Яка має бути схема поїзда на вашу думку? Щоб всім було норм?
Питання радше має звучати так:
чому пасажирники не знають того, що в Рахові на платформі поміщається 11 вагонів?
або: Чому на всі поїзди до Рахова дозволено продавати у значно меншу кількість вагонів, ніж 11, які гарантовано поміщаються на платформу?
або: чому у Квасах довжина платформи відповідає довжині 4-х вагонів і жодних обмежень немає (для багатьох поїздів), а у Рахові "11-вагонна" платформа і можливість придбання квитків заблокована?
Багато з пасажирів вважають, що це зроблено навмисне для того, щоб пасажири доплачували "на лапу" провіднику, щоб вони могли виконати план реалізації чайної продукції (щоб мали необліковану готівку, якою можна доповнити виторг до норми за планом).
Нарікати, що у Рахові занадто багато матеріалів на інформаційних стендах для пасажирів - то не важко, а спробуй вирішити питання із доступом до вагонів в усі поїзди, які є у Рахові... бо захищати Львів чи Івано-Франківськ від напливу рахівських пасажирів як мінімум - не гуманно. Це те ж саме, що захищати хмельницьких пасажирів від напливу львівських пасажирів для сполучення гіпотетичного поїзда Львів - Київ.
Також зверни увагу на те, що вранці касир(и) станції Яремче при проходженні поїзда 357 Київ-Рахів (близько 7:00) десь там солодко дрімають... і не продають квитки, а пасажири сідають до поїзда за десятку/двадцятку.
Сигнал надійшов за п'ятницю 28 січня... і це був вочевидь єдиний квиток проданий касою на цей поїзд, бо свідки події в один голос переконували пасажира: "не платіть у касі 70 грн... це дуже дорого... провідники беруть за десятку/двадцятку".
Ми добре пам'ятаємо історію про станцію Ясіня, де касир намовляла пасажира "навіщо Вам такий дорогий квиток, провідники беруть за 10/20 грн", коли мова йшла про переїзд із Ясіні до Ворохти.
Щодо Ясіні (курорт, що за своїм потенціалом є більшим, ніж Буковель) - там платформа +/- 440 метрів (по факту) але пасажирникам це теж не відомо, бо відкривають тільки обмежену кількість місць. Це триває роками. Візьми і зроби, будеш героєм нового часу, напишеш у прес-релізі... які ми добрі, на 6 році дізналися про те, що платформа у Рахові та Ясіні є довшою, ніж ми про це здогадувалися... а у Квасах - навпаки - надто коротка.
Ще прикрути до сервісу Букінг анкету, щоб кожен пасажир одразу міг наставити необхідних позначок навпроти запитань:
чи бачили Ви таргана:
якщо так, то в якій кількості
яких розмірів
якої окраси
чи не здається Вам, що постільна білизна є мокрою
брудною
чи не
пахне смердить димом
чи не задуває снігом/дощем до салону
чи працює примусова витяжна вентиляція (для плацкартів)
чи показує термометр понад 22 грд Ц.
чи охайно вбраний провідник в процесі руху поїзда
чи було вологе прибирання (як передбачено правилами) на шляху прямування
зроби це, бо це просто і щодня матимеш автоматизованим способом зібрані дані про поїзд/вагон.
Якщо понад 25% пасажирів вагона одного рейсу матимуть аналогічні скарги, то система може тобі підсвічувати червоним... це ж так просто.