Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.20 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 14553 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5672


View Profile
« Reply #190 on: 28.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

По суті, треба знати довжини платформ по усім зупинкам

Мало. Додам - слід знати довжину всіх роз"їздів (типу Лазещини та ін). Навіть якщо там поїзд ні з чим не роз"їжджається - це нічого не означає, в критичних ситуаціях (буревій повалив дерево, згорів локомотив тощо) состав може не поміститись під незапланований роз"їзд і створити закупорочку. І, враховуючи, що маємо справу з бухими груниками, треба прораховувати варіант постановки під роз"їзд враховуючи довжину мінімум двох двосекційних фантомасів, горілого і полудохлого. Я думаю, саме цим було зумовлене усікновіння пасажирської схеми по Заліщикам та Чорткову з 14 до 12 вагін. А якби свого часу не провели там робіт з розширення горловин - усікновіння цілком могло б бути і до 10 вагонів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9680


View Profile
« Reply #191 on: 28.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Ну, Лазещина, Татарів, Кваси та Білин вже давно не роз'їзди, а звичайні о.п.и, але суть не в цьому.
В старих служебках 605/606 пишеться максимальною схемою 18 вагонів, у тому числі на ділянці Івано-Франківськ - Рахів. Тому, щось мені підказує, що з довжиною ПВК станцій там більш-менш норм. Я розумію, що рахівську лінію будували півтора століття тому, та далеко навіть не за радянськими СНіПами, де мінімальна корисна довжина приймально-відправних колій 850 м, але це все-таки не перебудова з вузькоколійки, як лінія Тернопіль - Стефанешти.
Хоча така інформація також не буде зайвою.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9680


View Profile
« Reply #192 on: 29.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

не розумію, що заважає продавати квитки у всі вагони, але на етапі вибору вагоні в букінгу попереджувати, що "Посадка на станції *** здійснюється через вагони 1-8"
Ну хоча б те, що квитки ще купують у касах та через безліч інших сервісів посередників, де частенько немає можливості навіть за чай сплатити, а надпис "без кондиціонування" вперше можна побачити вже після оформлення квитка.
З виходом буде ще цікавіше. Якщо хтось, у тому числі провідник завтикає, то скільки доведеться тримати червоний прапорець, доки пасажир через вагони з велосипедами, рюкзаками та лижами доплентається до вагону з платформою?
Стрибати в сніг та на щебінь я би не радив нікому, бо сам хоч працюю на колії, кілька разів підгортав так ногу, одного разу навіть став клієнтом травматпункту після такого стрибка.
Вважаю, що якщо гуцульський край позиціонує себе як туристичний, то треба добудувати ці кляті платформи.
Бо ці всі надписи на квитках - це до першої травми.
« Last Edit: 29.02.20 , 00:02 by Крымчанин UA » Logged
sean
Active user

Posts: 5068


View Profile
« Reply #193 on: 29.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

Ну от 357 до Татарова продається тільки К, натомість до Ворохти К і П. Наша група паксів придбали П до Ворохти, а в Татарові (через недолугість нашого залізничного перевізника) пострибаємо на камінюки, що ж поробиш.

До речі, на Бугазі влітку теж влітку стрибали. І вагони туди нормально без обмежень продаються.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #194 on: 29.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Ну от 357 до Татарова продається тільки К, натомість до Ворохти К і П. Наша група паксів придбали П до Ворохти, а в Татарові (через недолугість нашого залізничного перевізника) пострибаємо на камінюки, що ж поробиш.

До речі, на Бугазі влітку теж влітку стрибали. І вагони туди нормально без обмежень продаються.

А я думал, что их уже успели вводить.
Может по вагонам так, чтобы был каждый
класс обслуживания.

С уважением, Ульф
Logged
bond
Active user

Posts: 1682


View Profile
« Reply #195 on: 29.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

На Бугазі влітку сідали з насипу в 0 вагон, ще й в повороті, через що вагон зі сторони посадки був неслабо припіднятий - нічого, якось забрались і ми з двома малим  дітьми, і ще до двох десятків пасажирів, хоча білети в усіх були з зупинок на ділянці Березино - Арциз.
Logged
VB
Active user

Posts: 4317


View Profile
« Reply #196 on: 29.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Я розумію, що рахівську лінію будували півтора століття тому, та далеко навіть не за радянськими СНіПами, де мінімальна корисна довжина приймально-відправних колій 850 м, але це все-таки не перебудова з вузькоколійки, як лінія Тернопіль - Стефанешти.
А що мається на увазі за перебудова?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9680


View Profile
« Reply #197 on: 29.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Зустрічав інфу, що раніше лінія Тернопіль - Стефанешти була вузькоколійна, яку пізніше перешили на широку колію. Саме тому там такі ухили, криві та короткі станції.
Logged
VB
Active user

Posts: 4317


View Profile
« Reply #198 on: 29.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

У 1884 році був побудований Трансверсалбан, а 1890-го до його були прибудовані лінії на Стефанешти та Тернопіль.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #199 on: 01.03.20 , 22:03 »
Share Reply with quote

Mnie to strasznie wkurwia:



Таке можуть писати тільки особливо тупі нелюди:
прибуває склад до Рахова, гальмує, "тому посадкові платформи будуть біля купейних вагонів" ... ну нехай, подумає читач;
однак, як тільки-но поїзд із Рахова рушає на Миколаїв, то "будуть біля плацкартних вагонів".

Таким су..ам не місце в УЗ. Той РС ніхто там не ворушить, як став, так і стоїть (на одному місці - нерухомо). Локомотив при цьому обганяється. Трикутника в Рахові для розвороту немає. Якого х..я ті бл..ді знущаються над поїздом? Аби потім сказати "немає попиту" "не зайшло"? Хто знає коли тому КШ завершується контракт? За моїми даними - вже швидко. Нах..й їх звідти мітлою гнати за їх "щедрість на нові поїзди".

P.S. Саме таке вже було і в Городенці, і у Гвіздці... і ті долбо..оби роками не могли зрозуміти "чому вони не праві", коли в один бік продавали у вагони при платформі, а в інший бік - у вагони поза платформою.
« Last Edit: 01.03.20 , 23:03 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!