Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.20 , 01:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12072 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1525


View Profile
« Reply #20 on: 14.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

При всій повазі до авторів пропозиції, до злучки 133/134 та Раховоза ставлюся скептично. Думаю що в нього заселеність 9 місяців на рік буде така, що 9-10 вагонів вистачить з головою і можна буде обійтися без маневрів по Франківську. Чому я вважаю що там буде низька заселеність-незручний графік для Кривого Рогу, а для Миколаєва та Херсону занадто довгий час в дорозі.
Те що влітку це зацінять любителі медуз я навіть не сумніваюсь. Бо для них такий варіант розкладу в обидві сторони - це мрія. А ось ким його забивати інші 9 місяців - дійсно питання цікаве. Бо окрім вивозу Кривбасу на Захід він ще непогано виконував функцію приміського на ділянці Миколаїв - Кривий Ріг у обидві сторони. Але тепер цієї категорії не буде.
На мою суб'єктивну думку, для нинішньої Рахівської нитки 605/606 підійшов би поїзд 120/119 Запоріжжя - Львів (якщо не брати до уваги обороти з рухомим складом): В сторону Львова проходження КРГ було б десь біля 19 години, а назад біля 05.30 (що також не є критичним, ніж 01.30)... З оборотами рухомих складів теж би не було суттєвих проблем (не буду детально розписувати, бо це лише моя думка, і так не підлягатиме реалізації).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #21 on: 14.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

Також з хороших новин по новому розкладу.
Тепер 101 буде прибувати до Херсону на годину раніше та з'явиться можливість дістатися залізничним шляхом до Каховки та Сірогоз навіть без заїзду до Херсону в обидві сторони.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3965


View Profile
« Reply #22 on: 14.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

Так. Але на літо ж буде з 101/102 те, що і кожного року. Я про оборот з 297/298 і через Долинську - Миколаїв.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #23 on: 14.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Сергію, я не можу сперечатися з тобою як з визнаним фахівцем по низькому сезону. Бачу, цьогорічний особливо провальний сезон суттєво вплинув на тебе, бо настрій в тебе відмінити половину поїздів по УЗ, щоб ці срані пакси нарешті перестали їздити. Ти вже вилив душу на форумі за всіма критеріями кріпкого господарника: як і вони, ти починав з улюбленого "поєзд нє зайдьот", аналогічно продовжив тезою "Да кто ім поєдєт", а щойно завершив "крєпку трилогію" тезою, що не можна міняти графік ПДС, бо він ще десь пригород возить. З боку це все виглядає досить феєрично.

І да, за твої претензії що в нового Ковель - Дніпро цінник не три копійки, тебе б заклювали тут ще років п'ять тому. Пробують поставити такий цінник на напрямку, де навіть Жорік не брався допомогти з квитками. Дукін би написав що нефіг за три копійки кожні вихідні їздити до мамки на борщ з цицькою, Орех би написав що студенти волчеярського технікуму імені Волчеярського могли б і підробляти щоб кататись поїздами, Сержіо б написав що пора вже брати відповідальність за своє життя і почати заробляти, СО написав би "давайте не будем кормить троля" а Логіст би забанив. На все про все пішло б два дні. А тепер мусимо терпіти, як ти їздиш по вухам всіма комплексами людини зв'язаної з УЗ, і що графік новий херовий, бо незручно буде їздити зі Сракогоз в Костопиздівку.

Дніпровців теж розвелось, от нахрена пропонувати на цю роль 120? Йому міняли маршрут щоб що? Щоб дати вихід на Захід для Кропивницького і Первомайська. Нахрена їм раннє відправлення зі Львова? Ми можемо собі дозволити раннє відправлення зі Львова тільки на тих напрямках, які мають альтернативи.

Тому реально біда, що модерація сьогодні - це коли адміни дивляться щоб ніхто не написав в повідомленні слово "х@й". Раніше ж ще дивились, чи є в наборі речень думка.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1525


View Profile
« Reply #24 on: 14.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote


Дніпровців теж розвелось, от нахрена пропонувати на цю роль 120? Йому міняли маршрут щоб що? Щоб дати вихід на Захід для Кропивницького і Первомайська. Нахрена їм раннє відправлення зі Львова? Ми можемо собі дозволити раннє відправлення зі Львова тільки на тих напрямках, які мають альтернативи.

Тому реально біда, що модерація сьогодні - це коли адміни дивляться щоб ніхто не написав в повідомленні слово "х@й". Раніше ж ще дивились, чи є в наборі речень думка.
Давайте будемо відвертими: Миколаїв - Рахів зробили не тому, що хтось про Миколаїв/Херсон подбав, а тому що там є третій склад, якого десь пристороїти треба... Кривий Ріг (на 80%) заповнює поїзд 134/133 в обидва боки, а на Запоріжжя пасажири часто їздять поїздами через Дніпро (бо так швидше), або 86/85 (саме тому його треба щоденним робити цілорічно!), я це особисто знаю. Тому посунути графік 120/119 під Рахів було менш болісним для Кривого Рогу, Запоріжжя, ніж 134/133. При посуненні відправлення 120/119 зранку зі Львова вночі б залишились Знам'янка - П'ятихатки, у яких є альтернативи (ніж 134 для Кривого Рогу).
Стосовно Первомайська - Кропивницького: якраз ту ділянку він би ввечері проїжджав, а не серед ночі (тому тут це спірне питання, що краще).


Ми можемо собі дозволити раннє відправлення зі Львова тільки на тих напрямках, які мають альтернативи.
Які такі альтернативи має Кривий Ріг у відправленні зі Львова ввечері?? 5/6, ви знаєте його періодичність курсування (регулярно через день, хоча б)??
« Last Edit: 14.02.20 , 12:02 by Дніпровець » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #25 on: 14.02.20 , 12:02 »
Share Reply with quote

Я не думаю, що Пасдеп горів бажанням десь пристроїти третій склад, бо він у них проблемний і часто відміняється. І раз ви так фахово пішли стопами Кримчанина, то давайте сюди середньорічні цифри, що Кривий Ріг на 80% заповнює 134 поїзд. А то тролів розвелось що грязі, вже таке з-під клавіатури вистукують, що на голову не налазить.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #26 on: 14.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Вікторе, шановний, ну то що я з Дніпровцем для тебе не достовірні джерела інфи суто з якихось особистих міркувань - окей, я до цього вже звик ставитися філософські.
Ну Ви начебто авторитетно відносилися до інформації Велерія та Дмитра (Verta), які також неодноразово говорили, що 9 місяців на рік 133/134 має основний потік саме на ділянці Кривий Ріг - Львів.
Від себе додам, що потік Миколаїв - Кривий Ріг лише частково компенсовував купу звільнених місць від Кривого Рогу до Миколаєва, тому що це єдиний поїзд, що їде там вдень у обидві сторони.
На що ти в попередньому пості сказав, що це дурня повна, таке враховувати, якого лисого, повинні це усе терпіти?
Поставлю зустрічне запитання.
А что повинні тоді терпіти це заради видовження до Рахова, щоб натягнути на графік 605/606, якщо відстань між Львовом та Раховом дорівнює відстані Миколаїв - Кривий Ріг.
Якісь подвійні стандарти у Вас, Вікторе Степановичу.

Logged
sergius
Active user

Posts: 4534


View Profile
« Reply #27 on: 14.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

И все же, "обновленный" 133/134 будет курсировать "2 раза на 3 дня" или ежедневно? Я же без стьоба спрашиваю. Эта инфа прошла как то незаметно.
Logged
lozan
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #28 on: 14.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote


На рахунок 26 влітку до Ужгорода брехня.....заведений як Одеса-Львів
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1525


View Profile
« Reply #29 on: 14.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

И все же, "обновленный" 133/134 будет курсировать "2 раза на 3 дня" или ежедневно? Я же без стьоба спрашиваю. Эта инфа прошла как то незаметно.
Достеменно я не знаю (бо ще б раніше відписав). АЛЕ думаю, що оскільки він замінить 605, то поїде 134 щоденно, інакше туристи на Ворохту будуть про зраду казати, а на 605 пересідали туристи з усієї України майже (після прибуття багатьох поїздів).
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!