Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.20 , 03:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Львівська (при)міська електричка"

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Print
Author Topic: Проект "Львівська (при)міська електричка"  (Read 4205 times)
tera
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #60 on: 15.09.20 , 23:09 »
Share

Quote
Найбільш віддаленим від Львова населеним пунктом є Зашків. Хоча, насправді, він не так уже і далеко. У цю сторону планується за якийсь час запустити міську електричку. Про це поки не говорять публічно, але таку модель розглядають – хто за це платитиме, як надаватиметься послуга. Рано чи пізно ми прийдемо до того, що усі території навколо Львова, де є залізниця, треба буде з’єднати електричками. Інакше ми просто захлинемося – затори будуть тільки збільшуватись.http://tvoemisto.tv/exclusive/novyy_ryadok_u_pasporti_ta_iedyna_shema_transportu_shcho_zminytsya_dlya_meshkantsiv_lvivskoi_otg_113199.html
Ну електричку не запустять,а дизель може.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #61 on: 15.09.20 , 23:09 »
Share

Quote
Найбільш віддаленим від Львова населеним пунктом є Зашків. Хоча, насправді, він не так уже і далеко. У цю сторону планується за якийсь час запустити міську електричку. Про це поки не говорять публічно, але таку модель розглядають – хто за це платитиме, як надаватиметься послуга. Рано чи пізно ми прийдемо до того, що усі території навколо Львова, де є залізниця, треба буде з’єднати електричками. Інакше ми просто захлинемося – затори будуть тільки збільшуватись.http://tvoemisto.tv/exclusive/novyy_ryadok_u_pasporti_ta_iedyna_shema_transportu_shcho_zminytsya_dlya_meshkantsiv_lvivskoi_otg_113199.html
Ну електричку не запустять,а дизель може.

Воно-то так, але люди, далекі від залізниці звикли будь-який МВРС,,електричками"називати.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5289


View Profile
« Reply #62 on: 16.09.20 , 04:09 »
Share

Quote
Найбільш віддаленим від Львова населеним пунктом є Зашків. Хоча, насправді, він не так уже і далеко. У цю сторону планується за якийсь час запустити міську електричку. Про це поки не говорять публічно, але таку модель розглядають – хто за це платитиме, як надаватиметься послуга. Рано чи пізно ми прийдемо до того, що усі території навколо Львова, де є залізниця, треба буде з’єднати електричками. Інакше ми просто захлинемося – затори будуть тільки збільшуватись.http://tvoemisto.tv/exclusive/novyy_ryadok_u_pasporti_ta_iedyna_shema_transportu_shcho_zminytsya_dlya_meshkantsiv_lvivskoi_otg_113199.html
Ну електричку не запустять,а дизель може.


Не поможет, население там плотно приучено к джихадобусам и евробляхам, а тарифы уже в раза полтора-два выше остального пригорода.

Я там по линии колеи зачем-то лет 7 назад шел могу сказать,что сначала надо метров на 25 местных жителей напалмом выжечь,а потом трасу можно,это да.
Когда я винниковско-подгаецкую линию осматривал, меня больше всего впечатлил вот этот пустивший корни в трассу фургончик, рядом с которым обустроены целая мини-плантация и склад стройматериалов.

« Last Edit: 16.09.20 , 04:09 by Emblaze » Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #63 on: 16.09.20 , 12:09 »
Share

Quote
Найбільш віддаленим від Львова населеним пунктом є Зашків. Хоча, насправді, він не так уже і далеко. У цю сторону планується за якийсь час запустити міську електричку. Про це поки не говорять публічно, але таку модель розглядають – хто за це платитиме, як надаватиметься послуга. Рано чи пізно ми прийдемо до того, що усі території навколо Львова, де є залізниця, треба буде з’єднати електричками. Інакше ми просто захлинемося – затори будуть тільки збільшуватись.http://tvoemisto.tv/exclusive/novyy_ryadok_u_pasporti_ta_iedyna_shema_transportu_shcho_zminytsya_dlya_meshkantsiv_lvivskoi_otg_113199.html
Ну електричку не запустять,а дизель може.


Не поможет, население там плотно приучено к джихадобусам и евробляхам, а тарифы уже в раза полтора-два выше остального пригорода.

От що значить ,,привчено"? Нема ніякої психологічної залежності до ,,маршруток" у львів*ян. Буде нормальний залізничний транспорт з нормальними графіками- буде пасажиропотік. Ранкові корки в місті та на основних під*їздах до нього точно не стимулюють користуватися автотранспортом. Але якщо з залізничного транспорту 1-2 пари в день з не дуже зручним графіком курсування- то це проблема Львівської залізниці, а не місцевих мешканців.
Logged
tera
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #64 on: Yesterday at 20:23 »
Share

Ця лінія ніби на Раву-Руську.
Але є ще такий план,може два мішка плану(с).
Quote
Транспортну магістраль із попереднього детального плану запропонували замінити на бульвар із транспортними кільцями. Через залізницю можна буде виїхати естакадою, а у житловий район хочуть облаштувати ще один в’їзд.

Залізничну гілку, яку зараз майже не використовують, мають залишити і використати в майбутньому для швидкісного трамваю або наземного метрополітену.
Quote
Між житлово-громадською забудовою та залізничною гілкою формується відпочинкова зона, тож для зручних і безпечних транспортно-пішохідних зв’язків залізницю пропонують підняти на естакаду. 
У ЛЬВОВІ ЗАТВЕРДИЛИ ПЛАН РОЗВИТКУ МІКРОРАЙОНУ РЯСНЕ-2
http://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_zatverdyly_plan_rozvytku_mikrorayonu_ryasne2_112996.html

Певно про якісь недіючі гілки там ішлось.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5289


View Profile
« Reply #65 on: Yesterday at 22:38 »
Share

Вот про метро щас было реально смешно.
Logged
tera
Active user

Posts: 956


View Profile
« Reply #66 on: Yesterday at 23:55 »
Share

Вот про метро щас было реально смешно.
Сміється той ,хто сміється останнім(с).
Зараз не знайду,але на твому місті було,Львіські депутати розблокували побудову легкого метро.
Знайшов,але не там.
Quote
Депутати Львівської міськради підтримали ідею будівництва метро
У четвер, 11 липня, депутати Львівської міськради підтримали електронну петицію, що передбачає розморозити проект львівського метрополітену. Відповідну петицію під час засідання сесії підтримали 34 депутати.

Петицію про розмороження проекту львівського метро зареєстрував Василь Лозовий 14 травня і 14 червня вона зібрала необхідну кількість голосів (500).

Виступаючи перед депутатами міськради, Василь Лозовий заявив, що через 10-15 років частиною Львова можуть бути Винники, Брюховичі, Сокільники, Дубляни, Малехів та інші довколишні населені пункти і, щоб запобігти транспортним колапсам, треба збудувати метро. За його словами, майбутнє львівське метро може бути, як наземне, так і підземне.
Автор петиції також пропонує заборонити проводити будь-які роботи з будівництва метро у радіусі 1 км від Львівської міськради.

Розглянувши петицію львів’янина, депутатська більшість підтримала ідею облаштування метрополітену у Львові. Відтак департамент житлового господарства та інфраструктури до наступного пленарного засідання має розробити дорожню карту щодо вирішення цього питання.

Нагадаємо, що розмови про метро у Львові тривають ще з радянських часів. Після невдалої спроби в середині 80-х провести лінію підземного трамваю, через що пошкодили історичні будівлі, цю ідею відклали.
11 липня 2019
https://zaxid.net/deputati_lvivskoyi_miskradi_pidtrimali_ideyu_budivnitstva_metro_n1485153
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!