" через головний вокзал. В іншому випадку живучість проекту оцінюю як 40/60 в не кращу сторону.

Агломерації Львівської на жаль не виходить їм. Наразі згідні лише ті, хто і так є містом - Винники, Брюховичі та Рудно. Погоджуються також Лисиничі, Підбірці і Суховоля, які мають спільну межу, та Гряда, яка географічно відрізана. Зимна Вода, Сокільники і всі інші  - не хочуть під крило ЛМР.
Там та лісосмуги в ширину десь до 100 метрів в обидва боки. Відразу за нею хати і нормальні цивілізовані тратуари. Не бачу проблеми в тому щоб доробити ще тих 200 метрів тротуару через лісосмуги , поставити декілька ліхтарів - таким чином в пішому доступі до електричок буде ще значна  частина Зимної Воды і Рудно. До речі, там ще зі сторони Зимної Воды будується якесь підприємство-буде ще додатковий пасажир,

Як заставити платити- легко, контроль як в тролейбусах та трамваях. Висять qr коди та на станціях точки продажу квитків. Час від часу по електричка ходить контролер та штрафує всіх безбілетників. Також буду вимагати окрему систему оплати, з можливістю покупки проїзних та проїзних електричка+трамвай+тролейбус
Logged
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #31 on: 15.01.20 , 15:01 »
Share

Та ні, я  - абсолбтно позитивно налаштований до всіх своїх сусідів, в т.ч і із Зимної Води, просто не полюбляю комуністів і їх методів роботи - забрати у одних, і віддати іншим.
А якщо по суті - то ситуація така, що у нас вже є проект, вже немає судових обмежень, є принципова попередня згода ОНУРу прийняти участь у тендері і виконати роботи авансом..але....
1. По проекту - вартість ремонту - 5 мільйонів,а пан Садовий і Ко заклали в бюджет 2020 - аж 1 ((.
2. Ми тільки за те, щоб залишити і 52 через Зимну Воду і запустити нормально, а не на папері великі автобуси на 28 маршрут після ремонту дороги, але: "дьявол кроется в деталях" і всі ритмічно працюючі львівські маршрути, ща ще й  обслуговувані низькопідлоговими автобусами великої місткості, працють за схемою - "спальний район - центр-спальний район", і нинішня кастрація 28-го не дає йому шансу на нормальне життя у майбутньому без послідуючого видовження. От і питання - навіщо зараз скорочувати, якщо дасть Бог восени доведеться знову видовжувати і знову накатувати пасажиропотік, щоб не закрити як збитковий.

А стосовно проекту - то шанс в нього є лише у сполученні теж на дві сторони Суховоля-Зимна Вода- Старе Рудно-вокзал-центр-Підзамче-Кривчиці-Підбірці. Але - з дизелями у Львівської - самі знаєте що, а про Шкоди писати - це буде явно невдалий жарт. Не знаю технічно, чи можна до прикладу на 4 пероні львівського вокзалу організувати одночасно з двох сторін прибуття постійнострумової і зміннострумової електричок щоб комфортно пересаджувати пасажирів, і чи буде попит при таких розкладах, і чи знайдеться достатня кількість рухомого складу, якого немає ((. Словом - все тут взаємопов'язано. от якби до Борисполя ділянку електрифікували і пару PES знову віддали Груникам, тоді можна було б і тут зіграти. Але це мабуть теж невдалий жарт.
« Last Edit: 15.01.20 , 15:01 by vitaliy_lviv » Logged
tera
Active user

Posts: 959


View Profile
« Reply #32 on: 15.01.20 , 15:01 »
Share

Вартість прїзду 184,183 ніби 12 грн.Прибуваєш на АС-2.184а на Щурата за 7 грн.
Якщо вартість на проекті буде 12 грн,то їздити ним буде мало.Пенсів певно відшиють(на Бориспіль платять?).
Яка потреба платити ще 6-7 грн за подальшу пересадку.За час хіба.
Ідея недоречна в цьому вигляді,без вкорочення довгих приміських.

І взагалі,я правильно розумію-ця сторона тому, що нема ПДС в ту сторону частих,а є купа маршруток,котрих можна і порешать.І куди прибуття-Приміський чи Головний.

Зацікавленість я бачу,потреби ні.Великий Львів і транспорт буде тут гут.

А правильне рішення,це склад,який через Головний до Підзамче.(типу ГМ змінного+ГМ постійного струму,або +дизель,+батарея).
Платформа на Хвильвого є,а на Варшавській не певний.
Тобто до Вашої ідею доплюсувати ідею рейкового автобуса.
РЕЙКОВИЙ АВТОБУС ДЛЯ ЛЬВОВА
http://tvoemisto.tv/blogs/chomu_u_lvovi_potriben_miskyy_zaliznychnyy_transport_92633.html
Може Ви автор статті.

П.С.поки набирав та шукав посилання.
vitaliy_lviv
Quote
А стосовно проекту - то шанс в нього є лише у сполученні теж на дві сторони Суховоля-Зимна Вода- Старе Рудно-вокзал-центр-Підзамче-Кривчиці-Підбірці.
Так ось воно.


Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #33 on: 15.01.20 , 16:01 »
Share


А стосовно проекту - то шанс в нього є лише у сполученні теж на дві сторони Суховоля-Зимна Вода- Старе Рудно-вокзал-центр-Підзамче-Кривчиці-Підбірці. Але - з дизелями у Львівської - самі знаєте що, а про Шкоди писати - це буде явно невдалий жарт. Не знаю технічно, чи можна до прикладу на 4 пероні львівського вокзалу організувати одночасно з двох сторін прибуття постійнострумової і зміннострумової електричок щоб комфортно пересаджувати пасажирів, і чи буде попит при таких розкладах, і чи знайдеться достатня кількість рухомого складу, якого немає ((. Словом - все тут взаємопов'язано. от якби до Борисполя ділянку електрифікували і пару PES знову віддали Груникам, тоді можна було б і тут зіграти. Але це мабуть теж невдалий жарт.
Само собою- Підзамче було би краще, але це ніяк технічно не реалізуємо. Pesa-дуже мала місткість, а катати частіше ніж раз в 30 хвилин трафік між Підзамче та Львовом наврядче дозволить та і електрифікують Бориспіль  наврядче скоро, тож PESu будуть вільні точно не скоро.

На мою думку - приміський вокзал-це оптимальний варіант. По перше-в пішій доступності багато підприємств, Львівська Політехніка, та ще купа офісів і т.п. По моїх спостереженнях висадки з 52/28/184/156  в тому районі висаджується 50% всього автобусу, тобто говорить це про те, що цей район сам по собі є центром тяжіння. +пересадка на тролейбус трамвай дозволить пересадити частину пасажирів, які їдуть до центру на електричку. Імхо, за наявних умов це єдиний реалізуємий сценарій.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #34 on: 15.01.20 , 16:01 »
Share

Вартість прїзду 184,183 ніби 12 грн.Прибуваєш на АС-2.184а на Щурата за 7 грн.
Якщо вартість на проекті буде 12 грн,то їздити ним буде мало.Пенсів певно відшиють(на Бориспіль платять?).
Яка потреба платити ще 6-7 грн за подальшу пересадку.За час хіба.
Ідея недоречна в цьому вигляді,без вкорочення довгих приміських.

І взагалі,я правильно розумію-ця сторона тому, що нема ПДС в ту сторону частих,а є купа маршруток,котрих можна і порешать.І куди прибуття-Приміський чи Головний.

Зацікавленість я бачу,потреби ні.Великий Львів і транспорт буде тут гут.

А правильне рішення,це склад,який через Головний до Підзамче.(типу ГМ змінного+ГМ постійного струму,або +дизель,+батарея).
Платформа на Хвильвого є,а на Варшавській не певний.
Тобто до Вашої ідею доплюсувати ідею рейкового автобуса.
РЕЙКОВИЙ АВТОБУС ДЛЯ ЛЬВОВА
http://tvoemisto.tv/blogs/chomu_u_lvovi_potriben_miskyy_zaliznychnyy_transport_92633.html
Може Ви автор статті.

П.С.поки набирав та шукав посилання.
vitaliy_lviv
Quote
А стосовно проекту - то шанс в нього є лише у сполученні теж на дві сторони Суховоля-Зимна Вода- Старе Рудно-вокзал-центр-Підзамче-Кривчиці-Підбірці.
Так ось воно.

Ще раз повторюся-проїзний електричка+трамвай або тролейбус дозволить урегулювати цінник. Основна мета-економія часу, так як зараз час в дорозі між Рудно/Зимною Водою/Суховолею та Привокщальною становить 50-80хвилин в годину пік. Само собою-кросс електрички це краще, але на жаль, вони поки нереально.
 По ціннику-оптимально разовий 10 грн
Абонемент 300грн
Абонемент з трамваєм і тролейбусом-400-450 грн

І не забувайте, що зовсім скоро вартість проїзду в автобусах і маршрутках може підскочити до 8-9 грн
« Last Edit: 15.01.20 , 16:01 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #35 on: 15.01.20 , 16:01 »
Share

,
Logged
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #36 on: 15.01.20 , 16:01 »
Share

В 184, 184а, 156 і інших сотих - вартість проїзду ті самі 7 грн, щой у міських 52 та 28, а не 12 як мало би бути по тарифу
Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #37 on: 15.01.20 , 16:01 »
Share

В 184, 184а, 156 і інших сотих - вартість проїзду ті самі 7 грн, щой у міських 52 та 28, а не 12 як мало би бути по тарифу
Ні, 184 до Суховолі 10 грн
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5677


View Profile
« Reply #38 on: 15.01.20 , 17:01 »
Share

Шкода, що станцією стикування на цьому напрямку є Рудно. Маю в архіві розклади 1994 року.

6018/6017 Львів - Рудно

    -     -  17.04   Львів       18.41
Депо Схід  -  1 - Техконтора - 1 -
17.12  2  17.14  Клепарів  18.34  1  18.35
17.18  1  17.19  Батарівка 18.30  1  18.31
17.22  2  17.24  Рясне-1   18.25  2  18.27
17.28  1  17.29  Конвеєр   18.18  1  18.19
17.35  1  17.36  Рясне-2    18.12  2  18.14
17.42  2  17.44  Білогорща 18.05  1  18.06
17.50   -   -        Рудно           -    -   18.00

6022/6021 Львів - Рудно

    -     -  21.00   Львів       22.35
Депо Схід  -  1 - Техконтора - 1 -
21.09  1  21.10  Клепарів  22.26  1  22.27
21.13  1  21.14  Батарівка 22.22  1  22.23
21.17  1  21.18  Рясне-1   22.18  1  22.19
21.23  1  21.24  Конвеєр   22.12  1  22.13
21.29  1  21.30  Рясне-2    22.06  1  22.07
21.36  1  21.37  Білогорща 21.59  1  22.00
21.43   -   -        Рудно           -    -   21.53

Загалом на ділянці Львів - Рясне в ті роки ходили електрички так.

Зі Львова на Рясне: 6.25, 7.35, 8.16, 15.20, 17.04, 19.32, 21.00.

З Рясного на Львів: 7.14, 8.15, 9.00, 16.19, 18.14, 20.17, 22.07.

Хто там хотів в центр елеками їздити - для тих можна подати електричку Піздямче - Рудно з заходом на головний двірець, по Рудно стиковану з пропонованим VSK Суховоля - Львів-Приміський )) І назвати за прикладом сусіда, "Львівськими діяметрами" та "Львівськими радіусами" відповідно лінії LVD та LVR. Розробити агітаційні борди "Не бійтеся - всі пересядуть" і "Цьоцю - беріт сраку в руки і встигнете".
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5331


View Profile
« Reply #39 on: 16.01.20 , 08:01 »
Share


Тобто до Вашої ідею доплюсувати ідею рейкового автобуса.
РЕЙКОВИЙ АВТОБУС ДЛЯ ЛЬВОВА
http://tvoemisto.tv/blogs/chomu_u_lvovi_potriben_miskyy_zaliznychnyy_transport_92633.html
Може Ви автор статті.
Если не ошибаюсь, был там уже рейковый автобус, припоминаю, что его Тимошенко в рамках своей первой президентской кампании запускала еще в прошлом десятилетии после реконструкции посадочных платформ (сюжет пробегал в новостях зимой 2009 или 2010). По виду салона нечто промежуточное между ДПКр и трамваями "Электрон". Целевая аудитория, привыкшая к джихадобусам, не смогла перестроиться, "и погыбе память" его "с шюмом".

Не выгорит там ничего, на Западе, где ни в одном из крупных городов никогда не было нормального скоростного транспорта, народ настолько прикипел к бусикам, что паттерны мышления уже окостенели:

Абсолютно до Львова не маю жодного відношення. Тому погляд збоку. Виглядає так, що Ваша позиція, -  подібна на Стокгольмський синдром, посилена незрозумілою відразою до Зимної Води. Ви є заручниками скотовозок.
« Last Edit: 16.01.20 , 08:01 by Emblaze » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!