Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.20 , 01:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12073 times)
W_777
Active user

Posts: 585


View Profile
« Reply #30 on: 14.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

А что уже известен точный график продленного 133/134, а то уже такая истерика вокруг него?
Лично мне нынешний график 133/134 удобен тем, что можно выехать со Львова вечером и по им. Т.Шевченко пересесть на 731/732 до Запорожья. Если эту пересадку развалят, то будет очень плохо.
И да, когда я ехал этим поездом в прошлом году, то много людей в вагоне были криворожане, которые ехали с Польши.
Вообще, у Укрзалізниці какое-то маниакальное желание соединять "жабу с гадюкой"
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #31 on: 14.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

А, ну и ещё добавлю. В новом трафарете 133/134 нет заезда в Здолбунов.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 237


View Profile
« Reply #32 on: 14.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Просто диву даюсь что какой был спрос на 133\134 по Херсону, Кривому Рогу не было где яблоку упасть а теперь сделали хер знает что, всем был поезд удобным а особенно студентам. Ранее хотели пустить его через Николаев -Долинская чем бы нет, а 109\110 перевести на Апостолово - Кривой Рог тем более он бы слодовал и приходил днем по Кривому Рогу и Херсону.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #33 on: 14.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ви вже визначтесь, чи по Миколаєву/Херсону яблоку нєгдє упасть, чи 80% Кривий Ріг.

От чесно, логіку Пасдепу я тут розумію, логіку диваннних обсирваторів - ні. Для бажаючих виїхати з Херсона о 14-й буде 005. Для бажаючих виїхати ввечері зі Львова буде 006 о 21:20. Нема смислу класти два потяги з перекриваючим на 80% графіком по кінцевих, особливо якщо вони дорожчий і дешевший. Претензій що не вдасться прохати зі Львова в Запоріжжя з використанням поїзда Рахів - Миколаїв я не прийму. Для початку проведіть профілактичну роботу з тим же Кримчанином, коли на форумі розробляється щось нове зі Львова на ПРИДН, щоб не включав режим госпідарника і не орав "поєзд нє зайдьот" і "да кто ім поєдєт", щедро насипаючи цифрами з низького сезону.

Наразі я систематизував Топ найбільших проблем нового поїзда:

1) Кривий Ріг вночі у напрямку зі Львова (при цьому диванні обсирватори мають великі напрацювання по поведінкових моделях по цьому напрямку і вже довели собі, що пасажири не поїдуть);

2) погано буде їхати з костопиздівок в сракогози;

3) тяжко ним потрапити в Запоріжжя.

Чекаю скарг від тих, хто по Козятину далі їхав в Санкт-Петербург.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 237


View Profile
« Reply #34 on: 14.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Виктор вы ездили хоть раз этим поездом скажите мне? А я ездил много раз вот сейчас приехал с Кривого Рога 133м и посадка была по Кривому Рогу Главному бешаная потому что он в обед идет а потом будет ехать как уже писали ночью то на какой хер он там нужен.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #35 on: 14.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Ще 100й раз основна проблема цього напрямку.
Це досить довго. А з навішуванням "фірми" ще й дорого, через ці навколосвітні покатушки.
Можна волати до всирачки, що треба працювати та заробляти, але більш-менш адекватний пакс поїде у той же Рахів тією ж "Білою Окацією" з Одеси, витративши на це менше часу та менше коштів та приїде вдень, а не опівночі, не витрачаючи на покатушки цілий день.
І проблема в цьому через "географічний імбіцилізм".
А все можна вирішити простіше. Просто не задіювати миколаївський рухомий склад на маршрутах на Захід, а віддати їх або львів'янам, або тим же киянам, ув'язавши той же 101/102, або 375/376 по Херсону. А миколаївські склади кинути на 121/122, яким обслуговувати по обороту в Києві той же 13/14.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 304


View Profile
« Reply #36 on: 14.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Из Николаева, Херсона и небольших населённых пунктов много людей едет на учёбу, по каким-либо иным вопросам до Кривого Рога. По Кривому Рогу часто идёт большая сменяемость.
Поэтому и то, и другое.
И рассказы про 5/6 - который неизвестно ещё через сколько месяцев или лет назначат (и назначат ли вообще?) - как про альтернативу 133/134 - чистейшей воды очковтирательство. В отличие от 134-го, неизвестно когда планируемый 6-й не будет останавливаться между Херсоном и Апостолово нигде, а посадка на 134-й по Белой Кринице и Высокополью есть всегда и не сказать, что маленькая (наблюдал). А ещё - стоимость билетов, которая будет несравнимая. В условиях отсутствия нормальных автомобильных дорог и автобусного сообщения на направлении это становится как раз большой проблемой для местных жителей.
Что я могу сказать: при великом И. В. Сталине это бы квалифицировали как вредительство и, с большой вероятностью, автора таких "покращень" расстреляли бы или посадили на большой срок.
Logged
W_777
Active user

Posts: 585


View Profile
« Reply #37 on: 14.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Из Николаева, Херсона и небольших населённых пунктов много людей едет на учёбу, по каким-либо иным вопросам до Кривого Рога. По Кривому Рогу часто идёт большая сменяемость.
Поэтому и то, и другое.
И рассказы про 5/6 - который неизвестно ещё через сколько месяцев или лет назначат (и назначат ли вообще?) - как про альтернативу 133/134 - чистейшей воды очковтирательство. В отличие от 134-го, неизвестно когда планируемый 6-й не будет останавливаться между Херсоном и Апостолово нигде, а посадка на 134-й по Белой Кринице и Высокополью есть всегда и не сказать, что маленькая (наблюдал). А ещё - стоимость билетов, которая будет несравнимая. В условиях отсутствия нормальных автомобильных дорог и автобусного сообщения на направлении это становится как раз большой проблемой для местных жителей.

Согласен с Вами.
А 5/6 вообще лучше через Одессу пускать
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1314


View Profile
« Reply #38 on: 14.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Из Николаева, Херсона и небольших населённых пунктов много людей едет на учёбу, по каким-либо иным вопросам до Кривого Рога. По Кривому Рогу часто идёт большая сменяемость.
Поэтому и то, и другое.
И рассказы про 5/6 - который неизвестно ещё через сколько месяцев или лет назначат (и назначат ли вообще?) - как про альтернативу 133/134 - чистейшей воды очковтирательство. В отличие от 134-го, неизвестно когда планируемый 6-й не будет останавливаться между Херсоном и Апостолово нигде, а посадка на 134-й по Белой Кринице и Высокополью есть всегда и не сказать, что маленькая (наблюдал). А ещё - стоимость билетов, которая будет несравнимая.

133/134 никто не отменяет - это раз
в сторону Рахова он все еще может выполнять указанную функцию, только немного позже
в обратную сторону - с разницей в час уходит пригородный с Апостолово
Logged
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #39 on: 14.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Ви вже визначтесь, чи по Миколаєву/Херсону яблоку нєгдє упасть, чи 80% Кривий Ріг.

От чесно, логіку Пасдепу я тут розумію, логіку диваннних обсирваторів - ні. Для бажаючих виїхати з Херсона о 14-й буде 005. Для бажаючих виїхати ввечері зі Львова буде 006 о 21:20. Нема смислу класти два потяги з перекриваючим на 80% графіком по кінцевих, особливо якщо вони дорожчий і дешевший. Претензій що не вдасться прохати зі Львова в Запоріжжя з використанням поїзда Рахів - Миколаїв я не прийму. Для початку проведіть профілактичну роботу з тим же Кримчанином, коли на форумі розробляється щось нове зі Львова на ПРИДН, щоб не включав режим госпідарника і не орав "поєзд нє зайдьот" і "да кто ім поєдєт", щедро насипаючи цифрами з низького сезону.

Наразі я систематизував Топ найбільших проблем нового поїзда:

1) Кривий Ріг вночі у напрямку зі Львова (при цьому диванні обсирватори мають великі напрацювання по поведінкових моделях по цьому напрямку і вже довели собі, що пасажири не поїдуть);

2) погано буде їхати з костопиздівок в сракогози;

3) тяжко ним потрапити в Запоріжжя.

Чекаю скарг від тих, хто по Козятину далі їхав в Санкт-Петербург.
Основна проблема-низька заселеність. Чому буде низька заселеність
- не зручний графік для поїздок Кривий Ріг-Львів і зворотньо. 119/120 в цьому плані набагато зручніший.
-занадто довгий час в дорозі Миколаїв/Херсон -Захід та зворотньо.
-відсутність Вінниці, Хмеля, Тернополя, які б хоч трохи змогли заповнити поїзд.

Так, поїзди в напрямку Миколаїв/Херсон-Львів будуть більш розкидані і будуть мати  різні графіки, але ця різноманітність йому населеності не додасть.

Що робити та в чому проблема? Проблема в самому підході, коли ми робимо географічно викревлений маршрут з не адекватним часом в дорозі, і коли ми стараємося вивезти і Миколаїв/Херсон і Кривий Ріг до Львова  одним потягом.
Найшвидший маршрут з Миколаєва/Херсона на Захід - через Одесу. Час в дорозі з Миколаєва/Херсона може бути  (для звичайного поїзда) 16-17 годин проти теперішніх 21-22. Якраз від цього потрібно відштовхуватися.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!