Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 07:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 23563 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #250 on: 29.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

Может, теоретически. Для этого нужно преодолевать участок Кривой Рог – Запорожье за 3.5 часа.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #251 on: 30.12.20 , 02:12 »
Share Reply with quote

Может, теоретически.
Вот почему.

Сейчас, 5/6 отправляется/прибывает по Кривому Рогу 10:24/18:44 (восточное направление). Имеется 8 часов 20 минут, чтобы доехать до Запорожья и вернуться.

Простой 18-вагонный ПДС, делая 5-6 остановок в пути 4:20-4:30. Не успеет.

А что в случае с короткосоставным? Этим летом, во время аварии на перегоне Воскобойня -- Верхнеднепровск, один из поездов следующих в обход через Никополь преодолел участок КРГ-С -- Запорожье за 3:19 имея одну техническую. Если время простоя по конечной будет один час, то допустимое время проезда 3:40 => станет возможным сделать еще 3-4 остановки.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #252 on: 30.12.20 , 09:12 »
Share Reply with quote

5/6 він же не 71/72, де можуть додавати максимум вагонів, це Вам не "бюджетний" потяг, вагонів там як і у 3/4 до 10, значить повинно встигнути.
 А зупинки у 5/6 в данному випадку (якщо не враховувати КРГ і ЗП-1 до часу слідування) , були б  такі самі , за виключенням Дніпробуду-2, їх якраз чотири - Апостолове, Чортомлик, Нікополь та Марганець.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1535


View Profile
« Reply #253 on: 30.12.20 , 11:12 »
Share Reply with quote

Может, теоретически. Для этого нужно преодолевать участок Кривой Рог – Запорожье за 3.5 часа.

Преміум-НШ по типу 5/6 (не замість нього!) Запоріжжя - Львів через Нікополь, КР. Щоб не робити обороти "на межі".
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10328


View Profile
« Reply #254 on: 30.12.20 , 11:12 »
Share Reply with quote

Преміум-НШ по типу 5/6 (не замість нього!) Запоріжжя - Львів через Нікополь, КР. Щоб не робити обороти "на межі".
Так, якщо 5/6 перекласти через Миколаїв, Одесу.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1967


View Profile
« Reply #255 on: 30.12.20 , 11:12 »
Share Reply with quote

Может, теоретически. Для этого нужно преодолевать участок Кривой Рог – Запорожье за 3.5 часа.

Преміум-НШ по типу 5/6 (не замість нього!) Запоріжжя - Львів через Нікополь, КР. Щоб не робити обороти "на межі".

Бажано одразу до Івано-Франківська, "межа" обороту витримає...

Так, якщо 5/6 перекласти через Миколаїв, Одесу.

Тоді це само собою зрозуміло буде... Заодно і курортних Карпатських зупинок додати деяких (Славсько та ін.)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #256 on: 30.12.20 , 11:12 »
Share Reply with quote

Це може мати місце у майбутньому, через рік - два. Як друга ітерація змін. Просто перенаправити 5/6 на Нікополь чи Запоріжжя -- куди простіше у реалізації. Як і видовжити 11/12.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #257 on: 30.12.20 , 15:12 »
Share Reply with quote

... Аргументація "поїзд ходить два дні через один, тому погано заповнюється на свята" - це як до дупи двері, даруйте. ...
Якщо мою аргументацію натягувати на весь маршрут, то так і виходить, як двері з кодовим замком до дупи... бо ця аргументація стосувалась винятково ділянки Рахів - Львів. От не будуть люди їздити у ті дні, коли є або "тільки туди" або "тільки назад". Крім того, навіщо в добу ковідобісся перти на Рахів аж 11 вагонів? Навіть, якби й 11, то кому здалась та франківська відчіпка саме зараз? Верстали схему в доковідний час, це зрозуміло. Однак, чому не беруть до уваги поточну ситуацію? Можна було б зліпити 3 склади по 10 чи 11 вагонів. Для початку було б норм.

Щодо розкладу. Я не брав участь у цій темі від її початку, оскільки мене влаштовував статус-кво для реінкарнації 605/606... незважаючи на те, що мав декілька альтернативних заготовок, зокрема Рахів (21:30) - Львів (5:55-6:25) ... далі на Ковель або ще кудись. Це до речі, добре корелювало з Вікторовими трикутниками (Миколаїв - Ковель) + (Ковель - Рахів) + (Рахів - Миколаїв), від яких він відмовився.

Десь там у топіку прикарпатської теми є перелік фантазій, де описано як можна зробити Рахів (21:30) - Львів (5:55-6:25): "тарифна засилка" Чернівці (15:30) - Рахів (20:30), годину постояв і попер на Львів. В такому разі Яремче буде не посеред ночі, а рівно опівночі, що цілком прийнятно для виїзду туристів. При цьому цілком допустимим може бути чернівецьке формування (замість проектованої втрати ними обслуги складу 117/118). Інша чернівецька група (формування довільне) може вибігати із Чернівців опівночі, злучатись по ІФ з тією чернівецько-рахівською групою і разом піти на Львів. 8 + 8 ваг повинно вистачити усім.

Аналогічно той, що прибуде до Рахова о 23:45, вирушить о 1:00 на Чернівці (прибуття 6:00...6:30). Кому потрібно на ІФ - пересядуть в Коломиї (або Яремчому) на ранковий ДП до ІФ.

Тобто, є цілком придатний варіант "як зробити так, щоб Яремче не було посеред ночі, а максимум - опівночі". Питання в іншому: куди далі після Львова продовжити ту нитку: на Здолбунів - Луцьк - Ковель, на Здолбунів (із заїздом чи без нього) - Шепетівку - ..., на Тернопіль (9:00) - Хм (11:00) - ... ? Варіантів вдосталь, головне, щоб вони були затребувані пасажиром.
Logged
tera
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #258 on: 01.01.21 , 12:01 »
Share Reply with quote

 Iwan

Quote
Львів (5:55-6:25):
Quote
Питання в іншому: куди далі після Львова продовжити ту нитку: на Здолбунів - Луцьк - Ковель, на Здолбунів (із заїздом чи без нього) - Шепетівку - ..., на Тернопіль (9:00) - Хм (11:00) - ... ? Варіантів вдосталь, головне, щоб вони були затребувані пасажиром.

Обидві сторони були б гідні по туристичному потенціалу.На Рівне,то Острог,Клевань,базальтові стовпи(десь маю інтеркарту турпотенціалу),до свого здивування виявилось,що і Луцьк і Рівне мають зоопарки,і то не Меденичі.
Тернопільщина-замки форевер.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5473


View Profile
« Reply #259 on: 01.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote

До Ровно довести. Если есть азарт -- Сарн/Рафаловки. На Ковель остается 667/668.

Через Шепетовку - Тернополь/Хмельницкий есть смысл пускать что-то ночное. Можно и с Киева. Даже экзотическим маршрутом через Житомир -- НВ, ведя одним тепловозом [Житомир – Терно]. Если админресурса не хватит -- внедрять что-то песоподобное, на подобии когда-то курсирующего 887/888 http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26084.msg355481#msg355481.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!