Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.07.20 , 20:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12890 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9317


View Profile
« Reply #160 on: 26.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Продажа в плацкартные вагоны до Рахова закрыта из-за короткой платформы.

І сміх і гріх...
Ага. Враховуючи ще й те, що купейні вагони та люкс там фірмові.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #161 on: 26.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Пока в Сихове на Николаев техстоянка (17 минут), будет
коммерческая остановка (2 минуты).

С уважением, Ульф
Logged
Entony
Active user

Posts: 4188


View Profile
« Reply #162 on: 26.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Не переживайте за те, що там більше К чим П.
Якщо буде видовжено групу вагонів від ІФ до Заліщиків, то один П забереться з рахівської групи. Відповідно, у залщицький групі буде 4 П + 1 К.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #163 on: 26.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Не переживайте за те, що там більше К чим П.
Якщо буде видовжено групу вагонів від ІФ до Заліщиків, то один П забереться з рахівської групи. Відповідно, у залщицький групі буде 4 П + 1 К.
Та ніхто не переживав би якщо б К було більше ніж П. Там проблема в тому, що продаж до Рахова і іще до декількох станцій не здійснюється в жоден П, лише в К або Л. А вони, як написав Кримчанин там фірмові.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5617


View Profile
« Reply #164 on: 26.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Так, зараз озвучу цифру, тримайтеся. Або сядьте. Львів - Рахів - 242 грн за вісім годин поїздки. Пошти як пересадка зі Спринтера на Еталон, а бусіками може й швидше буде. Щитаю це обдіраловом простого люду, який і так зубожіє від дорогого газу й збиткових пасажирів на залізниці. Мої депутатські сльози з вами, прості трудівники сталевих магістралей.

P.S 1. Я гадаю, Верт просто написав це, щоб ми обсудили - варто доносити це до Пасдепу, чи хєр з ним. А не ділились на тих, хто переживає і хто не переживає. Так, як є зараз - Яремче, Ворохта, Кваси - плацки є. Микуличин, Татарів, Ясіня, Рахів - тільки купе.

P.S. 2. Якщо вирішимо до Пасдепу доносити, це означає що посеред сезону в усіх трьох составах треба перечіпляти половину плацок з голови у хвіст. Тому що, якби цей поїзд розвертався у Здолбунові, то на форумі переживали б, що на курорти пропонують їхати лише у плацках і жодного купе не пропонується до Рахова. Причому, з досвіду, переживали б ті самі люди, які зараз переживають за відсутність плацок.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4188


View Profile
« Reply #165 on: 26.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Хейтери завжди знайдуть щось погане. :) Хоча сам пасдеп для цього їх і спонукає. Тепер прийдеться просити щоб зробили "розкид" вагонів типу П-К-П-К і т д. Думаю це не буде проблемою.
І дійсно, якщо все було навпаки, то казали, що лише одні плацкарти до Рахова, а ми хочемо купейних.
Хоча ціна 200 гривень і більше є нормальною. Аналогічна ціна на автобуси між Львовом та Яремче/Ворохтою. Якщо брати без постелі, то ще -50 гривень. Я взагалі, коли користувався 605/606, то завжди брав К. Навіть для ділянки Львів - ІФ.
Ну і ще не забувайте, що на екс 605/606, а тепер 133/134 буде їздити місцевий люд і ті, хто знає всі нюанси. І гіпотетично купити квиток у плацкарт і вийти там, де дозволено вихід лише з купейних вагонах не буде проблемно. Благо з працівниками Одеської залізниці можна без проблем домовитись за додаткові 50 гривень. :)
До речі, треба буде десь "пом'янути" 605/606. Він дуже довго тримався "за життя" як міг. З ним пов'язано багато різних спогадів. Але кінець його прийшов. :)
« Last Edit: 26.02.20 , 14:02 by Entony » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5617


View Profile
« Reply #166 on: 26.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ідеально було б "пом"янути" на обкатці першого рейсу, але два вихідних брати треба. Можна просто в неділю в кафе і на якісь з наступних вихідних - обкатку.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4188


View Profile
« Reply #167 on: 26.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Треба подумати.
Трошки фігово, що перший рейс буде в понеділок 30 березня прибувати до Рахова як 133/134.
До речі, на неділю 29 березня зі Львова, і, відповідно, в ніч на 30 березня (це вже понеділок) нічого не буде. Ні 605/606, ні 133/134 ще не прибуде.
Перший рейс з Рахова 31 березня до Миколаєва.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #168 on: 26.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Хейтери завжди знайдуть щось погане. :) Хоча сам пасдеп для цього їх і спонукає. Тепер прийдеться просити щоб зробили "розкид" вагонів типу П-К-П-К і т д. Думаю це не буде проблемою.
І дійсно, якщо все було навпаки, то казали, що лише одні плацкарти до Рахова, а ми хочемо купейних.
Хоча ціна 200 гривень і більше є нормальною. Аналогічна ціна на автобуси між Львовом та Яремче/Ворохтою. Якщо брати без постелі, то ще -50 гривень. Я взагалі, коли користувався 605/606, то завжди брав К. Навіть для ділянки Львів - ІФ.
Ну і ще не забувайте, що на екс 605/606, а тепер 133/134 буде їздити місцевий люд і ті, хто знає всі нюанси. І гіпотетично купити квиток у плацкарт і вийти там, де дозволено вихід лише з купейних вагонах не буде проблемно. Благо з працівниками Одеської залізниці можна без проблем домовитись за додаткові 50 гривень. :)
До речі, треба буде десь "пом'янути" 605/606. Він дуже довго тримався "за життя" як міг. З ним пов'язано багато різних спогадів. Але кінець його прийшов. :)
Де ви тут знайшли хейтерство-не знаю. Просто вказали на провтик людей, які узгоджувати схему і ставили обмеження продажу. Те що  така ситуація, коли на всі вагони одного класу(при чому в даному потязі найпопулярніого класу) ставлять обмеження продажу по популярним станціям, які генерують значний паспотік-це не є нормально. Вихід-змінити схему.
Ну і не забуваємо, що зараз 133/134 виконує і функцію вивозу пасків з гір не тільки до Львова а і до Івано-Франківська (ранкове прибуття, вечірнє відправлення), яку раніше виконував 605/606,і їм ціни за купе не  підійдуть

Тож просто впевнений що в Миколаївських провідників дуже скоро зявиться нова послуга-за 20-30 грн доїдете до Рахова.
« Last Edit: 26.02.20 , 14:02 by VSK » Logged
Entony
Active user

Posts: 4188


View Profile
« Reply #169 on: 26.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Після слова хейтери я поставив знак ":)".
Вже кому треба донесли, кому потрібно написали. :) І це все можна буде змінити в майбутньому.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!