Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.04.20 , 08:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Концесія Головного вокзалу Львова.

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Концесія Головного вокзалу Львова.  (Read 732 times)
Entony
Active user

Posts: 3879


View Profile
« on: 24.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

Також хочуть перенести Приміський вокзал ближче до Головного.

«Укрзалізниця» планує передати в концесію частину головного залізничного вокзалу Львова.

На місці приміського вокзалу у Львові зведуть житлово-офісний квартал.
ПАТ «Укрзалізниця» планує передати частину приміщень головного львівського вокзалу у концесію, а на території приміського вокзалу збудувати житловий комплекс, офіси та ТРЦ. Такі плани керівництво «Укрзалізниці» оголосило під час наради в Києві у вівторок, 22 січня.
Заступниця міського голови з питань житлово-комунального господарства Ірина Маруняк, яку запросили на нараду в «Укрзалізницю», розповіла ZAXID.NET, що на нараді озвучили кілька ідей стосовно території головного та приміського вокзалів Львова. Зокрема, частину вокзалу «Львів» через конкурс планують передати у концесію. Натомість міська рада запропонувала взяти вокзал у комунальну власність Львова.
«Залізниця готова провести прозорий конкурс щодо передачі частини приміщень вокзалу в концесію. Але наша була пропозиція така: якщо є складність залізниці в утриманні і в обслуговуванні вокзалу, можна передати його в комунальну власність. Тоді був би цілий комплекс – вокзал і площа. Якщо велика площа [перед вокзалом] зроблена за кошти територіальної громади, то нам би вдалося відремонтувати і утримувати вокзал», – розповіла Ірина Маруняк.
Також, за словами Ірини Маруняк, в «Укрзалізниці» готують проект, який передбачає перенесення приміського вокзалу впритул до головного. Натомість на території приміського вокзалу є ідея збудувати житло, торговий центр та паркінг на 1000 місць.
«Є ідея перенести приміський вокзал впритул до залізничного, а на території приміського вокзалу збудувати багато житлових будинків і паркінг на 1000 місць. Також за пропозицією «Укрзалізниці» поряд житлом планують збудувати торговий центр і офісні приміщення», – розповіла Ірина Маруняк.
Міська влада Львова своєю чергою запропонувала «Укрзалізниці» долучитись до будівництва багаторівневого паркінгу на 800 машин на площі Двірцевій.
За словами Маруняк, в кінці лютого до Львова приїде керівництво «Укрзалізниці» на спільну нараду, де мають представити остаточний ескізний проект розбудови території приміського вокзалу. Також «Укрзалізниця» і представники міськради створили робочу групу, яка опрацьовує питання щодо концесії або передачі вокзалу у комунальну власність та пропозиції міста про спільне будівництво паркінгу на площі Двірцевій.
Водночас міський голова Львова Андрій Садовий відправив до РНБО листа із застереженнями щодо передачі вокзалу «Львів» в концесію.
«Залізничний вокзал – це є стратегічний об’єкт, а зараз йде війна. Якщо здавати частину вокзалу навіть на конкурсній основі в концесію, то також не виключений варіант можливості впливу агресора на цю компанію, яка отримає вокзал у концесію. Тому в нас є певні застереження. І з цього приводу міський голова написав звернення до секретаря РНБО Олексію Данілову», – заявила Ірина Маруняк.
За словами Маруняк, після того, як мерія з «Укрзалізницею» узгодять подальший розвиток територій головного і приміського вокзалів, у Львові мають відбутись громадські слухання.
Нагадаємо, торік у Львові завершили першу чергу масштабної реконструкції площі Двірцевої і запустили на оновлену частину площі громадський транспорт. Цього року місто продовжить реконструкцію площі перед головним вокзалом і проведе конкурс на облаштування 4-рівневого паркінгу на 800 місць. Також цього року стартують роботи з реконструкції вулиці Чернівецької, що веде до вокзалу.

https://zaxid.net/ukrzaliznitsya_zabuduye_teritoriyu_primiskogo_vokzalu_u_lvovi_zhitlom_i_ofisami_n1496575
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5307


View Profile
« Reply #1 on: 25.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote

Quote
Є ідея перенести приміський вокзал впритул до залізничного

Мабуть зліплять якийсь сарайчик нашвидкоруч
Logged
Entony
Active user

Posts: 3879


View Profile
« Reply #2 on: 25.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote

Сарайчик чи не сарайчик, але гріше точно не мало бути чим є зараз.
Приміський вокзал від Головного не так і далеко знаходиться. Але для багатьох, хто не знає, де він знаходиться (є ще такі люди :) ) це буває проблема.
Плюс в світлі того, що скоро закінчуть реконструкцію другої частини Двірцевої, то буде зручно, якщо Приміський вокзал наближать до Головного, а там відразу буде, і Автовокзал, і пересадка на міський та міжміський транспорт.
« Last Edit: 25.01.20 , 10:01 by Entony » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5307


View Profile
« Reply #3 on: 25.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

До речі, якось не звертав уваги,  а на головному вокзалі є вказівники українською та англійською як пройти на приміський? 
Уявімо ситуацію,  що якийсь іноземець приїхав поїздом на головний вокзал,  а далі хоче пересісти на якийсь приміський поїзд кудись в гори, наприклад. Буде блукати?)  Тим більше,  що у розкладі приміських,  який є на сайті,  не розділяють,  що з головного йде,  а що з приміського. 
Logged
Entony
Active user

Posts: 3879


View Profile
« Reply #4 on: 25.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

Я особисто не бачив таких показників. Не буду стверджувати, ані заперечувати чи вони десь є, бо просто не звертаю на таке увагу, бо якось орієнтуюсь без таких показників у Львові. Але кілька разів мене запитували як пройти з Головного на Приміський вокзал. Один раз попались іноземці.
Logged
sean
Active user

Posts: 4428


View Profile
« Reply #5 on: 25.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

Quote
Є ідея перенести приміський вокзал впритул до залізничного
Мабуть зліплять якийсь сарайчик нашвидкоруч
Такий собі аналог Фастова-1.
Logged
tera
Active user

Posts: 762


View Profile
« Reply #6 on: 25.01.20 , 16:01 »
Share Reply with quote

Інший  варіант новини.

УКРЗАЛІЗНИЦЯ ХОЧЕ ЗБУДУВАТИ ЖИТЛО ТА ОФІСИ НА МІСЦІ ПРИМІСЬКОГО ВОКЗАЛУ
24 січня 2020

А міськрада Львова хоче 4-рівневий паркінг.

Заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Ірина Маруняк розповіла у коментарі Tvoemisto.tv про наміри Укрзалізниці щодо території біля головного львівського вокзалу та будівлі двірця.
За словами Ірини Маруняк, 21 січня за ініціативи Укрзалізниці у Києві відбулась нарада.
«Там ми запропонували, щоб на ділянці, що є у постійному користуванні Укрзалізниці, збудувати спільно, у державно-приватному партнерстві, 4-рівневий паркінг на 800 місць. Площа тієї ділянки – 9450 метрів квадратних. Це та ділянка, де автостоянка. Паркінг мав би бути наземним», – говорить Ірина Маруняк.
Натомість, каже вона, Укрзалізниця запропонувала інший варіант можливої співпраці. Ідеться про перенесення приміського вокзалу впритул до залізничного вокзалу. Тоді на звільненій ділянці, що в постійному користуванні Укрзалізниці, запропоновано збудувати торгово-розважальний центр, офісні приміщення, житло і два паркінги по тисячі місць кожен.

Окрім того, говорить Ірина Маруняк, міськрада Львова дізналась зі ЗМІ, що Укрзалізниця планує віддати в концесію частину приміщень вокзалу.

«Ми запропонували не здавати їх в концесію, а передати у комунальну власність, якщо залізниця і уряд вважають, що нема можливості утримувати будівлю. Тут питання ризику. В умовах гібридної війни ніхто не може гарантувати, що за потенційним концесіонером не стоятиме прямий вплив Росії – агресора», – каже Ірина Маруняк і додає, що Укрзалізниця на пропозицію не пристала і планує таки провести конкурс на визначення концесіонера. Про які саме приміщення вокзалу ідеться, у місті ще не знають.
Заступниця міського голови з питань ЖКГ говорить, що місто цьогоріч має продовжити реконструкцію території біля вокзалу.
«Якби там був ще паркінг, це був би цілий комплекс і це належало би громаді Львова», – каже вона.
Оскільки на першій ознайомчій зустрічі сторони спільної мови не знайшли, то, за словами Ірини Маруняк, наприкінці лютого має відбутися ще одна, але вже у Львові.
«Ми домовились, що до того часу працюватимуть наші та їхні архітектори. Також має працювати управління земельних ресурсів – тут треба чітко бачити межі ділянки Укрзалізниці і знати, що там можна будувати за законом. Коли будуть готові матеріали від спеціалістів, місто розгляне різні варіанти. Тоді ж будемо уточнювати плановані терміни», – говорить Ірина Маруняк.
http://tvoemisto.tv/news/ukrzaliznytsya_hoche_zbuduvaty_zhytlo_ta_ofisy_na_mistsi_prymiskogo_vokzalu_106047.html
Logged
sergiy
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #7 on: 27.01.20 , 20:01 »
Share Reply with quote

Ну так а в чому проблема? Місто Львів хоче 4-рівневий паркінг на 800 місць там де зараз автостоянка, а УЗ пропонує перенести приміський вокзал ближче до головного і на вивільненій земельній ділянці збудувати ТРЦ, офіси, житло і два паркинги по 1000 місць кожен.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3879


View Profile
« Reply #8 on: 31.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

Чи доцільно переносити приміський вокзал у Львові. Думка експерта.

Наразі, поки не відремонтували другу частину площі Двірцевої, є можливість прилаштувати те, що хоче тут будувати Укрзалізниця.
Приміський вокзал збудували у 1996 році з метою того, щоби роз’єднати пасажиропотоки, які були на вокзалі. Тоді там було багато людей, але вузькі платформи. Про це під час стріму Tvoemisto.tv повідомив архітектор, працівник ЛКП «Інститут просторового розвитку», дослідник залізничної інфраструктури Ростислав Білинський.
Так, Мостиський, Самбірський, Ходорівський та інші напрямки приміський вокзал забрав на себе. І свою функцію, за його словами, виконує, та сама інфраструктура бажає кращого.
«Якщо говорити про доцільність перенесення, то тут є два аспекти. Перший – мобільність, тобто, якщо переносити приміський вокзал і разом із головним створювати такий залізничний хаб, то можливо це й доцільно. Відстань між вокзалами у 500 м, але коли хтось їде, приміром, з Києва і має пересідати на поїзд до Карпат чи Ходорова, то зручніше, коли все поруч. Інший аспект – просторовий. Якщо брати територію між головним і приміським, то її використання є доволі неефективним. Натомість перенесення дозволить відкрити території від головного вокзалу до Городоцької. Зараз там вантажний двір, де колись було багато роботи, склади, але з часом їхні функції почали відходити. Тут середній вагонооборот на добу – 4-5 вагонів», – каже він.
Однак, за словами Ростислава Білинського, це не буде просте перенесення, а будівництво з нуля – влаштування майданчиків, прокладання колій, транспортний хаб. І наразі, поки не звершили ремонт другої частини площі Двірцевої перед головним вокзалом, є можливість прилаштувати те, що хоче тут будувати Укрзалізниця.
Нагадаємо, що як повідомляла раніше у коментарі Tvoemisto.tv заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Ірина Маруняк, 21 січня за ініціативи Укрзалізниці у Києві відбулась нарада, де міськрада запропонувала на ділянці, що є у постійному користуванні Укрзалізниці, збудувати спільно, у державно-приватному партнерстві, 4-рівневий паркінг на 800 місць. Площа тієї ділянки – 9450 метрів квадратних. Це та ділянка, де автостоянка. Паркінг мав би бути наземним.
Натомість Укрзалізниця запропонувала інший варіант можливої співпраці. Ідеться про перенесення приміського вокзалу впритул до залізничного вокзалу. Тоді на звільненій ділянці, що в постійному користуванні Укрзалізниці, запропоновано збудувати торгово-розважальний центр, офісні приміщення, житло і два паркінги по тисячі місць кожен.

http://tvoemisto.tv/news/chy_dotsilno_u_perenosyty_prymiskyy_vokzal_u_lvovi_dumka_eksperta_106197.html
Logged
brodjaga
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #9 on: 31.01.20 , 11:01 »
Share Reply with quote

цілком розумні ідеї.
а якщо наприклад паркінг відразу за сквером біля головного вокзалу і зверху над паркінгом приміський вокзал?
все в одному місці це дійсно зручно.
обов'язково зберегти наявний сквер, а не перетворювати все на пустелю з тоненькими цурупалками.
величезну територію із смітником з кіосків та реклами перетворити на гарний сучасний квартал. фасади з боку городоцької та чернівецької зробити під старовину, все з висотністю до 5 поверхів, під новим кварталом теж паркінги.
чи у нас менше 20 будувати не можна? без надприбутку не будуємо?
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!