Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.03.20 , 05:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 10537 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #10 on: 13.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Є одна пропозиція, напишу в цій темі.

Так як поїзд 133/134 змінить графік, утворить велика денна дірка у сполученні Львів-Івано Франківськ
Пропоную для закриття дирки назначити регіональний поїзд Львів-Івано Франківськ-Львів перестійним складом Обрія. Зараз на нього досить таки гуманна ціна-біля 100грн, і час в дорозі менше 2ох годин-цілком конкурентна пропозиція.

великий +
Logged
Kbk
User

Posts: 73


View Profile
« Reply #11 on: 13.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Я вважаюажаю що 133/134 стане повітровозом. Кривий Ріг давав йому 50% заповнюваності а тепер він відпадає. Те що додали Рахів його не врятує, адже і зараз мало хто хоче їхати на захід з крюком через Кривий Ріг.
Краще б вони замість Кривий Ріг - Одеса призначили Кривий Ріг - Львів через Вінницю, а 133 переклали через Казанку та Новий Буг. І як варіант можна навіть без Херсону. Там є 109/110 і можливо з'явитися 5/6
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #12 on: 13.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Я вже запланував 134 їхати на Бердянськ з пересадкою на 115 по Шевченко :)) (ніж тим серед ночі прибувати/відправлятися 243) або на Дніпро/Запоріжжя, якщо мені треба буде вранці, а 86 не щодня їздитиме!!

З Кривого Рогу (біля 22 години) пасажири може ще й поїдуть на Львів, а от назад - якщо не вистачить квитків на 120 і 5/6 не буде (тобто від безвиході)!
« Last Edit: 13.02.20 , 23:02 by Дніпровець » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #13 on: 13.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Є одна пропозиція, напишу в цій темі.

Так як поїзд 133/134 змінить графік, утворить велика денна дірка у сполученні Львів-Івано Франківськ
Пропоную для закриття дирки назначити регіональний поїзд Львів-Івано Франківськ-Львів перестійним складом Обрія. Зараз на нього досить таки гуманна ціна-біля 100грн, і час в дорозі менше 2ох годин-цілком конкурентна пропозиція.

великий +

Маю альтернативний задум із задіянням короткого 89/90 аж до Вадул Сірета. Навіть якщо разом із Обрієм ходитиме, то одне одному не заважатиме. Тут питання, на який саме варіант причетні погодяться раніше. Прикро, що в них немає розуміння залежності між ціною і попитом. В них може бути або 100 або 200 без жодних проміжних варіантів. Тепер, після тривалої епопеї переведення Обрію у 2-й клас, вони забули про можливість організації короткого рейсу. Якщо їм про це нагадати, то скажуть "був же, але не було пасажирів"... бо вже забули, що цінник тоді був зовсім іншим. Можливо активісти зайдуть туди і створять нову команду... якщо самі "не скиснуть зі скислими раніше огірками". На разі коеф комерційного використання МВРС становить близько 30%. Хіба для цьго придбавали цей приміський поїзд, об він тільки третину часу був у русі? Він ржавіє без руху не надто менше, ніж у русі.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5465


View Profile
« Reply #14 on: 13.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

він вилетів зі свистом з нормативу "нічний швидкий" і щоб його туди за вуха дотянути, то треба його прискорити мінімум на 2 години.

Звісно що ні. Для основної групи Миколаїв - ІФ норматив НШ виконуватиметься. З цієї ж причини її не вдасться витягнути в Заліщики, лише Чернівці, і то якщо нормативи дозволять.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1026


View Profile
« Reply #15 on: 14.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

він вилетів зі свистом з нормативу "нічний швидкий" і щоб його туди за вуха дотянути, то треба його прискорити мінімум на 2 години.

Звісно що ні. Для основної групи Миколаїв - ІФ норматив НШ виконуватиметься. З цієї ж причини її не вдасться витягнути в Заліщики, лише Чернівці, і то якщо нормативи дозволять.
При всій повазі до авторів пропозиції, до злучки 133/134 та Раховоза ставлюся скептично. Думаю що в нього заселеність 9 місяців на рік буде така, що 9-10 вагонів вистачить з головою і можна буде обійтися без маневрів по Франківську. Чому я вважаю що там буде низька заселеність-незручний графік для Кривого Рогу, а для Миколаєва та Херсону занадто довгий час в дорозі.

Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5465


View Profile
« Reply #16 on: 14.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

Зате зараз все зашибісь, маєш влітку три потяги на Львів, значить їх усіх треба відправити о 13-14 годині, т.н. "західний слот". Нефіг ото ввечері виїжджати і вранці прибувати, то тільки для київських поїздів )
Logged
sergius
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #17 on: 14.02.20 , 01:02 »
Share Reply with quote

Якось не дали коментар щодо періодичності курсування 133/134 подовженого до Рахова. Зараз "два рази на три дні", а як буде весною.
...
Чому я вважаю що там буде низька заселеність-незручний графік для Кривого Рогу, а для Миколаєва та Херсону занадто довгий час в дорозі.
Та впровадження 5/6.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9024


View Profile
« Reply #18 on: 14.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

При всій повазі до авторів пропозиції, до злучки 133/134 та Раховоза ставлюся скептично. Думаю що в нього заселеність 9 місяців на рік буде така, що 9-10 вагонів вистачить з головою і можна буде обійтися без маневрів по Франківську. Чому я вважаю що там буде низька заселеність-незручний графік для Кривого Рогу, а для Миколаєва та Херсону занадто довгий час в дорозі.
Те що влітку це зацінять любителі медуз я навіть не сумніваюсь. Бо для них такий варіант розкладу в обидві сторони - це мрія. А ось ким його забивати інші 9 місяців - дійсно питання цікаве. Бо окрім вивозу Кривбасу на Захід він ще непогано виконував функцію приміського на ділянці Миколаїв - Кривий Ріг у обидві сторони. Але тепер цієї категорії не буде.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #19 on: 14.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

Хм... Знову Рахів не дає спокою декому. Хоча останні 4 роки напевне туди взагалі нічого нового не призначали, в порівнянні з деякими новими призначеннями цього року.
По факту нічого й нового не відбувається. Просто 605/606 вирішили видовжити до Миколаєва. Ну і змінили нумерація. А по факту старий розклад 133/134 "прибили".
В Рахові та околицях вже планують першу нічну зустріч 133/134. :)
Щодо заповнюваності, то згадуються і перші призначення 015/015, 025/026. Тоді також розказували, що нічого не буде і ніхто не поїде. І дожились до того, що сам пан КШ не захотів вкорочувати той же 015/016. Хоча вже скільки часу немає "покровителів" з тих регіонів в уряді чи ще десь у владі.
Наступним кроком для сполучення Рахова має бути новий поїзд Запоріжжя/Дніпро - Рахів і цілком ймовірно через КП - Чернівці.
Ну і щодо 005/006, то такий поїзд однозначно потрібен. Можливі питання лише щодо його розкладу. Запоріжжя, Дніпро, Харків мають різні як дорогі і дешеві поїзди на Захід. Є вибір їхати комфортно і дорого, або дешево і не дуже комфортно. І це цілком нормально. Вибір повинен бути. Пора вже братися за Кр.Ріг, Херсон, Миколаїв і такими ж поїздами поєднувати.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!