Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.07.20 , 21:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12892 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1670


View Profile
« Reply #170 on: 27.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

Ідеально було б "пом"янути" на обкатці першого рейсу, але два вихідних брати треба. Можна просто в неділю в кафе і на якісь з наступних вихідних - обкатку.

Прям хтось як думки вміє читати: я дійсно в березні поїду на ПРИДН нинішнім рейсом 134/133 виїздом зі Львова о 19:13, задля розуміння того, що це в останній раз, поки інші "проводжатимуть" поїзд 605/606)))
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1292


View Profile
« Reply #171 on: 27.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Де ви тут знайшли хейтерство-не знаю. Просто вказали на провтик людей, які узгоджувати схему і ставили обмеження продажу. Те що  така ситуація, коли на всі вагони одного класу(при чому в даному потязі найпопулярніого класу) ставлять обмеження продажу по популярним станціям, які генерують значний паспотік-це не є нормально. Вихід-змінити схему.
+багато. Проте на мою думку - точно не є нормально, що залізниця не може роками на цій самій станції подовжити платформу хоча б у тимчасовому виконанні за еквівалент з/п когось із замів центрального апарату для уникнення таких ситуацій. 21 століття, обмеження продажу через довжину платформи, "купи підкидний квиток Рахів - Кваси", "дай двадцятку одеському провіднику".
Найбільший треш у тому, що у зворотню сторону - з Рахова - станом на зараз можна взяти лише плацкарт. Щоб нікого не ображати напевно, УЗ за рівні права.
« Last Edit: 27.02.20 , 11:02 by Sir Dem » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5617


View Profile
« Reply #172 on: 27.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

я дійсно в березні поїду на ПРИДН нинішнім рейсом 134/133 виїздом зі Львова о 19:13, задля розуміння того, що це в останній раз, поки інші "проводжатимуть" поїзд 605/606)))

Хвилинку, я ввічливо, дійсно хочу для себе зрозуміти. Хочете назвіть це дослідженням електорату. Я глянув нарешті на цей епічний маршрут. Ви дійсно маринуєте по Шеві цю пересадку на ІС+ понад три години, щоб потратити на дорогу 615 грн замість 788 грн прямим 003-м? Я чому питаю. Якщо Ваш час ціниться настільки дорого, що ви не можете їхати бюджетними поїздами, які відправляються після обіду або прибувають в обід, то вам би ці 160 грн ролі б не грали. Якщо ж ні, і ви прихильник-реконструктор "Битв під Апостолово" й використовуєте на сегменті Львів - Шева плацку 133, то це тим більш позбавлене сенсу, бо в прямому 204 потязі є плацка за 336 грн по повному маршруту, без побудок в 6 ранку й подальшого маринування каштанчиків по Шеві.

Найбільший треш у тому, що у зворотню сторону - з Рахова - станом на зараз можна взяти лише плацкарт. Щоб нікого не ображати напевно, УЗ за рівні права.

Жесть. А как ето?
Logged
sean
Active user

Posts: 4788


View Profile
« Reply #173 on: 27.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

То на прибуття в Рахів ніззя стрибати на камінці, при цьому посадка з камінців дозволена? Господи, ну це якийсь маразм.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1670


View Profile
« Reply #174 on: 27.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

я дійсно в березні поїду на ПРИДН нинішнім рейсом 134/133 виїздом зі Львова о 19:13, задля розуміння того, що це в останній раз, поки інші "проводжатимуть" поїзд 605/606)))

Хвилинку, я ввічливо, дійсно хочу для себе зрозуміти. Хочете назвіть це дослідженням електорату. Я глянув нарешті на цей епічний маршрут. Ви дійсно маринуєте по Шеві цю пересадку на ІС+ понад три години, щоб потратити на дорогу 615 грн замість 788 грн прямим 003-м? Я чому питаю. Якщо Ваш час ціниться настільки дорого, що ви не можете їхати бюджетними поїздами, які відправляються після обіду або прибувають в обід, то вам би ці 160 грн ролі б не грали. Якщо ж ні, і ви прихильник-реконструктор "Битв під Апостолово" й використовуєте на сегменті Львів - Шева плацку 133, то це тим більш позбавлене сенсу, бо в прямому 204 потязі є плацка за 336 грн по повному маршруту, без побудок в 6 ранку й подальшого маринування каштанчиків по Шеві.
По-перше на Кривий Ріг (з пересадкою до свого селища). По-друге це справді більше дослідницька мета: з'ясувати у пересічних пасажирів, як вони віднесуться до цих змін. Я сподіваюся, що на той момент стане відомо доля (не) призначення поїзду 5/6 Ужгород-Херсон і, можливо, його цінник!!
Logged
www3
Active user

Posts: 1314


View Profile
« Reply #175 on: 27.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Проте на мою думку - точно не є нормально, що залізниця не може роками на цій самій станції подовжити платформу хоча б у тимчасовому виконанні за еквівалент з/п когось із замів центрального апарату для уникнення таких ситуацій. 21 століття, обмеження продажу через довжину платформи, "купи підкидний квиток Рахів - Кваси", "дай двадцятку одеському провіднику".
Я бы еще врезание стрелки добавил, что бы первый путь можно было использовать. Но зато в Берлибаше платформу зделали, судя по состоянию, перед закрытием :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9317


View Profile
« Reply #176 on: 27.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

То на прибуття в Рахів ніззя стрибати на камінці, при цьому посадка з камінців дозволена? Господи, ну це якийсь маразм.
Ага, а ось посадка з платформи заборонена.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9317


View Profile
« Reply #177 on: 27.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Де ви тут знайшли хейтерство-не знаю. Просто вказали на провтик людей, які узгоджувати схему і ставили обмеження продажу. Те що  така ситуація, коли на всі вагони одного класу(при чому в даному потязі найпопулярніого класу) ставлять обмеження продажу по популярним станціям, які генерують значний паспотік-це не є нормально. Вихід-змінити схему.
+багато. Проте на мою думку - точно не є нормально, що залізниця не може роками на цій самій станції подовжити платформу хоча б у тимчасовому виконанні за еквівалент з/п когось із замів центрального апарату для уникнення таких ситуацій. 21 століття, обмеження продажу через довжину платформи, "купи підкидний квиток Рахів - Кваси", "дай двадцятку одеському провіднику".
Найбільший треш у тому, що у зворотню сторону - з Рахова - станом на зараз можна взяти лише плацкарт. Щоб нікого не ображати напевно, УЗ за рівні права.
Сто відсотків. Коли в 2013 році 605/606 ходив складом с 5 вагонів та два Д1 по три вагони - це нікого не бентежило, бо вміщалися будь куди. Зараз, коли цей регіон став значно більш популярний, та там з'явилася купа поїздів - виникли з цим проблеми.
Ну, грець з нею, з УЗ, може їй це не дуже й потрібно, бо рахівський відтинок тягне "в мінус", через важкий гірський профіль та тепловозну ділянку, але мені не зрозуміла позиція місцевих, як місцевої влади, так й бізнесу, бо це їх прямі доходи від туристичної діяльності.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5617


View Profile
« Reply #178 on: 27.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Місцева влада та місцевий бізнес, окрім доходів з туристичного бізнесу, мають ще й доходи з джихадобусів. Якщо хочеш щось зробити для людей, в останню чергу звертай увагу на місцеву владу. Допустимо, зібрав я у себе транспортну комісію. Окрім мене, там сидить регіональний кабан-перевізник, один місцевий перевізник, кум іншого місцевого перевізника і зять іншого місцевого перевізника. Всього п"ять чоловік, всі з мандатами від народу здійснюють народовладдя. Оскільки у нас демократія, рішення приймаються простою більшістю. Які рішення ти від такого складу хочеш отримати? Так отож.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9317


View Profile
« Reply #179 on: 27.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Ну добре, з місцевою та регіональною владою погоджуюся.
А от місцевий бізнес... Так, можливо комусь з того ж Драгобрату простіше зробити трансфер джихадбусом з Івано-Франківська та не паритись з цим, знаючи до того ж неповоротливість УЗ, але так як у нас модно їздити від "хвіртки до хвіртки", то хтось з цього матиме зиск. Звичайно, тут повинна бути консолідація цих бізнесменів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!