Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.01.21 , 11:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 25406 times)
Entony
Active user

Posts: 5025


View Profile
« Reply #140 on: 24.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

133 похєрили і це факт. Думаю що він перший кандидат на відміну з 8.12 а якщо не на відміну то на чергову перемальовку маршруту та графіку
Відмінити ні, а от прокласти через Вінницю можна, щоб якось покращити ситуацію, якщо звісно встигнуть пройти обслуговування в Миколаєві, або знайти вдалий оборот...
Час в дорозі в такому разі збільшиться максимум на 30-60 хвилин, що не є критично. Часу на обслуговування вистачить.
Я вже про це писав. Графік потрібно буде трохи переробити на ділянці Львів - ІФ. Точніше, якщо графісти ЛЬВ сядуть і перекладуть трохи схрещення з 133/134, то на рівному місці можна знайти буде 30-35 хвилин, якщо ще скоротити стоянки по ІФ чи Львові. Навіть просто забрати 5 хвилини, і там, і там.
Графік 133/134 (екс 605/606) на ділянці Львів - ІФ - Львів майже не переробляли для 133/134. Якщо б проробляли все з нуля як на ділянці Миколаїв - Львів, то можливо, було б відразу знайти ці вільні хвилини і повернути заїзд в Здолбунів або й перекласти через Вінницю.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5025


View Profile
« Reply #141 on: 24.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

А тим часом це вже факт! 133/134 до Рахова. Та ще й на щодень.
А вот интересно будет посмотреть, они там ограничений продажи по Львову не поставили случайно? В таком случае количество билетов со Львова может гораздо уменьшится, по сравнению с 605\606.
Вроді трохи менше місця стало чим було у 605/606. Але це ще повагонка працює.
Можливо в таких випадках буде спасати квиток від/до Підзамче, Броди, Дубно і тд.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5840


View Profile
« Reply #142 on: 24.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Падіння потоку станом на 08.12 може й відбутися, головне при цьому - аналізуючи, брати до уваги всі (можливі) фактори та причини, й аргументовано відсікати критиканів. Поясню детальніше.

Останні діалоги з нашими форумними кріпкими виглядали так:

- Це погана ідея призначити туди поїзд, мало того що "поєзд нє зайдьот", крім того там ще "да кто ім поєдєт", от зараз в лютому приходять телеграми вилучити по два вагони зі складів.

- А може таки подамо пропозицію, це ж лютий і дані з низького сезону, якими в порядному товаристві прийнято не зловживати.

- Так я ж порівнюю з такими самими низькими сезонами.

Тому більш влучним критерієм оцінити, чи ми покращили чи нашкодили, буде порівняння приросту (спаду) середньозважено з усіма іншими поїздами між регіонами Південь - Захід (включаючи Одесу та Волинь).

Чому так буде правильніше і які цьому причини?

Станом на зараз ми маємо падіння промислового виробництва під 20%. Частково це є причиною провального низького сезону в 2020 порівняно з іншими. І реально зменшуються як можливості подорожей у справах, так і банальна наявність грошової маси в багатьох. Форумні кріпкі цього взаємозв"язку можуть і не бачити, в них все одно зарплати символічні, вони стоялі насмєрть в епічній "Битві під Апостолово" за 126 грн. і для них конче важливо мати під рукою поїзд довжиною в тисячу кілометрів, щоб в обід покататись ним по області. Це все зрозуміло. Тільки уявіть собі, як їм боляче, коли вони бачать падіння в порівнянні низьких сезонів (можливо й не розуміючи всю картину), дивитись на те як збиткові пасажири мають можливість кататись в таких умовах, відбираючи в залізничників зарплату, а активісти не тільки не дають відмінити поїзди, а ще й накидають всякі там пропиздиції.

Вішенкою на коричневому калачику може стати те, що глобальна рецесія, про яку говорять багато ще з останньої кризи капіталізму як світоустрою, швидше за все таки стартувала. Це видно і по скороченням, які вже пішли, і навіть на особистих прикладах, коли компанії ставлять на холд хайрінг навіть там, де ми вже домовились і вдарили по рукам. Події в Китаї таки стали спусковим гачком, і в 2020 багато хто пожалкує, що не помер в 2008. У нас це все додатково накладеться на пік ненависті й хохлосрачу, люди вже нормально накачані, готові вбивати навіть за мову спілкування, зброї на руках валом. Пік кризи може бути таким, що реально буде не до поїздок, можливо підправлять ситуацію масові евакуації. Якщо так трапиться, наше завдання - захистити здобуте як в боротьбі з кріпкими госпідарниками в уряді та УЗ, в боротьбі з можливими зовнішніми управлінцями, та в боротьбі з внутрішньою кріпкою "п"ятою колоною". А вона, повірте, якщо таке станеться, розважатиметься тут по повній.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5025


View Profile
« Reply #143 on: 24.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

СХЕМА СОСТАВА ПОЕЗДА 134Ш МИКОЛАЇВ - Івано-Франківськ - РАХІВ (на 01.04)

ОД      01   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      02   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      03   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      04   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      05   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      06   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      005   036   032
ОД      07   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   Л      001   018   018
ОД      08   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      09   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   П      001   052   052
ОД      10   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   П      001   052   052
ОД      11   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   П      001   052   052
ОД      12   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
ОД      13   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
ОД      14   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
ОД      15   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
ОД      16   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
Ну, що ж згідно схеми значить в гори піде 11 вагонів. Я чомусь думав, що максимум в 8-9 як і в 605/606. З плюсів - це буде і вагон люкс. Що є досить добре. Плацкартів менше стало.
Ось тепер можна думати, що робити з 5 вагонами, що будуть відстоюватись по ІФ.
Була ідея витягнути до Заліщиків. До Чернівців, якщо витягувати, то тут є питання, бо тоді ці миколаївські вагони доганятиме "Обрій". А по Коломиї буде додаватись ще й приміський до Чернівців. Тому як варіант до Заліщиків (це, до речі, звільнить місця в "Обрій" для прямих пасажирів до Чернівців). Або щось окреме зробити з тих вагонів. Наприклад, ІФ - Мукачево, якщо встигне обернутись. Треба порахувати.
« Last Edit: 24.02.20 , 14:02 by Entony » Logged
lozan
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #144 on: 24.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

СХЕМА СОСТАВА ПОЕЗДА 134Ш МИКОЛАЇВ - Івано-Франківськ - РАХІВ (на 01.04)

ОД      01   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      02   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      03   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      04   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      05   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036
ОД      06   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      005   036   032
ОД      07   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   Л      001   018   018
ОД      08   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   К      001   036   036


До Мукачева він не встигне обернутися то факт!!!!!
ОД      09   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   П      001   052   052
ОД      10   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   П      001   052   052
ОД      11   НИКОЛАЕВ П-РАХОВ   П      001   052   052
ОД      12   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
ОД      13   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
ОД      14   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
ОД      15   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
ОД      16   НИКОЛАЕВ П-ИВАНО ФРАН   П      001   052   052
Ну, що ж згідно схеми значить в гори піде 11 вагонів. Я чомусь думав, що максимум в 8-9 як і в 605/606. З плюсів - це буде і вагон люкс. Що є досить добре. Плацкартів менше стало.
Ось тепер можна думати, що робити з 5 вагонами, що будуть відстоюватись по ІФ.
Була ідея витягнути до Заліщиків. До Чернівців, якщо витягувати, то тут є питання, бо тоді ці миколаївські вагони доганятиме "Обрій". А по Коломиї буде додаватись ще й приміський до Чернівців. Тому як варіант до Заліщиків (це, до речі, звільнить місця в "Обрій" для прямих пасажирів до Чернівців). Або щось окреме зробити з тих вагонів. Наприклад, ІФ - Мукачево, якщо встигне обернутись. Треба порахувати.


До Мукачева він не встигне обернутись то факт!!!!!!!!
« Last Edit: 24.02.20 , 14:02 by lozan » Logged
Kbk
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #145 on: 24.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Це ваша суб'єктивна точка зору. І якщо цього не станеться, що ви пишете, то потім вам про цей допис нагадують і знайдуть в пошуку. :)

Можете зробити скріншот, зберегти в папочці "для важливих переговорів" та 8.12 мені показати, і якщо я буду не правий то признаю це! Але поки що я впевнений що його будуть кардинально змінювати чи закривати
Logged
Entony
Active user

Posts: 5025


View Profile
« Reply #146 on: 24.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Окей. Так і зробимо. :)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5840


View Profile
« Reply #147 on: 25.02.20 , 01:02 »
Share Reply with quote

І трохи геніальних трикутничків в рамках підготовки до 08.12.2020.

Миколаїв 21:20 - Київ 06:50-07:10 - Рівне 13:20-13:25 - Ковель 15:40

Ковель 17:00 - Луцьк 18:55-19:00 - Львів 23:25-23:50 - Рахів 07:30 (група Чернівці 06:30)

Рахів 09:00 (група Чернівці 10:10) - Львів 16:40-17:00 - Здолбунів 20:00-20:30 - Шевченко 04:10-04:25 - Кривий Ріг 08:25-08:35 - Херсон 12:25-12:35 - Миколаїв 13:30.

Миколаїв 16:20 - Херсон 17:20-17:30 - Кривий Ріг 21:30-21:40 - Шевченко 01:40-01:55 - Здолбунів 09:40-10:10 - Львів 13:10-13:35 - Рахів 21:15 (гр. Чернівці 20:00)

Рахів 22:05 (гр. Чернівці 23:30) - Львів 05:45-06:10 - Луцьк 10:35-10:40 - Ковель 12:35

Ковель 13:25 - Рівне 15:40-15:45 - Київ 21:54-22:14 - Миколаїв 07:21.

Другий трикутник можна зсунути весь на +1 з вимогою переробки графіка 122.
« Last Edit: 25.02.20 , 01:02 by Віктор Гарвона » Logged
Kbk
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #148 on: 25.02.20 , 01:02 »
Share Reply with quote

І трохи геніальних трикутничків в рамках підготовки до 08.12.2020.

Миколаїв 21:20 - Київ 06:50-07:10 - Рівне 13:20-13:25 - Ковель 15:40

Ковель 17:00 - Луцьк 18:55-19:00 - Львів 23:25-23:50 - Рахів 07:30 (група Чернівці 06:30)

Рахів 09:00 (група Чернівці 10:10) - Львів 16:40-17:00 - Здолбунів 20:00-20:30 - Шевченко 04:10-04:25 - Кривий Ріг 08:25-08:35 - Херсон 12:25-12:35 - Миколаїв 13:30.

Миколаїв 16:20 - Херсон 17:20-17:30 - Кривий Ріг 21:30-21:40 - Шевченко 01:40-01:55 - Здолбунів 09:40-10:10 - Львів 13:10-13:35 - Рахів 21:15 (гр. Чернівці 20:00)

Рахів 22:05 (гр. Чернівці 23:30) - Львів 05:45-06:10 - Луцьк 10:35-10:40 - Ковель 12:35

Ковель 13:25 - Рівне 15:40-15:45 - Київ 21:54-22:14 - Миколаїв 07:21.

Другий трикутник можна зсунути весь на +1 з вимогою переробки графіка 122.

Занадто геніальні трикутники виходять, сумніваюся що 18:2 вагонів заповнюватимуть напрямок Ковель - Чернівці/Рахів, друге це те що навряд чи пасдеп захоче такі важкі обороти вводити і третє це те що ПКВЧД-13 завжди мало часу на обробку составу. Тай гнати на захід з Миколаєва через Кривий Ріг це знущання.
Краще вже обертати 133 на 101 по Херсону та 121 на умовний 123 по Луцьку
Logged
birys5
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #149 on: 25.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

І трохи геніальних трикутничків в рамках підготовки до 08.12.2020.

Миколаїв 21:20 - Київ 06:50-07:10 - Рівне 13:20-13:25 - Ковель 15:40

Ковель 17:00 - Луцьк 18:55-19:00 - Львів 23:25-23:50 - Рахів 07:30 (група Чернівці 06:30)

Рахів 09:00 (група Чернівці 10:10) - Львів 16:40-17:00 - Здолбунів 20:00-20:30 - Шевченко 04:10-04:25 - Кривий Ріг 08:25-08:35 - Херсон 12:25-12:35 - Миколаїв 13:30.

Миколаїв 16:20 - Херсон 17:20-17:30 - Кривий Ріг 21:30-21:40 - Шевченко 01:40-01:55 - Здолбунів 09:40-10:10 - Львів 13:10-13:35 - Рахів 21:15 (гр. Чернівці 20:00)

Рахів 22:05 (гр. Чернівці 23:30) - Львів 05:45-06:10 - Луцьк 10:35-10:40 - Ковель 12:35

Ковель 13:25 - Рівне 15:40-15:45 - Київ 21:54-22:14 - Миколаїв 07:21.

Другий трикутник можна зсунути весь на +1 з вимогою переробки графіка 122.

Занадто геніальні трикутники виходять, сумніваюся що 18:2 вагонів заповнюватимуть напрямок Ковель - Чернівці/Рахів, друге це те що навряд чи пасдеп захоче такі важкі обороти вводити і третє це те що ПКВЧД-13 завжди мало часу на обробку составу. Тай гнати на захід з Миколаєва через Кривий Ріг це знущання.
Краще вже обертати 133 на 101 по Херсону та 121 на умовний 123 по Луцьку
Повірте будуть...Давно пасажири просили потяг в Гори(правда хотілося б Рівне...)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!