Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.02.20 , 00:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Tren Przemyśl - Liov - Cernăuți - București - Constanța - Mangalia

Pages: [1]
Print
Author Topic: [Fantasy] Tren Przemyśl - Liov - Cernăuți - București - Constanța - Mangalia  (Read 450 times)
Iwan
Active user

Posts: 4399


View Profile
« on: 18.01.20 , 22:01 »
Share

Пропоную до обговорення таке сполучення.

                 TREN 89/90
     PRZEMYŚL - LIOV - CERNĂUȚI - BUCUREȘTI

    -   - 10:18  PRZEMYŚL        18:19   -     -
13:45  20 14:05  LIOV            16:00  20 16:20
16:25   5 16:30  IV.-FRANCIVSC   13:30   5 13:35
17:30   5 17:35  COLOMEEA        12:25   5 12:30
19:00  20 19:20  CERNĂUȚI        10:40  20 11:00
20:30 160 23:10  VADUL SIRET     07:30 120 09:30
23:35  45 00:20  VICȘANI         06:10  55 07:05
      ...        DORNEȘTI              ...
01:05  15 01:20  SUCEAVA NORD    05:05  15 05:20
01:25   5 01:30  SUCEAVA         04:55   5 05:00
      ...        ...                   ...
07:55   -     -  BUCUREȘTI NORD      -   - 22:30
                 OPȚIUNI:
                 CONSTANȚA, MANGALIA ȘI BRAȘOV


Якщо дещо оптимізувати, то на ділянці Сучава - Бухарест можна припасувати до наявних ниток:

1) IRN 1654 SUCEAVA 00:57 - BUCUREȘTI NORD 07:23
по Чернівцях -15хв і ще десь -15хв.

2) IRN 1757 BUCUREȘTI NORD 23:15 - SUCEAVA 05:46
по Чернівцях -15хв і ще десь -30хв.

Гадаю, що УЗ зуміє вишукати один куций склад на 4 вагони для мандрівок галичан та буковинців на чорноморське узбережжя Румунії. Це не жертовні 30-годинні мандри до Бердянська чи Генічеська, а усього лише одна ніч у дорозі. До того ж, варто згадати що Констанца/Мамая розташовані на тій же широті, що і найпівденніший берег Криму. Мангалія і Вама Веке - тим паче південніше.

Ранкове прибуття до Бухареста та вечірній виїзд із Бухареста є діаметральними до того, що маємо зараз: прибуття до Бухаресту майже опівночі, відправлення із Бухареста рано-вранці.

На разі причетні з УЗ випрошують у CFR дозвіл на перепуск через Румунію літнього поїзда Київ - Варна складом 5-6 вагонів періодичністю через день, на ділянці Вадул-Сірет – Варна ниткою поїзда №1003/1004, який курсував у 2019 році. Мотивують тим, що щороку морські курорти Болгарії відвідують 250 тис громадян України.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4399


View Profile
« Reply #1 on: 19.01.20 , 13:01 »
Share

Додам, ідея зовсім не нова - це ремікс реальних сполучень 80-річної давнини:

Тоді, в часи Великої Румунії та ІІ Речі Посполитої (до 1939 року) на ділянці Львів – Бухарест був досить таки жвавий рух, у тім числі курсували вагони із Варшави, Берліна, Катовіц та Остенди (портове місто у Бельгії):
https://www.bazakolejowa.pl/timetables/57/360-5770dbf7b5770.jpg (літо 1939 рік, до Румунії)
https://www.bazakolejowa.pl/timetables/57/362-5770dbf7c9ee8.jpg (літо 1939 год, з Румунії)
Уважні форумчани також можуть зауважити, що приміські поїзди на ділянці Львів - ІФ не мали ні розбиття, ні неузгодженостей по Ходорову (сучасні пасажирники з УЗ ненавидять приміські "хвилі", як конкурента дорожчих поїздів). Також можна зауважити, що моторвагоники "торпеди" ділянку Львів - Коломия долали за 2:07/2:11, що сьогодні багатьом видаватися солодкою фантазією.

За німецької окупації (зима 1942/1943) курсував поїзд Берлін - Краків - Львів - Бухарест:
https://www.bazakolejowa.pl/timetables/98/120-57dc47d20ab53.jpg

Щодо топіка. Румунські колеги бачать перевагу у кросплатформовому пересадженні пасажирів у Вадул Сіреті, що, я із цим погоджуюсь, зводить до мінімуму технологічні операції з рухомим складом на кордоні, а також скоротить час у дорозі та зробить більш привабливим час перетину кордонів та прибуття/відправлення із Бухареста.
« Last Edit: 19.01.20 , 13:01 by Iwan » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3536


View Profile
« Reply #2 on: 19.01.20 , 14:01 »
Share

Пропоную до обговорення таке сполучення.

                 TREN 89/90
     PRZEMYŚL - LIOV - CERNĂUȚI - BUCUREȘTI

    -   - 10:18  PRZEMYŚL        18:19   -     -
13:45  20 14:05  LIOV            16:00  20 16:20
16:25   5 16:30  IV.-FRANCIVSC   13:30   5 13:35
17:30   5 17:35  COLOMEEA        12:25   5 12:30
19:00  20 19:20  CERNĂUȚI        10:40  20 11:00
20:30 160 23:10  VADUL SIRET     07:30 120 09:30
23:35  45 00:20  VICȘANI         06:10  55 07:05
      ...        DORNEȘTI              ...
01:05  15 01:20  SUCEAVA NORD    05:05  15 05:20
01:25   5 01:30  SUCEAVA         04:55   5 05:00
      ...        ...                   ...
07:55   -     -  BUCUREȘTI NORD      -   - 22:30
                 OPȚIUNI:
                 CONSTANȚA, MANGALIA ȘI BRAȘOV


Якщо дещо оптимізувати, то на ділянці Сучава - Бухарест можна припасувати до наявних ниток:

Бывало еще лучше: https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?p=167305&sid=6fa35f7a433edcb2f7b122e37c797b3d#p167305

С уважением, Ульф
Logged
sergius
Active user

Posts: 4194


View Profile
« Reply #3 on: 19.01.20 , 16:01 »
Share

.........
Гадаю, що УЗ зуміє вишукати один куций склад на 4 вагони для мандрівок галичан та буковинців на чорноморське узбережжя Румунії.
А де вони мають обслуговуватись?

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4399


View Profile
« Reply #4 on: 19.01.20 , 19:01 »
Share

Там же, де й зараз - в Одесі. Причому, якщо організувати кросплатформове пересадження, то можливо організувати ще одну пару Вадул Сірет - Перемишль (курсуватиме із 35/36). Ввечері з Вадула через Чернівці і (опція) Стрий до Львова, а там ще раз мотнеться до Перемишля. В загальному обіг може бути таким:
О-П, П-ВС (20:30), (22:00) ВС-П, П-Л, Л-П, П-О (2 групи по 4 вагони);
О-П, П-Л, Л-П, П-ВС (08:00), (09:30) ВС-П, П-О (2 групи по 4 вагони).
По простішому: 4 групи по 4 вагони, обіг "на 4 ночі", кожна із груп має свій цикл:
"група 1" випадає з наявного циклу о 13:45 по Львову і входить у наявний цикл по Львову вранці із 35 на Перемишль; за цей час група встигає прибути до ВС о 20:30 і рушити назад о 22:00 із ВС;
"група 2" випадає з наявного циклу ввечері по Львову і входить у наявний цикл по Львову о 16:20 із 89 на Перемишль; за цей час група встигає прибути до ВС о 8:00* і рушити назад о 9:30 із ВС.
* - це була одна із колишніх мрій ЦЛ, щоправда на базі ДПКр2 з Тернополя, якщо я не помиляюсь. Тепер це може бути по іншому.

Кросплатформове пересадження не потребує змін візків чи виконання з РС інших формальностей, які потрібно погоджувати із CFR. Для буковинців та галичан це потрібна штука. Тут же і овернайт ВС - Чернівці - Перемишль в обидва боки.
Вислав румунським колегам на погодження концепту. Поляки точно не заперечуватимуть, бо це на них нічого не покладає. Нитка прокладена та існує. Схема погоджена на 8 вагонів, що відповідає нашим 4+4. На ділянці Чернівці - Льві можна дочіпляти необхідну кількість вагонів, які матимуть ефективний обіг на 4 ночі з перервою на 1 день (від раннього ранку до пізнього вечора). Овернайт можна і через Чортків протиснути (або через Стрий).
Logged
sergius
Active user

Posts: 4194


View Profile
« Reply #5 on: 19.01.20 , 21:01 »
Share

Імхо, краще почати з трьох складів. Можливо навіть трансів перероблених у Каховці чи Харкові.

Пускати через Стрий ліпше нічні рейси. Там ті 4 вагони і одна машка вивезе. Чи половинка бугая. А от денні - Ходорів, і трохи хутчіше (подивіться розклад підмінного складу ДПКр або рейсу 115/116 Харків - Чернівці за 2016-2017).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1332


View Profile
« Reply #6 on: 20.01.20 , 21:01 »
Share

До речі, а на що і з чого галичани та буковинці там пересаджуватимуться? Логічним виглядає видовження з румунського боку частини вагонів 1753/1754 до ВС (хз скільки їх там, у них взагалі поїзди короткі) із подальшим поверненням з 1654/1653. Коли я їхав, у 1654 було 5 вагонів з Ватра-Дорней (від 1 до 4 включно з якимось 3А) і ще два вчепили в Сучаві, я їхав у № 6 — типовій "зеленій" сидячці відкритого типу. І там навіть у нічному більшість вагонів сидячки, а в денному по ідеї всі. Цікаво, ваші румунські колеги знайдуть хоч одну кушетку для нічного міжнародного сполучення чи доведеться їхати цілу ніч як в автобусі (або пересаджуватися вночі по Сучаві). Звісно, економному мандрівникові сидячка не проблема, але якщо потяг позиціонується для відпочивальників...
І ще актуальне питання, як на нього організувати пересадку чи ВБС (хоча б до ВС) з Києва — раховозом на овернайт по Тернополю (якщо він піде через Чортків)? На денний теоретично встигатиме 715 у Львові, а практично часу малувато. Розумний мандрівник під'їде до Хмеля або 715, або й "Хмільним лисом" і далі бусом на Чернівці з великим запасом. Ну принаймні не на Черепківці, де, як виявилося, бусик забивається місцевим людом ущент і їде до кільця якимись манівцями.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4399


View Profile
« Reply #7 on: 13.02.20 , 23:02 »
Share

За тиждень-два знайду часу для унаочнення ідеї, бо текстуально не так просто написати, щоб однозначно розумілося. Схема обігів на взірець такої чи такої одразу (без зайвого тексту) розкриє суть пропозиції.
Logged
Tags: przemyśl Liov Cernăuți București Constanța Mangalia Brașov 
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!