Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
06.07.20 , 15:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12729 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1655


View Profile
« Reply #110 on: 16.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

...
... ... раньше он приходил в Кривой Рог вечером посадка была очень большая а ночью будет нулевая, тем более как сказала наш графист что это безумие будет просто сначала 376й за ним через 10 минут 134й и в добавку 6722 и где логика? Тем более что я сегодня уже писал если так сильно нужен 134\133 Рахову и 6\5 Ужгороду то пусть их перекинут на участок Николаев - Долинская а 109\110 кинут на Херсон - Апостолово - Кривой Рог - Тимково время выиграют поезда 5\6 и 133\134 или я не прав?
А забавная ситуация выходит. Рейсы 375 и 133 стартуют навстречу друг к другу с Херсона (15:54) и Николаева (16:10), пересекаются по Копаням (16:43), расходятся....и через полтора-два часа пристраиваются друг за другом )). Если кто то по Николаеву опоздает на 133, то через час можно сесть на 375 и догнать по Снигирёвке ))).

От саме через це 5/6 може так і лишитися "за вказівкою" (хіба лише літом у пікові дні). Адже 375/376 має статус пасажирський і скорше прибуває до Кривого Рогу, ніж 134/133 (у якого купе фірмові)! Кривий Ріг може ще і їхатиме цим поїздом о 22 годині (якщо після 15 години прибувати не критично, хоча для поїздок за кордон цей час не годиться). А взагалі вони певно їздитимуть 120 (це мінус для Нікополя - Марганця), або 41, 203 (до П'ятихаток).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1334


View Profile
« Reply #111 on: 17.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote


 Кривий Ріг може ще і їхатиме цим поїздом о 22 годині (якщо після 15 години прибувати не критично, хоча для поїздок за кордон цей час не годиться).

раніше на форумі обговорювали, та й сам, коли їхав, звертав увагу, що в 70-му їде чимало заробітчан, а той прибуває ще пізніше до Львова
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5510


View Profile
« Reply #112 on: 17.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote


 Кривий Ріг може ще і їхатиме цим поїздом о 22 годині (якщо після 15 години прибувати не критично, хоча для поїздок за кордон цей час не годиться).

раніше на форумі обговорювали, та й сам, коли їхав, звертав увагу, що в 70-му їде чимало заробітчан, а той прибуває ще пізніше до Львова
В сторону Львова заробітчани на 69/70 їдуть за "залишковим" принципом: наприклад,  коли з Дніпра не змогли взяти квитки ні на 41/42, ні на 85/86, а 3/4 немає (або пожалкували грошей на нього).  Він прибуває в такий час,  що там в ЄС можна потрапити або нічним автобусом (з усіма "бонусами"  нічного стояння на кордоні),  або пішки через Шегині-Медику,  або на 51/52.
В той час як 41/42, 85/86 та 3/4 (203/204) дають більше можливостей: з них можна встигнути на 35/36 чи один з ІС+ до Перемишля. 
А от зі Львова,  незважаючи на дуже пізній час відправлення, 69/70 користується популярністю,  бо підхвачує пасажирів з 705/706 та 35/36. 
Хоча сам по собі 69/70 поїзд трешовий і за якістю вагонів може посперечатись з кременчуцьким 149/150))
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9263


View Profile
« Reply #113 on: 17.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ну він хоч нефірмовий.

Хоча, там є дуже непогані вагони.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1334


View Profile
« Reply #114 on: 17.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ну він хоч нефірмовий.

Хоча, там є дуже непогані вагони.

самі по собі вагони там ок, але доглядають за ними паршиво
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #115 on: 19.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Валера ще додатково подасть вагони в гори до 7/8.

А Красноштан змушений буде розірвати зв"язок рідної Вінниці з Ясинями та Раховом.

Щоб Саша не розмазував соплі по рилу, пропоную Валері подати на Roll-back 133/134 Миколаїв - Рахів через Вінницю. Для Миколаєва вже маємо достатньо Здолбунових на маршруті, це при тому що вони ще хочуть Говносвитязь видовжувати. І скопіюй, будь-ласка, всі домовленості з попереднього коментаря, щоб крєпкі бачили, що їх їбуть єдиним фронтом.
Зі свого боку Миколаїїв - Рахів копіював, але без зазначення "через що саме", от виходить, що так і зробили "аби як", "аби було".

Не знаю чим то все завершиться, однак на той один день (між двома іншими) можна було б закрутити один із багатьох варіантів.
Бе претензії на пропозицію, а так - до прикладу:
1) Ковель - Рахів з обігом понад одну добу (1 доба + ще ~8...9 год) за інші півтора доби з періодичністю "раз на три дні" міг би ходити ще кудись(*), Можливо як Ковель - Ужгород.
* - за умови переміщення вивільненого зі Львова складу на обслугу до Ковеля.
в такому разі ділянка Здолбунів (умовно) - Рахів мала б щоденне покриття.
2) Львів - Вінниця + Вінниця - Рахів + Рахів - Вінниця + Вінниця - Львів.
... і жодних проблем з тією "діркою" кожного третього дня до Рахова.
В аналогічний спосіб можна фантазувати про Удрицьк (Горинь) - Рахів (раз на три дні) + Удрицьк (Горинь) - Львів (теж, раз на три дні) або замість Удрицька (Горині) могло би бути Заболоття (Хотислав). До межової станції наче можуть пускати консерви.
Logged
klepko
Active user

Posts: 522


View Profile
« Reply #116 on: 20.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Сподіваюся, лисичку 260 залишать після травня. Бо вона ідеальное закриває дірку на відрізку Шевченко - Київ, де між 11 і 20 годинами роками, за винятком літа, не було жодних поїздів до Києва. Та що там Шевченка, Знамянка теж була у прольоті...
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1508


View Profile
« Reply #117 on: 20.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote


Зі свого боку Миколаїїв - Рахів копіював, але без зазначення "через що саме", от виходить, що так і зробили "аби як", "аби було".

Не знаю чим то все завершиться, однак на той один день (між двома іншими) можна було б закрутити один із багатьох варіантів.
Бе претензії на пропозицію, а так - до прикладу:
1) Ковель - Рахів з обігом понад одну добу (1 доба + ще ~8...9 год) за інші півтора доби з періодичністю "раз на три дні" міг би ходити ще кудись(*), Можливо як Ковель - Ужгород.
...
О це воно! А яким графіком ти б хотів? Щоб від Львова до Рахова як теперішній 606 чи багатостраждальним і багатопропонованим Львів 23:00 - Рахів 07:00?
Logged
ОльгаБ
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #118 on: 20.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

Сподіваюся, лисичку 260 залишать після травня. Бо вона ідеальное закриває дірку на відрізку Шевченко - Київ, де між 11 і 20 годинами роками, за винятком літа, не було жодних поїздів до Києва. Та що там Шевченка, Знамянка теж була у прольоті...

Сподіваюсь-таки на Лисичанськ-Миколаїв, для літа це більш вигідний варіант, аніж Київ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #119 on: 20.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote


Зі свого боку Миколаїїв - Рахів копіював, але без зазначення "через що саме", от виходить, що так і зробили "аби як", "аби було".

Не знаю чим то все завершиться, однак на той один день (між двома іншими) можна було б закрутити один із багатьох варіантів.
Бе претензії на пропозицію, а так - до прикладу:
1) Ковель - Рахів з обігом понад одну добу (1 доба + ще ~8...9 год) за інші півтора доби з періодичністю "раз на три дні" міг би ходити ще кудись(*), Можливо як Ковель - Ужгород.
...
О це воно! А яким графіком ти б хотів? Щоб від Львова до Рахова як теперішній 606 чи багатостраждальним і багатопропонованим Львів 23:00 - Рахів 07:00?

Треба було мені одразу дописати (виділене):
...
в такому разі ділянка Здолбунів (умовно) - Рахів мала б щоденне покриття тією ж самою ниткою, що й Миколаїв - Рахів на цій же ділянці.
...
Тобто, пасажир між Дубном і Раховом не зауважував би цієї "раз на три дні" прогалини. Бонусом було б сполучення до Рівного, Луцька, та Ковеля (як один із можливих варіантів).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!