Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.03.20 , 07:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 10600 times)
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #200 on: 02.03.20 , 17:03 »
Share Reply with quote

Закрита повністю продажа на 133/134 з 29 березня.
Ух як швидко все робиться тепер, на закінчення каденції. :)
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #201 on: 02.03.20 , 18:03 »
Share Reply with quote

З експресу повністю забрали поїзд 134/133 Миколаїв - Рахів після 29 березня...Отже, зі Львова на Херсон знову нічого не заведено...

*) Цікаво, чи багато до того часу квитків продали на 134/133, адже 110/109 взагалі ще не був заведений!!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #202 on: 04.03.20 , 15:03 »
Share Reply with quote

Яка має бути схема поїзда на вашу думку? Щоб всім було норм?
Питання радше має звучати так:
чому пасажирники не знають того, що в Рахові на платформі поміщається 11 вагонів?

або: Чому на всі поїзди до Рахова дозволено продавати у значно меншу кількість вагонів, ніж 11, які гарантовано поміщаються на платформу?

або: чому у Квасах довжина платформи відповідає довжині 4-х вагонів і жодних обмежень немає (для багатьох поїздів), а у Рахові "11-вагонна" платформа і можливість придбання квитків заблокована?

Багато з пасажирів вважають, що це зроблено навмисне для того, щоб пасажири доплачували "на лапу" провіднику, щоб вони могли виконати план реалізації чайної продукції (щоб мали необліковану готівку, якою можна доповнити виторг до норми за планом).

Нарікати, що у Рахові занадто багато матеріалів на інформаційних стендах для пасажирів - то не важко, а спробуй вирішити питання із доступом до вагонів в усі поїзди, які є у Рахові... бо захищати Львів чи Івано-Франківськ від напливу рахівських пасажирів як мінімум - не гуманно. Це те ж саме, що захищати хмельницьких пасажирів від напливу львівських пасажирів для сполучення гіпотетичного поїзда Львів - Київ.

Також зверни увагу на те, що вранці касир(и) станції Яремче при проходженні поїзда 357 Київ-Рахів (близько 7:00) десь там солодко дрімають... і не продають квитки, а пасажири сідають до поїзда за десятку/двадцятку.
Сигнал надійшов за п'ятницю 28 січня... і це був вочевидь єдиний квиток проданий касою на цей поїзд, бо свідки події в один голос переконували пасажира: "не платіть у касі 70 грн... це дуже дорого... провідники беруть за десятку/двадцятку".
Ми добре пам'ятаємо історію про станцію Ясіня, де касир намовляла пасажира "навіщо Вам такий дорогий квиток, провідники беруть за 10/20 грн", коли мова йшла про переїзд із Ясіні до Ворохти.

Щодо Ясіні (курорт, що за своїм потенціалом є більшим, ніж Буковель) - там платформа +/- 440 метрів (по факту) але пасажирникам це теж не відомо, бо відкривають тільки обмежену кількість місць. Це триває роками. Візьми і зроби, будеш героєм нового часу, напишеш у прес-релізі... які ми добрі, на 6 році дізналися про те, що платформа у Рахові та Ясіні є довшою, ніж ми про це здогадувалися... а у Квасах - навпаки - надто коротка.

Ще прикрути до сервісу Букінг анкету, щоб кожен пасажир одразу міг наставити необхідних позначок навпроти запитань:
чи бачили Ви таргана:
якщо так, то в якій кількості
яких розмірів
якої окраси
чи не здається Вам, що постільна білизна є мокрою
брудною
чи не пахне смердить димом
чи не задуває снігом/дощем до салону
чи працює примусова витяжна вентиляція (для плацкартів)
чи показує термометр понад 22 грд Ц.
чи охайно вбраний провідник в процесі руху поїзда
чи було вологе прибирання (як передбачено правилами) на шляху прямування
зроби це, бо це просто і щодня матимеш автоматизованим способом зібрані дані про поїзд/вагон.
Якщо понад 25% пасажирів вагона одного рейсу матимуть аналогічні скарги, то система може тобі підсвічувати червоним... це ж так просто.
« Last Edit: 04.03.20 , 15:03 by Iwan » Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #203 on: 04.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Ну тепер є шанс, що зі зміною схеми 133/134 нарешті про довжини платформ в пасдепі дізнаються. Можливо виправлять ситуацію скоро.
Через депутата направив звернення щодо 133/134 і згадав про 025/026 теж. Депутат добре обізнаний, що таке пасдеп і їх сателіти. :)
Logged
NikolZap
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #204 on: 05.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Плануємо відпочинок в Яремче в квітні, вчора купив білети на поїзд 041 Дніпро-Львів який прибуває в 8:28 тепер дуже переживаю, як нам дістаться до Яремче ні на 606 ні на 134 білетів на сайті немає, телефонував  в Київ і на  Львіську залізницю і в платну довідкову службу ніхто нічого не знає, а на інші поїзди не співпадає час. 5 років їздили на 606
Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #205 on: 05.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

Не переживайте. Все буде. Продажу відкриють скоро.
Logged
Зрадоманов
User

Posts: 22


View Profile
« Reply #206 on: 05.03.20 , 10:03 »
Share Reply with quote

По ясинях платформа недороблена (c)
Інформація з місця
Logged
www3
Active user

Posts: 1131


View Profile
« Reply #207 on: 05.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

Випереджу sean і скажу, що управління УЗ недороблене, причому в данному випадку груниківської регіональної філії
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4495


View Profile
« Reply #208 on: 05.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Плануємо відпочинок в Яремче в квітні, вчора купив білети на поїзд 041 Дніпро-Львів який прибуває в 8:28 тепер дуже переживаю, як нам дістаться до Яремче ні на 606 ні на 134 білетів на сайті немає, телефонував  в Київ і на  Львіську залізницю і в платну довідкову службу ніхто нічого не знає, а на інші поїзди не співпадає час. 5 років їздили на 606
А в апреле разве 605/606 еще будет бегать?

Его ж планировали отменять по случаю продления николаевского рейса.
Logged
NikolZap
User

Posts: 5


View Profile
« Reply #209 on: 05.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Так я про що й говорю, що білетів немає ні на 606 ні на 134
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!