Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.03.20 , 08:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 10603 times)
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #180 on: 27.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ясіня вже давно має платформу на 440 метрів, але ЦЛ та ЦЦЛ не мають про це інформації (не отримали телеграму), а телефонувати впадло. Я їм про це систематично нагадую. От коли пані Іванна натискує на них (до речі, вона зараз саме у тій місцевості, напишіть їй до ФБ з цим запитанням), то вони відчиняють вагони (в ручному режимі), а коли ніхто не натискує, то вони банально забувають, бо у них сотні таких поїздів. Щодо інфраструктури: у Лазещині вже десь понад 2 роки йде мова про побудову комунального вокзалу (КП, що підпорядковане сільській раді), однак УЗ відмовлялась надати землю на тій підставі, що це "земля УЗ". Після деяких роз'яснень з мого боку УЗ погодилась із тим, що "земля УЗ" і "земля залізничного транспорту", це поняття, що охоплюють один одного тільки в односторонньому порядку: не кожна "земля залізничного транспорту" є "землею УЗ". До прикладу: маєте приватний локомотиворемнтний завод, то відповідно до норм закону це буде "земля залізничного транспорту". Маєте приватний вокзал - "земля залізничного транспорту". Тут навіть не залежить від форми власності. Тобто, зараз питання вирішення питання перебуває у площині "як розподілити землю залізничного транспорту між підприємствами залізничного транспорту комунальної та державної форми власності". Крім того, хоч зараз можна задіяти варіант оренди "смуги відведення" для встановлення МАФу типу вокзал. Така можливість вже погоджена (звісно, через процедуру торгів). Щодо Ясіні - теж можна взяти в оренду. Зараз це питання вивчають місцеві бізнесмени, бо перебувати в неопалюваному вокзалі - це ганьба (як для УЗ, так і для селища).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9025


View Profile
« Reply #181 on: 27.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Круто, тобто тепер можна приймати 18-вагонний склад без обмежень.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1498


View Profile
« Reply #182 on: 27.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

А якщо Ковель-Рахів/Чернівці розбити на 2 поїзди, Ковель-Чернівці через Луцьк і Ковель-Рахів через Рівне, чи навпаки, для збільшення ймовірності нормальної заселеності всіх 16+ вагонів? Якщо є можливість групування по Ківерцям, то від Ковеля до Ківерців одним локомотивом.

Тоді так. Буде сполучення Миколаєва та Луцька, слава б-гу навіть без Сапіжанки. Буде двогрупний Миколаїв - Луцьк/Ковель. Дихотомія/злучка по Луцьку і по Франику. Екстаз для Дубно. Але нема економії одного дизельного локомотива зі Львова до Франківська.

Миколаїв 21:20 - Київ 06:50-07:10 - Рівне 13:20-13:25 - Луцьк 14:40(дихотомія)-15:05 - Ковель 17:00 (1/2)

(1/2) Ковель 18:30 - Луцьк 20:25-20:30 - Львів 00:55-01:20 - Чернівці 07:40

(1/2) Луцьк 17:40 - Рівне 18:55-19:00 - Львів 22:25-22:50 - Рахів 06:40

Рахів 08:40 (1/2 Чернівці 10:00) - Львів 16:40-17:00 - Здолбунів 20:00-20:30 - Шевченко 04:10-04:25 - Кривий Ріг 08:25-08:35 - Херсон 12:25-12:35 - Миколаїв 13:30.

Миколаїв 17:40 - Херсон 18:35-18:45 - Кривий Ріг 22:40-22:50 - Шевченко 02:50-03:05 - Здолбунів 10:50-11:20 - Львів 14:20-14:45 - Рахів 22:30 (гр. Чернівці 21:15)

(1/2) Рахів 23:55 - Львів 07:50-08:15 - Рівне 11:35-11:40 - Луцьк 12:55

(1/2) Чернівці 22:40 - Львів 05:05-05:30 - Луцьк 09:55-10:00 - Ковель 11:55

(1/2) Ковель 13:00 - Луцьк 14:55(злучка)-15:35 - Рівне 16:50-16:55 - Київ 23:05-23:25 - Миколаїв 07:55

Що перший, що другий варіанти - дійсно гарні. Перший, правда, зрозуміліше виглядає для причетних, але, можливо, я помиляюся. Розклади задовольнять потреби широкої аудиторії, яка вже з дохюндаєвських часів починає забувати, що щось подібне було, і вірити, що таке в наш час можливо.
Від себе ще додам питання:
1. Чи не розглядали Ви можливості пропуску всіх чи деяких із вищезапропонованих поїздів через Стрий?
2. Чи не впишеться Закарпаття у ці пропозиції ( маю на увазі не Рахів, а Солотвино чи хоча б Ужгород)?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5467


View Profile
« Reply #183 on: 28.02.20 , 01:02 »
Share Reply with quote

Ужгород впишуть і без нас, ще й за хорошу ціну ))
Logged
Зрадоманов
User

Posts: 22


View Profile
« Reply #184 on: 28.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

Яка має бути схема поїзда на вашу думку? Щоб всім було норм?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #185 on: 28.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Рівна кількість вагонів П та К. Л також нехай буде до Рахова.
Однакова кількість (для попереднього продажу) місця як П, К та Л. А не то, що до Рахова лише К та Л, а з Рахова лише П. Це "брєд".
Відкрити пів вагона (можливо 1 вагон) до Ясині та зворотньо також. Платформа 440 метрів так якби на це мала наштовхнути. На даний час до Ясині лише 4 місця для попередньої продажі, від Ясині повний 0 . :)
Ну і ті вагони, що простоюватимуть по ІФ кудись видовжити: Заліщики (більш потрібніше так як немає взагалі ніякого сполучення зі Львовом та й іншими містами Центру та Півдня. Може пару додаткових "плюсиків в карму" отримає УЗ через таке сполучення) або Чернівці ("на любителя" тут більше нюансів і технічних проблем).
Щодо Заліщиків, то після ІФ ці вагони може тягнути звичайна чмуха до Коломиї, а з Коломиї може "підхватити" той тепловоз, що задіяний для 357/358.
« Last Edit: 28.02.20 , 11:02 by Entony » Logged
VSK
Active user

Posts: 1026


View Profile
« Reply #186 on: 28.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Рівна кількість вагонів П та К. Люкс також нехай буде до Рахова.
Однакова кількість (для попереднього продажу) місця як П, К та Л. А не то, що до Рахова лише К та П, а з Рахова лише П.
Відкрити пів вагона до Ясині та зворотньо також. Платформа 440 метрів так якби на це мала наштовхнути. На даний час Львів - Ясиня 4 місця для попередньої продажі, для Ясиня - Львів повний 0 . :)


З цим повністю згідний.


Ну і ті вагони, що простоюватимуть по ІФ кудись видовжити: Заліщики (більш потрібніше так як немає взагалі ніякого сполучення з Львовом та й іншими містами Центру та Півдня. Може пару додаткових "плюсиків в карму" отримає УЗ через таке сполучення) або Чернівці ("на любителя" тут більше нюансів і технічних проблем).
Щодо Заліщиків, то після ІФ ці вагони може тягнути звичайна чмуха до Коломиї, а з Коломиї може "підхватити" той тепловоз, що задіяний для 357/358.

А з цим варто зачекати. Нехай спочатку хоч місяць поїздить і мы подивимося на його паспотоки. Бо зараз ми ті вагони навидовжуємо, а потім йому схему різануть, через ниську заселеність між Львовом та Миколаєвом та зворотньо. І тоді потрібно буде повною схемою(9-11 вагонів) їхати до Рахова.
Якщо буде добре і буде нормальна заселеність на
 на ті 16 вагонів, які передбачає схема, то можна тоді і тягнути на Заліщики, чи можливо ще кудись.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9025


View Profile
« Reply #187 on: 28.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Яка має бути схема поїзда на вашу думку? Щоб всім було норм?
Рівна кількість вагонів П та К. Л також нехай буде до Рахова.
Однакова кількість (для попереднього продажу) місця як П, К та Л. А не то, що до Рахова лише К та Л, а з Рахова лише П. Це "брєд".
Треба ще раз провести "інвентаризацію довжин платформ".
Стосовно самого Рахова (не проміжних) - це брєдятіна, що на прибуття та відправлення продаж був у різні вагони. Склад поїзда там ніхто не осаджує. Це просто хтось дав телеграмму, навіть не думаючи, а хтось також бездумно її виконав.
По суті, треба знати довжини платформ по усім зупинкам - лише тоді можна вигадувати схему поїзда, щоб у обидві сторони було приблизно рівна кількість місць кожного класу.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1304


View Profile
« Reply #188 on: 28.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

не розумію, що заважає продавати квитки у всі вагони, але на етапі вибору вагоні в букінгу попереджувати, що "Посадка на станції *** здійснюється через вагони 1-8"
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1132


View Profile
« Reply #189 on: 28.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

не розумію, що заважає продавати квитки у всі вагони, але на етапі вибору вагоні в букінгу попереджувати, що "Посадка на станції *** здійснюється через вагони 1-8"

Это разрыв устоявшегося шаблона для УЗ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!