Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 13:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Схеми поїздів

Pages: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88
Reply | Print
Author Topic: Схеми поїздів  (Read 106388 times)
sean
Active user

Posts: 5500


View Profile
« Reply #780 on: 06.03.21 , 12:03 »
Share Reply with quote

А франківські склади 43 куди підуть?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #781 on: 06.03.21 , 12:03 »
Share Reply with quote

Ну так через день лишається 43/44, через день - 243/244 одною ниткою.
Logged
W_777
Active user

Posts: 688


View Profile
« Reply #782 on: 06.03.21 , 12:03 »
Share Reply with quote

243/244 в обороті з 79/80 по Києву. Аналогічно як було із 217/218.


Что-то УЗ полюбила использовать вагоны приднепровских фирмачей для назначения допов.
А брать вагоны от 91/92, 105/106, 63/64 боятся? Или я что-то пропустил и они тоже куда-то ездят?
Logged
Kbk
Active user

Posts: 191


View Profile
« Reply #783 on: 06.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

Всі найкращі вагони задіяні, наприклад вагони з 95 зараз включені в склади 76/144.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #784 on: 06.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

243/244 в обороті з 79/80 по Києву. Аналогічно як було із 217/218.


Что-то УЗ полюбила использовать вагоны приднепровских фирмачей для назначения допов.
А брать вагоны от 91/92, 105/106, 63/64 боятся? Или я что-то пропустил и они тоже куда-то ездят?

У липні 2020 р., коли відновлювали 217/218, зробили оборот із 79/80. Експеримент вдався. От і продовжили.
Але у планах на майбутнє зробити 243/244 щоденним (із роз'єднаннмя вагонів по Львові, а не у ІФ): одна група шивдко пролітає до Рахова (і це ще прискорює 243/244 як мінімум на 40 хвилин), інша повільніша група зі Львова до ІФ (через Стрий - Моршин - Калуш).
В такому випадку потрібно буде думати щось із оборотом 243/244 та 79/80. Можливо навіть позбавлятись цього обороту, адже не зрозуміло чи буде колись 79/80 щоденним. Водночас питання 243/244 (згідно попереднього прогнозу) вже влітку маж поставити УЗ перед фактом щоденного курсування.
Ну і звісно номер 243/244 має перетворитися в 43/44 чи інший постійний номер.

Щодо 91/92, то на літо його хочуть відмінити, та зробити з нього групу Львів - Бердянськ до 85/86. Та й взагалі весь 85/86 мав би бути скадом від 91/92, якщо я правильно розумію.
Щодо 105/106, то на літо з ним мав би бцти денний 223/224.
« Last Edit: 06.03.21 , 13:03 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 5500


View Profile
« Reply #785 on: 06.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

Ну так через день лишається 43/44, через день - 243/244 одною ниткою.
А, 43 залишається? Ну добре, але ж там було два склади.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #786 on: 06.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

Так. У 43/44 два склади.
Зараз курсує лише один, бо потяг через денний. Другий просто під парканом. Чи будуть його десь задіювати? Невідомо.
На майбутнє було б добре щоб склади від 43/44 обслуговували 143/144 але як ІФ - Суми та ІФ - Чернігів (з можливістю до Гомеля колись).
До речі, 243/244 як ІФ - Бердянськ надіюсь цього літа вже не буде. Впринципі і номер вже зайнятий.
« Last Edit: 06.03.21 , 13:03 by Entony » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #787 on: 06.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

Щодо 91/92, то на літо його хочуть відмінити, та зробити з нього групу Львів - Бердянськ до 85/86.
Якась херня з цією груповухою.
До Бердянська він не встигне обернуться. Тобто, або торчатиме там добу, або з чимось у оборот. Але сама група, а не повний склад в оборот - це теж фігня.
При цьому сам 85/86 дуже круто заповнюється до Новоолексіївки влітку, нащо йому зрізати склад.
Краще вже зробили би черездений Львів - Бердянськ повним складом ниткою 231/232 від Львова до Федорівки (через день вона вільна) та ув'язали по Бердянську в оборот з 261/262 Бердянск - Харків. Тоді було би зручно всім, а 261/262 був би нічним у обидві сторони.
Якраз на паритетній основі - один склад Львівський, другий - Харківський.
Logged
sean
Active user

Posts: 5500


View Profile
« Reply #788 on: 06.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

Щодо 91/92, то на літо його хочуть відмінити, та зробити з нього групу Львів - Бердянськ до 85/86.
Галичину вбили і Львів чекає та ж доля?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #789 on: 06.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

Всі найкращі вагони задіяні, наприклад вагони з 95 зараз включені в склади 76/144.
Які такі найкращі вагони в 95/96? Там же вони були жахливі. Там же жодного купейного вагону з кондиціонуванням не було.
Стосовно щоденності 79/80 та обороту на 243/244 - в Дніпрі просто не буде вже нормальних складів. Бо обидва склади 79/80 зараз задіяні на 79/80-217/218, а ті вагои, що гірші - виключили зі складу 79/80 (їх замінили новими) + вагони від 105/106 та сформували два нормальні склади "Скіфії" (теж з максимальним коефіцієнтом фірмовості).
Тому ще два нормальні склади до отримання нових вагонів зібрати в Дніпрі нереально.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!