Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Схеми поїздів

Pages: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88
Reply | Print
Author Topic: Схеми поїздів  (Read 106396 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #790 on: 06.03.21 , 13:03 »
Share Reply with quote

Щодо 91/92, то на літо його хочуть відмінити, та зробити з нього групу Львів - Бердянськ до 85/86.
Галичину вбили і Львів чекає та ж доля?
Це природній процес.
З появою денних поїздів, транзитних нічних експресі вже давно зробила зі "Львова", "Оберіга" та навіть "Дніпра" напівповітровози ще в передковідну епоху. Єдиний такий експрес, що має перспективу - це "Чорноморець".
По вищенаведених поїздах - або їх сповільнювати та зупиняти по райцентрах, щоб хоч якось заповнювати та позбавляти хоч трохи плацкартами, або вони помруть природною смертю.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #791 on: 06.03.21 , 14:03 »
Share Reply with quote

Вагони Львів - Бердянськ планують відчіпляти по Запоріжжю, дальше через Пологи. Зворотньо має бути повністю нова нитка від Запоріжжя - Львова для 85. Тобто прибуття до Львова буде не в 13:00, а десь в 15-16:00, як мінімум. Але чи не буде проблеми з прокладанням нитки Львів - Бердянськ, коли проклали 9/10, то прийшлось скасувати багато вантажних ниток.
Щодо доцільності половинити 85/86, то таким чином хочуть щоб пасажири дозаповнювали 231/232, який минулого літа хоч і був призначений, але, як правило, возив повітря.
Щось мені здається, що зроблять так, щоб в одни день 85/86 повністю до Н-ки, а в інший день половина складу до Н-ки, інша половина до Бердянська.
« Last Edit: 06.03.21 , 14:03 by Entony » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #792 on: 06.03.21 , 14:03 »
Share Reply with quote

...
Але чи не буде проблеми з прокладанням нитки Львів - Бердянськ, коли проклали 9/10, то прийшлось скасувати багато вантажних ниток.
...
Поскорочували іншим чином
Quote
Водіння вантажних поїздів підвищеної ваги та довжини дозволяє придніпровським залізничникам збільшити пропускну спроможність східного напряму

11/02/2021

У регіональній філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» успішно практикують водіння вантажних поїздів підвищеної ваги та довжини. Це збільшує пропускну спроможність одноколійних ділянок магістралі на східному напрямі.

Вантажні поїзди у складі 85 вагонів і вагою до 8 тис. тонн, що вдвічі перевищує норму, наразі курсують на напрямах Запоріжжя – Комиш-Зоря, Мелітополь – Комиш-Зоря та Чаплине – Пологи.

Для водіння вантажних поїздів підвищеної ваги та довжини використовують подвійну тягу – два тепловози ТЕ33АС, що працюють за системою багатьох одиниць і обслуговуються однією локомотивною бригадою з головного тепловоза. Останнє полегшує комп’ютерне начиння ТЕ33АС.

Такий спосіб керування рухомим складом дозволяє збільшити пропускну спроможність одноколійних ділянок залізниці на східному напрямі, ефективніше використовувати локомотивні бригади й нитки графіка, наростити середню вагу вантажного поїзда,зменшити експлуатаційні витрати.

На цей час кожен п’ятий вантажний поїзд, який придніпровські залізничники передають на Донецьку залізницю, – це поїзд підвищеної ваги та довжини.
Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'


Наш колега зафільмував це дійство

Грузовой поезд 7500 т под тягой американцев 2TE33AC у ст.Кирпотино: TE33AC-2009 и TE33AC-2022
https://youtu.be/-a2N1ubr4V4

Грузовой поезд 7500 т с 81 вагонами в кривых под тягой американцев 2TE33AC TE33AC-2023 и TE33AC-2021
https://youtu.be/SbQ0EPKOGRw

Грузовой поезд 8000 тонн с 86 вагонами под тягой американцев 2TE33AC: TE33AC-2017 + TE33AC-2018
https://youtu.be/MCCBzxlWVZY
Logged
nikita
User

Posts: 12


View Profile
« Reply #793 on: 06.03.21 , 14:03 »
Share Reply with quote

якщо можливо схему 81/82 київ-ужгород на 11,03,21 та13,03,21, дякую
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #794 on: 06.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

Вагони Львів - Бердянськ планують відчіпляти по Запоріжжю, дальше через Пологи. Зворотньо має бути повністю нова нитка від Запоріжжя - Львова для 85. Тобто прибуття до Львова буде не в 13:00, а десь в 15-16:00, як мінімум. Але чи не буде проблеми з прокладанням нитки Львів - Бердянськ, коли проклали 9/10, то прийшлось скасувати багато вантажних ниток.
Щодо доцільності половинити 85/86, то таким чином хочуть щоб пасажири дозаповнювали 231/232, який минулого літа хоч і був призначений, але, як правило, возив повітря.
Щось мені здається, що зроблять так, щоб в одни день 85/86 повністю до Н-ки, а в інший день половина складу до Н-ки, інша половина до Бердянська.
Яку тільки суходрочку не вигадають задля заповнення говнопоїздів.
Чому 231/232 заповнювався погано - дві причини.
1. Курорти "Приазов'я" стали менш популярними не лише через ковід, а через велике нашестя корнеротів.
2. Вагони 231/232 - лайно ще те, а з минулого року стали ще фірмовими, що зробило його не надто дешевше за той же 3/4, та значно дорожче за 41/42, але якість 231/232 значно гірша.
Logged
sean
Active user

Posts: 5500


View Profile
« Reply #795 on: 06.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

Щодо 91/92, то на літо його хочуть відмінити, та зробити з нього групу Львів - Бердянськ до 85/86.
Галичину вбили і Львів чекає та ж доля?
Це природній процес.
З появою денних поїздів, транзитних нічних експресі вже давно зробила зі "Львова", "Оберіга" та навіть "Дніпра" напівповітровози ще в передковідну епоху. Єдиний такий експрес, що має перспективу - це "Чорноморець".
По вищенаведених поїздах - або їх сповільнювати та зупиняти по райцентрах, щоб хоч якось заповнювати та позбавляти хоч трохи плацкартами, або вони помруть природною смертю.
Така собі суб'єктивна думка. Але Ви у нас - спеціаліст «як не варто» :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #796 on: 06.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

Ну так а що не так?
Подивіться, на заповненність "Оберігу", "Дніпра" та "Львова" та аналогічних денних поїздів?
Купе для двох у "Дніпрі" приблизно однакове по вартості ціні ІС+ + нормальний номер у готелі в Києві на той же метро Житомирська.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #797 on: 06.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

1.Ну так ви ж говорите про 244 Киів-Рахів, який зараз призначений, з оборотом на 79/80 , а якщо б було подовження до Дніпра , і там би обертався, це було б простіше в деякій мірі, замість обороту по Києву цією парою потягів.Крім цього , 243/244 при відправленні з Дніпра  став би альтернативою або замінив би частково 231/232, який курсує з ІФ до Н-ки, хоча при бажанні можна було б подовжити до Чернівців та Генічеська, як я десь про це писав, бо простою по кінцевій не буде майже в добу, бо прибуття зараз  в Н-ку о 17:хх, а відправлення о 11:хх,  а зворотній маршрут пропонується  ниткою екс  296 мінус 1 година. Бо таким чином буде влітку потяг з Дніпра і на Рахів, і на Чернівці(ато Чернівці плачуть, що мало потягів їздить, а з Дніпра так взагалі нічого немає😂)
  2.А навіщо було скасовувати купу вантажних ниток, що тепер менше потягів на Маріуполь їздить?😉, раз через Федорівку не переклали вантажні нитки?
 3. А який номер потяга буде до Бердянська ? Вже ж 91/92 пускали однією зимою до Дніпра номером 191/192 , значить до Бердянська по логіці повинно бути 2хх , тобто 291/292, навіть незважаючи на причіпні вагони до 85/86 чи 231/232.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #798 on: 06.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

Так не буде вічно. Через півроку-рік попит повернеться, і що, знову призначати та/або відміняти зупинки?

І у них же не їздить 2-3 вагони. Няз, не менше 5, частіше 7-10.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #799 on: 06.03.21 , 16:03 »
Share Reply with quote

Так не буде вічно. Через півроку-рік попит повернеться, і що, знову призначати та/або відміняти зупинки?

І у них же не їздить 2-3 вагони. Няз, не менше 5, частіше 7-10.
На жаль, зараз з НЕ це проблема, і при черговому пуску потягів після локдауну будь які потяги треба гальмувати майже на кожному стовпі, аби була заповнюваність😂, бо чим далі тим веселіше ми живемо, тим менше грошей у людей, і тим більше непопулярних кроків треба вчиняти з кожним разом, щоб утриматися на плаву.
 Про "через півроку рік" це ми не раз чули. То казали , що прийде літо, і кінець пандемії, то вакцина допоможе, а віз і нині там, як ви знаєте. Кожного дня все гірше і гірше. Витрачається найцінніший ресурс -час і життя людей. А попередня вакцина вже не допомагає, а нова робиться не за одну секунду. Коло замкнулося.
« Last Edit: 06.03.21 , 16:03 by Vovan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!