.. а осаджувати з пасажирами наче не можна.
Іване, тут Ви у трьох соснах заплутались.
Є різниця між осаджуванням під час поїзної роботи (це саме та нештатна операція, котру зазвичай мають на увазі, коли кажуть "осадження") і осаджуванням під час маневрової роботи (штука штатна і малоцікава).
Коротше технічної проблеми по-моєму там немає жодної.
Але у будь-якому разі - моя оцінка такого рішення - негативна, щодо Рахова - так точно - бо обмежень продажу і так забагато, а осі ці обмеження по номерах вагонів - це невиправдані нові додаткові обмеження продажу.
Ще з натяжкою можна зрозуміти обмеження продажу залежно від довжини платформи по проміжних станціях, де стоянка 2 хвилини. Можна припустити що незакритий продаж у вагони, що не вмістяться на платформу - гіпотетично збільшує ймовірність, що хтось з пасажирів будучи неготовим до такого поспіхом прийме якесь невдале рішення при висадці або посадці - наприклад стрибатиме з пів-метрової висоти - і травмується.
А от непродаж квитків у вагони, що не вмістяться коло платформи по Рахову - по-моєму вже абсурдний, там же немає гарячки, часу відстою більш ніж достатньо, щоб всі спокійно встигли і зайти і вийти, при потребі - через інший вагон.