Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Львівська (при)міська електричка"

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Print
Author Topic: Проект "Львівська (при)міська електричка"  (Read 4412 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5685


View Profile
« Reply #40 on: 16.01.20 , 09:01 »
Share

Если не ошибаюсь, был там уже рейковый автобус, припоминаю, что его Тимошенко в рамках своей первой президентской кампании запускала еще в прошлом десятилетии после реконструкции посадочных платформ (сюжет пробегал в новостях зимой 2009 или 2010). По виду салона нечто промежуточное между ДПКр и трамваями "Электрон".

Там Pesa 620M їздила. 
Ось тут про це трохи згадували: https://youtu.be/ol42vHJ_YQk
Logged
tera
Active user

Posts: 959


View Profile
« Reply #41 on: 16.01.20 , 10:01 »
Share

Ще раз повторюся-проїзний електричка+трамвай або тролейбус дозволить урегулювати цінник. Основна мета-економія часу, так як зараз час в дорозі між Рудно/Зимною Водою/Суховолею та Привокщальною становить 50-80хвилин в годину пік. Само собою-кросс електрички це краще, але на жаль, вони поки нереально.
 По ціннику-оптимально разовий 10 грн
Абонемент 300грн
Абонемент з трамваєм і тролейбусом-400-450 грн

І не забувайте, що зовсім скоро вартість проїзду в автобусах і маршрутках може підскочити до 8-9 грн
Після початку ремонту Бандери буде Вам і тролейбус і трамвай.Подумайте,що і куди буде їздити.

Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #42 on: 16.01.20 , 11:01 »
Share


Если не ошибаюсь, был там уже рейковый автобус, припоминаю, что его Тимошенко в рамках своей первой президентской кампании запускала еще в прошлом десятилетии после реконструкции посадочных платформ (сюжет пробегал в новостях зимой 2009 или 2010). По виду салона нечто промежуточное между ДПКр и трамваями "Электрон". Целевая аудитория, привыкшая к джихадобусам, не смогла перестроиться, "и погыбе память" его "с шюмом".

Не выгорит там ничего, на Западе, где ни в одном из крупных городов никогда не было нормального скоростного транспорта, народ настолько прикипел к бусикам, что паттерны мышления уже окостенели:

Ну по перше цей рейковий автобус ходив в міській зоні і час від Сихова до Підзамче долав за 45 хвилин. Це відстань в 8км по прямій. В той час і затори були менші, тож скотовозкою по часу думаю виходило так само. Та інтервал там був 1.5 годин. +зупинних пункт розташований на краю житломогомасиву, тобто в пішій доступності( порахуємо що це 1 км) було десь зо 30% житловогомасиву.
Там ще він зупинявся по купі з.п.,але деякі з них є досить віддалені і до них враховуючи інтервал, теж  добиратися PESою по часу думаю не сильний був виграш. До залізничного вокзалу був виграш в часі, але знов ж таки  розташування на краю жилмасиву+інтервал

Ну але навіть за таких умов певний паспотік в рейкового автобуса був. За пів року ним скористалися 60.000 пасків- це 350 на день. Враховуючи що в години пік було по 2 пари рейсів це 80-90 пасків на пікову пару.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #43 on: 16.01.20 , 11:01 »
Share


Після початку ремонту Бандери буде Вам і тролейбус і трамвай.Подумайте,що і куди буде їздити.


Роботи почнуться мінімум через пів року . Та і трамвай 6 ці роботи не зачіплять, тролейбус, враховуючи що він лише перетинає вулицю і знаходиться на її початку теж не на довго мусить бути паралізований.

Та і в пішій доступності від привокзальної є купа підприємств, офісів, навчальних закладів, тобто вона і сама є центром тяжіння. За 3 місяці-пів року-рік до початку реконструкції  електричка мусить накатпти певний паспотік і пережити цю реконструкцію
« Last Edit: 16.01.20 , 11:01 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #44 on: 30.01.20 , 17:01 »
Share

Шановні колеги.
Створена група, в якій буде обговорюватися Львівська міська електричка, а саме Рясне-Підзамче(Підбірці). Чому тепер Рясне, а не Рудно-тому що зараз найбільш сприятливі умови саме для Рясного, яке через закриття вулиці Шевченка фактично потрапляє в ізоляцію на 2 роки. Цей факт буде стимулювати громадськість та чиновників сприяти цьому проекту. Але на жаль, чиновники вирішили максимально протидіяти проекту і чекають копняк від громадськості, для чого і створена ця група. Тож, долучаємося. Причому не тільки Львівські, а всі охочі. Має бути цікаво.
https://www.facebook.com/groups/705824979946491/
« Last Edit: 30.01.20 , 18:01 by jbond989 » Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #45 on: 15.02.20 , 15:02 »
Share

Сюжет про ініціативу
https://youtu.be/-pdnK73w-Z0
Logged
tera
Active user

Posts: 959


View Profile
« Reply #46 on: 20.07.20 , 12:07 »
Share

Шкода,що не видно дати публікації.В історії свого гугла було.Певно кінець 19 року.
Quote
Чи є в управління плани запуску міської залізниці як виду громадського транспорту?

Це питання ще не обговорювалося. Не зрозуміло, чи цим буде займатися управління транспорту, чи «Львівавтодор». Думаю, це буде група, яка об’єднуватиме департамент містобудування, управління транспорту і «Львівавтодор» — вони мають спільно планувати міську електричку.http://tvoemisto.tv/exclusive/novi_marshruty_ta_peresadkovi_haby_yaki_zminy_planuyut_u_gromadskomu_transporti_lvova_103672.html

Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5331


View Profile
« Reply #47 on: 20.07.20 , 14:07 »
Share

Не, ну это фантастика, менталитет пользователей чисто джихадобусный там. Смотрел недавно заброшенную австрийскую узкоколейку у них, ее бы расчистить — получится отменный туристический маршрут уровня карпатского трамвая и хорошее сообщение с городками-спутниками. Перепад высот 70-80 м, извилистая живописная трасса, растительность местами непролазная, но полотно сохранилось на удивление хорошо.




Но зачем это, если можно прыгнуть в родной и любимый "Эталон", а властям — подбросить еще косточку прикормленным турецким дорожникам? Был уже львовский городской автобус в куда более травоядное время и при благоприятной экономической конъюнктуре восстановительного роста на 4–5% в год, да сплыл. Пользователям это нинужно.
« Last Edit: 20.07.20 , 14:07 by Emblaze » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1319


View Profile
« Reply #48 on: 20.07.20 , 15:07 »
Share

А це хіба не колія на Личаків?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5331


View Profile
« Reply #49 on: 20.07.20 , 16:07 »
Share

А це хіба не колія на Личаків?
Да, конечно, но это дальше уже, в сторону Винников почти за городской чертой.

В некоторых источниках утверждается, что в 1960-70-х там вполне себе собакены шастали, по крайней мере летом в лес и на озеро. Также утверждают, что имелось грузовое движение, но по состоянию трассы похоже, что там никто не ездит как минимум с начала века.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!