Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.20 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Львівська (при)міська електричка"

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Print
Author Topic: Проект "Львівська (при)міська електричка"  (Read 4109 times)
tera
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #60 on: 15.09.20 , 23:09 »
Share

Quote
Найбільш віддаленим від Львова населеним пунктом є Зашків. Хоча, насправді, він не так уже і далеко. У цю сторону планується за якийсь час запустити міську електричку. Про це поки не говорять публічно, але таку модель розглядають – хто за це платитиме, як надаватиметься послуга. Рано чи пізно ми прийдемо до того, що усі території навколо Львова, де є залізниця, треба буде з’єднати електричками. Інакше ми просто захлинемося – затори будуть тільки збільшуватись.http://tvoemisto.tv/exclusive/novyy_ryadok_u_pasporti_ta_iedyna_shema_transportu_shcho_zminytsya_dlya_meshkantsiv_lvivskoi_otg_113199.html
Ну електричку не запустять,а дизель може.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #61 on: 15.09.20 , 23:09 »
Share

Quote
Найбільш віддаленим від Львова населеним пунктом є Зашків. Хоча, насправді, він не так уже і далеко. У цю сторону планується за якийсь час запустити міську електричку. Про це поки не говорять публічно, але таку модель розглядають – хто за це платитиме, як надаватиметься послуга. Рано чи пізно ми прийдемо до того, що усі території навколо Львова, де є залізниця, треба буде з’єднати електричками. Інакше ми просто захлинемося – затори будуть тільки збільшуватись.http://tvoemisto.tv/exclusive/novyy_ryadok_u_pasporti_ta_iedyna_shema_transportu_shcho_zminytsya_dlya_meshkantsiv_lvivskoi_otg_113199.html
Ну електричку не запустять,а дизель може.

Воно-то так, але люди, далекі від залізниці звикли будь-який МВРС,,електричками"називати.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5284


View Profile
« Reply #62 on: 16.09.20 , 04:09 »
Share

Quote
Найбільш віддаленим від Львова населеним пунктом є Зашків. Хоча, насправді, він не так уже і далеко. У цю сторону планується за якийсь час запустити міську електричку. Про це поки не говорять публічно, але таку модель розглядають – хто за це платитиме, як надаватиметься послуга. Рано чи пізно ми прийдемо до того, що усі території навколо Львова, де є залізниця, треба буде з’єднати електричками. Інакше ми просто захлинемося – затори будуть тільки збільшуватись.http://tvoemisto.tv/exclusive/novyy_ryadok_u_pasporti_ta_iedyna_shema_transportu_shcho_zminytsya_dlya_meshkantsiv_lvivskoi_otg_113199.html
Ну електричку не запустять,а дизель може.


Не поможет, население там плотно приучено к джихадобусам и евробляхам, а тарифы уже в раза полтора-два выше остального пригорода.

Я там по линии колеи зачем-то лет 7 назад шел могу сказать,что сначала надо метров на 25 местных жителей напалмом выжечь,а потом трасу можно,это да.
Когда я винниковско-подгаецкую линию осматривал, меня больше всего впечатлил вот этот пустивший корни в трассу фургончик, рядом с которым обустроены целая мини-плантация и склад стройматериалов.

« Last Edit: 16.09.20 , 04:09 by Emblaze » Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #63 on: 16.09.20 , 12:09 »
Share

Quote
Найбільш віддаленим від Львова населеним пунктом є Зашків. Хоча, насправді, він не так уже і далеко. У цю сторону планується за якийсь час запустити міську електричку. Про це поки не говорять публічно, але таку модель розглядають – хто за це платитиме, як надаватиметься послуга. Рано чи пізно ми прийдемо до того, що усі території навколо Львова, де є залізниця, треба буде з’єднати електричками. Інакше ми просто захлинемося – затори будуть тільки збільшуватись.http://tvoemisto.tv/exclusive/novyy_ryadok_u_pasporti_ta_iedyna_shema_transportu_shcho_zminytsya_dlya_meshkantsiv_lvivskoi_otg_113199.html
Ну електричку не запустять,а дизель може.


Не поможет, население там плотно приучено к джихадобусам и евробляхам, а тарифы уже в раза полтора-два выше остального пригорода.

От що значить ,,привчено"? Нема ніякої психологічної залежності до ,,маршруток" у львів*ян. Буде нормальний залізничний транспорт з нормальними графіками- буде пасажиропотік. Ранкові корки в місті та на основних під*їздах до нього точно не стимулюють користуватися автотранспортом. Але якщо з залізничного транспорту 1-2 пари в день з не дуже зручним графіком курсування- то це проблема Львівської залізниці, а не місцевих мешканців.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!