Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.20 , 16:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проект "Львівська (при)міська електричка"

Pages: 1 2 3 4 [5]
Print
Author Topic: Проект "Львівська (при)міська електричка"  (Read 925 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5144


View Profile
« Reply #40 on: 16.01.20 , 09:01 »
Share

Если не ошибаюсь, был там уже рейковый автобус, припоминаю, что его Тимошенко в рамках своей первой президентской кампании запускала еще в прошлом десятилетии после реконструкции посадочных платформ (сюжет пробегал в новостях зимой 2009 или 2010). По виду салона нечто промежуточное между ДПКр и трамваями "Электрон".

Там Pesa 620M їздила. 
Ось тут про це трохи згадували: https://youtu.be/ol42vHJ_YQk
Logged
tera
Active user

Posts: 728


View Profile
« Reply #41 on: 16.01.20 , 10:01 »
Share

Ще раз повторюся-проїзний електричка+трамвай або тролейбус дозволить урегулювати цінник. Основна мета-економія часу, так як зараз час в дорозі між Рудно/Зимною Водою/Суховолею та Привокщальною становить 50-80хвилин в годину пік. Само собою-кросс електрички це краще, але на жаль, вони поки нереально.
 По ціннику-оптимально разовий 10 грн
Абонемент 300грн
Абонемент з трамваєм і тролейбусом-400-450 грн

І не забувайте, що зовсім скоро вартість проїзду в автобусах і маршрутках може підскочити до 8-9 грн
Після початку ремонту Бандери буде Вам і тролейбус і трамвай.Подумайте,що і куди буде їздити.

Logged
VSK
Active user

Posts: 778


View Profile
« Reply #42 on: 16.01.20 , 11:01 »
Share


Если не ошибаюсь, был там уже рейковый автобус, припоминаю, что его Тимошенко в рамках своей первой президентской кампании запускала еще в прошлом десятилетии после реконструкции посадочных платформ (сюжет пробегал в новостях зимой 2009 или 2010). По виду салона нечто промежуточное между ДПКр и трамваями "Электрон". Целевая аудитория, привыкшая к джихадобусам, не смогла перестроиться, "и погыбе память" его "с шюмом".

Не выгорит там ничего, на Западе, где ни в одном из крупных городов никогда не было нормального скоростного транспорта, народ настолько прикипел к бусикам, что паттерны мышления уже окостенели:

Ну по перше цей рейковий автобус ходив в міській зоні і час від Сихова до Підзамче долав за 45 хвилин. Це відстань в 8км по прямій. В той час і затори були менші, тож скотовозкою по часу думаю виходило так само. Та інтервал там був 1.5 годин. +зупинних пункт розташований на краю житломогомасиву, тобто в пішій доступності( порахуємо що це 1 км) було десь зо 30% житловогомасиву.
Там ще він зупинявся по купі з.п.,але деякі з них є досить віддалені і до них враховуючи інтервал, теж  добиратися PESою по часу думаю не сильний був виграш. До залізничного вокзалу був виграш в часі, але знов ж таки  розташування на краю жилмасиву+інтервал

Ну але навіть за таких умов певний паспотік в рейкового автобуса був. За пів року ним скористалися 60.000 пасків- це 350 на день. Враховуючи що в години пік було по 2 пари рейсів це 80-90 пасків на пікову пару.
Logged
VSK
Active user

Posts: 778


View Profile
« Reply #43 on: 16.01.20 , 11:01 »
Share


Після початку ремонту Бандери буде Вам і тролейбус і трамвай.Подумайте,що і куди буде їздити.


Роботи почнуться мінімум через пів року . Та і трамвай 6 ці роботи не зачіплять, тролейбус, враховуючи що він лише перетинає вулицю і знаходиться на її початку теж не на довго мусить бути паралізований.

Та і в пішій доступності від привокзальної є купа підприємств, офісів, навчальних закладів, тобто вона і сама є центром тяжіння. За 3 місяці-пів року-рік до початку реконструкції  електричка мусить накатпти певний паспотік і пережити цю реконструкцію
« Last Edit: 16.01.20 , 11:01 by VSK » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!