Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 06:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 23562 times)
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #240 on: 29.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

Нужно по Кривому Рогу сделать прибытие вечерние и утренние тогда спрос больше будет.
Достатньо для початку зсунути з обох боків на дві години назад 133/134 аби не було КРГ в час ночі в бік Миколаєва, але тоді вийде прибуття не о шостій в Миколаїв як зараз , а о четвертій ранку. (.
« Last Edit: 29.12.20 , 20:12 by Vovan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #241 on: 29.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Хлопці, це хибний шлях, на мою думку. Ну не варто об'єднувати в один поїзд Миколаїв, Херсон, Кривий Ріг, Білу Церкву, Вінницю та Львів.
Зараз ми наочно бачимо, що два поїзди одного класу (109/110 та 133/134) з приблизно однаковим потенціалом мають суттєво різну заповнюваність. Аргументація "поїзд ходить два дні через один, тому погано заповнюється на свята" - це як до дупи двері, даруйте.
Так само як і низька заселеність 5/6.
Це я до того, що ну не хоче їхати пассажир з Миколаєва до Львова через Кривий Ріг і це закономірно.
Якщо резюмувати - то для Херсону 109/110 я би переклав на історичний маршрут через Колосівку, Вознесенськ, Первомайськ-на-Мамоні, Жмееееринку. Якщо це НЕ, або преміумний НШ типу 5/6, то через Адєсу з проходженням останньої вночі. Тоді й не буде Адєса вигрібати місця, проте буде для 5/6 ще й Миколаїв, який через ганебну дурницю не потрапив до маршруту цього гранда, та, тоді буде зручне відправлення/прибуття до Херсону та Миколаєва зранку, чого так прагнув Віктор.

Стосовно Кривого Рогу - треба 85/86 або 69/70 пускати через Нікополь, Кривий Ріг, Бобринець. Тоді зріжеться суттєвий крюк та більшою частиною відновиться маршрут не призначено 119/120.
Питання зв'язку Кропивницького та Вінниці повинно вирішуватися підвозом приміськими поїздами до Знам'янки (Чорноліської) та Жмеринки відповідно. Там відстань смішна - десь 50 км, щоб викривляти таким гаком поїзди, які прямують через усю країну.
« Last Edit: 29.12.20 , 21:12 by Крымчанин UA » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #242 on: 29.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Якщо це НЕ, або преміумний НШ типу 5/6, то через Адєсу з проходженням останньої вночі. Тоді й не буде Адєса вигрібати місця, проте буде для 5/6 ще й Миколаїв, який через ганебну дурницю не потрапив до маршруту цього гранда, та, тоді буде зручне відправлення/прибуття до Херсону та Миколаєва зранку, чого так прагнув Віктор.
Про це ледь не усі писали, від самого початку.

Для першої ітерації, можна видовжити 11/12 до Херсону, а 5/6 скоротити. Або перенаправити до Никополя.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1967


View Profile
« Reply #243 on: 29.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

"Західний експрес" 12/11 інколи обертається на 168/167, тому навряд чи захочуть до Херсону витягнути...
Для Кримчанина: потяг 5/6 зараз відносно непогано заповнюється, навіть у січні (під час лок-даун) і це про нього ще не всі знають, і невідома доля 134/133 (по крайній мірі у міжсезонний період, тобто до літа)... Тому, я вважаю, що 5/6 все ж таки для Кривого Рогу зроблено, зокрема.
А якщо, знайдуть вагони, то дійсно, як пише Сергій, 5/6 кудись на Нікополь направити (паралельно виправити інші недоліки, про які тут не раз писали), а інший через Одесу на Херсон (через Миколаїв)!!
« Last Edit: 29.12.20 , 21:12 by Дніпровець » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #244 on: 29.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Так то перша ітерація. Можна на початку і через день. Потім скасувати на видовженій ділянці, і впровадити більш презентабельний для Херсона-Миколаєва з проходженням Одеси посеред ночі.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #245 on: 29.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Ну так я про це писав з самого початку хуткий преміумний НШ Кривий Ріг - Львів (через Бобринець, Слобідку) має право на існування. А ось постійний, чи додатковий, питання цікаве, й відповісти на це зараз вкрай важко.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #246 on: 29.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Ну послать 5\6 через Одессу а смысл, время следования увеличиться в двое. 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #247 on: 29.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote

Это как???
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #248 on: 29.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote

Он наверняка подумал, что после Знаменки завернуть.

Пан Залевський, тут имеют в виду, сократить маршрут 5/6 до станции Кривой Рог. Или перенаправить на Никополь-Марганец (до куда сможет обернуться). А с Херсона пустить отдельный шустрый рейс, более прямым (быстрым) маршрутом через Николаев – Одессу. На первых порах, эту функцию может выполнять удлиненный 11/12.

Депо Херсон, скорее всего, ничего не потеряет. Время хода до Колосоки +/- такое же, как и до Апостолово. Промежуточных остановок на тепловозном участке пути 5/6 не делает.
« Last Edit: 29.12.20 , 22:12 by sergius » Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #249 on: 29.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

Якщо це НЕ, або преміумний НШ типу 5/6, то через Адєсу з проходженням останньої вночі. Тоді й не буде Адєса вигрібати місця, проте буде для 5/6 ще й Миколаїв, який через ганебну дурницю не потрапив до маршруту цього гранда, та, тоді буде зручне відправлення/прибуття до Херсону та Миколаєва зранку, чого так прагнув Віктор.
Про це ледь не усі писали, від самого початку.

Для першої ітерації, можна видовжити 11/12 до Херсону, а 5/6 скоротити. Або перенаправити до Никополя.
А що, часу не вистачить, якщо далі Нікополя до ЗП-1 подовжити ?)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!