Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.12.20 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 16354 times)
Entony
Active user

Posts: 4807


View Profile
« Reply #70 on: 14.02.20 , 19:02 »
Share Reply with quote

Видовжений 605/606 до Миколаєва зі зміною номера на 133/134.

133 РАХІВ — МИКОЛАЇВ з 29/03-2020 щоденно

Рахів      00:27
Білин   00:40   00:42
Кваси   00:54   00:56
Ясіня   01:21   01:25
Лазещина   01:37   01:39
Вороненко   01:59   02:01
Ворохта   02:13   02:15
Татарів   02:26   02:28
Микуличин   02:42   02:44
Яремче   02:58   03:01
Делятин   03:12   03:14
Надвірна   03:44   03:48
Хриплин   04:24   04:25
Івано-Франківськ   04:33   05:03
Галич   05:46   05:48
Бурштин   06:00   06:03
Букачівці   06:18   06:23
Журавно   06:36   06:40
Ходорів   06:55   06:57
Сихів   08:02   08:04
Персенківка   08:12   08:17
Львів   08:30   09:00
Підзамче   09:12   09:14
Броди   10:20   10:22
Радивилів   10:31   10:33
Дубно   11:06   11:08
Кривин   12:27   12:29
Славута-1   12:43   12:45
Шепетівка   13:06   13:21
Полонне   13:54   13:56
Бердичів   15:15   15:17
Козятин-1   15:45   16:09
Біла Церква   17:50   17:52
Миронівка   18:45   18:47
Ім.тараса Шевченка   20:21   20:36
Долинська   23:07   23:12
Кривий Ріг-Головний   01:33   01:48
Апостолове   02:30   02:52
Високопілля   03:27   03:32
Біла Криниця   04:09   04:11
Снігурівка   05:16   05:18
Херсон   06:12   06:22
Миколаїв Пас.   07:27   


134 МИКОЛАЇВ — РАХІВ з 30/03-2020 щоденно

Миколаїв Пас.      16:10
Херсон   17:16   17:31
Снігурівка   18:49   18:51
Біла Криниця   19:52   19:54
Високопілля   20:32   20:34
Апостолове   21:03   21:25
Кривий Ріг-Головний   22:04   22:09
Долинська   23:57   23:59
Ім.тараса Шевченка   03:01   03:27
Миронівка   05:05   05:07
Біла Церква   06:08   06:10
Козятин-1   08:20   08:42
Бердичів   09:10   09:12
Полонне   10:19   10:21
Шепетівка   10:52   11:07
Славута-1   11:29   11:31
Кривин   11:45   11:47
Дубно   12:50   12:52
Радивилів   13:38   13:41
Броди   13:50   13:53
Підзамче   15:07   15:09
Львів   15:20   15:46
Персенківка   16:00   16:02
Сихів   16:10   16:12
Ходорів   17:02   17:04
Букачівці   17:26   17:27
Бурштин   17:42   17:46
Галич   18:00   18:04
Івано-Франківськ   18:47   19:17
Надвірна   20:21   20:23
Делятин   20:52   20:54
Яремче   21:08   21:11
Микуличин   21:26   21:28
Татарів   21:42   21:44
Ворохта   21:58   22:01
Вороненко   22:14   22:16
Лазещина   22:30   22:32
Ясіня   22:42   22:46
Кваси   23:06   23:08
Білин   23:18   23:20
Рахів   23:37   

Ну тепер це вже офіційно. Перший рейс буде з Рахова. Цікаво. Напевне з ІФ до Рахова буде засилкою якоюсь.
Можна офіційно говорити про цей поїзд як факт.
Щоб багато не коментувати. З пісні сілів не викинеш: "собаки гавкають, а Рахів розвивається". Аж приємно дивитися розклад по цій станції. :)
Дніпро, Запоріжжя на черзі. Спасибі за "неадекват" деяким людям. Це спонукало ще до більш радикальніших пропозицій. Кому треба вже написали, кому потрібно і подзвонили. Почекаємо наступного графіку. Там теж має буде цікаво.
« Last Edit: 14.02.20 , 19:02 by Entony » Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #71 on: 14.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Панове, перерву Ваше ідилічне обговорення 133/134 і зазначу, що сьогодні поїзд "Приазов'я" з Києва відправився без 1 і 2 вагонів. Чи таке часто буває - не знаю. Але вже бачив, як цей поїзд їздив без 1 вагона.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #72 on: 14.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Ну що ж, ми отримали цю злучку. 605/606 вже вернути не вийде. 133/134 потенційний повітровоз і в мене є побоювання, щоб йому при такій заселеності не зменшили періодичність. Щось аналогічне сталося з 25/26, коли його черезденно різанули по Львову. Якщо зменшать періодичність-це буде велика поразка. Тому, щоб врятувати 133/134 його потрібно обов'язково перевести на Вінницю-Хмельницький-Тернопіль. Це хоч трохи дозволить його заповнити трамвай ними пасажирами.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #73 on: 14.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

До речі, 109/110 тоді  варто було б перевести на максимально прямий маршрут через Одесу/Одесу Східну. Таким чином час в дорозі з Херсону до Львова буде біля 16-17 годин, що є аж на 3-4 години швидше ніж наявний час в дорозі.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1910


View Profile
« Reply #74 on: 14.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Ну що ж, ми отримали цю злучку. 605/606 вже вернути не вийде. 133/134 потенційний повітровоз і в мене є побоювання, щоб йому при такій заселеності не зменшили періодичність. Щось аналогічне сталося з 25/26, коли його черезденно різанули по Львову. Якщо зменшать періодичність-це буде велика поразка. Тому, щоб врятувати 133/134 його потрібно обов'язково перевести на Вінницю-Хмельницький-Тернопіль. Це хоч трохи дозволить його заповнити трамвай ними пасажирами.
З середини вересня до середини квітня 134/133 так і лишили 2 рази на 3 доби. Не очікував такого... Чи у дні відсутності щось окремо на Рахів поїде (хоча чого б це УЗ за це переживала?)
Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #75 on: 14.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Ну що ж, ми отримали цю злучку. 605/606 вже вернути не вийде. 133/134 потенційний повітровоз і в мене є побоювання, щоб йому при такій заселеності не зменшили періодичність. Щось аналогічне сталося з 25/26, коли його черезденно різанули по Львову. Якщо зменшать періодичність-це буде велика поразка. Тому, щоб врятувати 133/134 його потрібно обов'язково перевести на Вінницю-Хмельницький-Тернопіль. Це хоч трохи дозволить його заповнити трамвай ними пасажирами.
З середини вересня до середини квітня 134/133 так і лишили 2 рази на 3 доби. Не очікував такого... Чи у дні відсутності щось окремо на Рахів поїде (хоча чого б це УЗ за це переживала?)
А де можна подивитися періодичність. Це остаточна інформація?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5740


View Profile
« Reply #76 on: 14.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Так, в моєму варіанті 133 був через Вінницю. Без Здолбунова він тим більше не потрібен на північному ходу. Та й прискорення за рахунок викидання Здолбунова я не помітив.

На рахунок огидних маніпуляцій Кримчанина, чим пасажири з ділянки Херсон - Апостолово гірші за пасажирів з ділянки Львів - Рахів. Якщо людина не бачить що це різні величини, тоді чому ця людина досі має право писати на форумі? Так, він любив поїздити з Дніпра в Апостолове й назад, попутно витрахавши мозг щоб йому зробили потрійну розбивку квитка, щоб зекономити 3 грн., а потім любив персісти на 134, тепер це накриється і він розлючений. Інший розлючений відсутністю виїзду в обід, Залевський - теж залізничник. І повірте, нічого доброго з цього не вийде, коли люди з психологією залізничника, з проблемами та комплексами залізничника будуть нам тут писати, як прокладати поїзди.


А от Рахів 2 рази на три дні - це вже зрада і тут треба щось робити. Нічого дятлам не можна довірити, щоб не зговнили.
« Last Edit: 14.02.20 , 22:02 by Г-дзе » Logged
adul
Active user

Posts: 244


View Profile
« Reply #77 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Так, в моєму варіанті 133 був через Вінницю. Без Здолбунова він тим більше не потрібен на північному ходу. Та й прискорення за рахунок викидання Здолбунова я не помітив.

На рахунок огидних маніпуляцій Кримчанина, чим пасажири з ділянки Херсон - Апостолово гірші за пасажирів з ділянки Львів - Рахів. Якщо людина не бачить що це різні величини, тоді чому ця людина досі має право писати на форумі? Так, він любив поїздити з Дніпра в Апостолове й назад, попутно витрахавши мозг щоб йому зробили потрійну розбивку квитка, щоб зекономити 3 грн., а потім любив персісти на 134, тепер це накриється і він розлючений. Інший розлючений відсутністю виїзду в обід, Залевський - теж залізничник. І повірте, нічого доброго з цього не вийде, коли люди з психологією залізничника, з проблемами та комплексами залізничника будуть нам тут писати, як прокладати поїзди.

А от Рахів 2 рази на три дні - це вже зрада і тут треба щось робити. Нічого дятлам не можна довірити, щоб не зговнили.
Вікторе, а що там з Ужгород - Херсон, буде не через Миколаїв/Вознесенськ?
« Last Edit: 14.02.20 , 23:02 by Г-дзе » Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #78 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Якраз Кримчанин  і попереджав про курсування 2 рази на  3 дні через те що 3 склад без електроопалення. На жаль це було проігноровано.

Ну і вітаю всіх форумчан-ми разом спаганили сполучення цілого регіону, причому спаганили сполучення з  так всім '' улюбленим''  Раховом.Споганили дуже серйозно, коли по пікових виїзних днях пасажири не будуть мати змоги виїхати. Зробили це разом. Причому це можна було передбачити виходячи з попередніх досвідів. Форум на жаль зараз є деструктивних елементом-90% його адекватних пропозицій ігноруються, а ті 10%що реалізуються-повністю скурвлюються пасдепом, через те що в нас відсутній вплив на нього.



« Last Edit: 14.02.20 , 21:02 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #79 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Так, в моєму варіанті 133 був через Вінницю. Без Здолбунова він тим більше не потрібен на північному ходу. Та й прискорення за рахунок викидання Здолбунова я не помітив.

На рахунок огидних маніпуляцій Кримчанина, чим пасажири з ділянки Херсон - Апостолово гірші за пасажирів з ділянки Львів - Рахів. Якщо людина не бачить що це різні величини, тоді чому ця людина досі має право писати на форумі? Так, він любив поїздити з Дніпра в Апостолове й назад, попутно витрахавши мозг щоб йому зробили потрійну розбивку квитка, щоб зекономити 3 грн., а потім любив персісти на 134, тепер це накриється і він розлючений. Інший розлючений відсутністю виїзду в обід, Залевський - теж залізничник. І повірте, нічого доброго з цього не вийде, коли люди з психологією залізничника, з проблемами та комплексами залізничника будуть нам тут писати, як прокладати поїзди.


А от Рахів 2 рази на три дні - це вже зрада і тут треба щось робити. Нічого дятлам не можна довірити, щоб не зговнили.
Вікторе, а що там з Ужгород - Херсон, буде не через Миколаїв/Вознесенськ?
Я не Віктор, але відповім-буде через Кривий Ріг без Миколаєва
« Last Edit: 14.02.20 , 23:02 by Г-дзе » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!