Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31.05.20 , 17:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12109 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1532


View Profile
« Reply #80 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

А де можна подивитися періодичність. Це остаточна інформація?
134/133 Миколаїв - Рахів. Періодичність курсування:
з 30/03/2020 щоденно, крім 1,4,7,10,13,16/04, 24,27,30/09, 3,6,9,12,15,18,21,24,27,30/10, 2,5,8,11,14,17,20,23,26,29/11, 2,5,8/12/2020

На офіційному сайті УЗ так пише...
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 237


View Profile
« Reply #81 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Вы просто не видели и не видете всей картины этого поезда кому он был нужен, а уже пусть будет так вот как пойдут жалобы от людей вот потом поговорим.
Logged
adul
Active user

Posts: 230


View Profile
« Reply #82 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Так, в моєму варіанті 133 був через Вінницю. Без Здолбунова він тим більше не потрібен на північному ходу. Та й прискорення за рахунок викидання Здолбунова я не помітив.

На рахунок огидних маніпуляцій Кримчанина, чим пасажири з ділянки Херсон - Апостолово гірші за пасажирів з ділянки Львів - Рахів. Якщо людина не бачить що це різні величини, тоді чому ця людина досі має право писати на форумі? Так, він любив поїздити з Дніпра в Апостолове й назад, попутно витрахавши мозг щоб йому зробили потрійну розбивку квитка, щоб зекономити 3 грн., а потім любив персісти на 134, тепер це накриється і він розлючений. Інший розлючений відсутністю виїзду в обід, Залевський - теж залізничник. І повірте, нічого доброго з цього не вийде, коли люди з психологією залізничника, з проблемами та комплексами залізничника будуть нам тут писати, як прокладати поїзди.


А от Рахів 2 рази на три дні - це вже зрада і тут треба щось робити. Нічого дятлам не можна довірити, щоб не зговнили.
Вікторе, а що там з Ужгород - Херсон, буде не через Миколаїв/Вознесенськ?
Я не Віктор, але відповім-буде через Кривий Ріг без Миколаєва
Привіт! чесно не розумію чому таким чином заводять а не через колосовку
« Last Edit: 14.02.20 , 23:02 by Г-дзе » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1532


View Profile
« Reply #83 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote


Ну і вітаю всіх форумчан-ми разом спаганили сполучення цілого регіону, причому спаганили сполучення з  так всім '' улюбленим''  Раховом.Споганили дуже серйозно, коли по пікових виїзних днях пасажири не будуть мати змоги виїхати. Зробили це разом. Причому це можна було передбачити виходячи з попередніх досвідів. Форум на жаль зараз є деструктивних елементом-90% його адекватних пропозицій ігноруються, а ті 10%що реалізуються-повністю скурвлюються пасдепом, через те що в нас відсутній вплив на нього.


Тепер беремося за Маріуполь - Солотвино :)))

Якщо серйозно, Скиньте, будь ласка, посилання, десь весь цей наш форум обговорював цей "єднальний" маршрут 134/133 (а головне, що форум згоден з цим був, в більшості)!  Коли були розмови замінити чимось 605/606, я тоді ще казав його лишити, бо "біда" буде (що й власне сталося)! Хіба, якщо б його замінили на окремий поїзд далекого (нового) сполучення...
« Last Edit: 14.02.20 , 21:02 by Дніпровець » Logged
Entony
Active user

Posts: 3981


View Profile
« Reply #84 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Дійсно форуму потрібно все більше і більше модерації. Тепер це стає все більш зрозуміло.
Що споганали? Які скарги? Хто буде писати? Не смішіть.
Хіба, що Іван вам навчить писати скарги правильно, бо ніхто за це діло більше не візьметься. :)
А вангувати про заповнюваність. Скільки вже такого писалось. Аж не хочеться згадувати...
Перший рейс буде з Рахова 29 березня. Так розумію, що напевне, коли 133 прибуде до ІФ (ще старою ниткою) в 13:35, то він якомь має попасти до 00:27 в Рахів, щоб повернутись вже як Рахів - Миколаїв. Напевне поженуть після 14:00 з ІФ до Рахова. Можливо і це добре. Ще за дня будуть зустріачати офіційно в Рахові.
Цікаво, що будуть кричати також деякі "екс-перди", якщо появиться група Миколаїв - Заліщики. Ну або Миколаїв - Чернівці. :)
Logged
www3
Active user

Posts: 1268


View Profile
« Reply #85 on: 14.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Форум на жаль зараз є деструктивних елементом


А в чому деструктивність саме форуму? Бо особисто я бачу зараз маніакальне несприйняття критики саме в темах про розклади, замість використання її в якості маркера, що дозволяє виявити слабкі місця, в які будуть бити КШ і Ко. А ті шикарні розклади, що самим же автором було запропоновані (по типу Львів-Бахмут) не імплементуються. Ну і звичайно розмова про "комплекс залізничника" і впевненність що вагони є, при цьому неозвучуючи де і в кого. Зате гуано покидатися та звинуватити незрозуміло в чому весь форумний світ це можна.
Схожа "революційна" риторика вже була, тільки зараз трохи зарано, до жовтня ще більше ніж півроку.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5572


View Profile
« Reply #86 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Пруф на тему:

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123792.msg480421#msg480421
« Last Edit: 14.02.20 , 22:02 by Г-дзе » Logged
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #87 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Основна проблема - відсутність будь якого адекватного діалогу з пасдепом. Всі пропозиції які податься спаганюються вкрай.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3981


View Profile
« Reply #88 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Так. І в цей момени ті пасажири згадають про форум і ваш особистий внесок в цей новий поїзд. :)
Якщо подивитись на дати, коли поїзд буде не входу, то це лише в квітні 6 днів, а потім аж у вересні. В цей час ЛЬВ спокійно зможе призначити 205/206 Львів - Рахів і проблеми не буде. Ніхто нікого заставляє їхати 31 годину в поїзді. Можна з пересадками. Нічого страшного в цьому немає.
Коли буде перехідна телеграма по 133/134 тоді й поговоримо по факту.
« Last Edit: 14.02.20 , 22:02 by Entony » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1532


View Profile
« Reply #89 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Ще дещо знайшов у темі "Прикарпаття"

Залишається один щоденний 605/606.  Але не думаю, що захочуть залишити один-єдиний 600 на всій УЗ.
Є ще Кременчук-Бахмач.
Пасдеп мріє 605/606 "закопати" назавжди. Аргументація - нема чим тягати стільки поїздів у гори.
605/605 відміняти не можна відміняти в жодному разі так як цей поїзд представляє для місцевих жителів найбільшу цінність так як це можливість доїхати до обласного та регіонального центру.Ті всі Одеські та Харківські-це поїзди для туристів і для місцевих жителів колосальної цінності не несуть.Відміна 605/606 це ізоляція цілого регіону .
З новогу графіку 605/606 має бути такого вигляду якого він є зараз і має бути таким поки на уз не прийде нова партія ДПКР от тоді можна говорити про заміну .
Тягнути кудись за Львів точно не потрібно по одній простій причині -відправлення зі Львова об 10 і прибуття об 16. Жоден із наявних потягів не потрібно гвалтувати до такого вигляду.

Про відсутність локомотивів-це маніпуляція так як в
Мелітополь надійдуть тє 33 а  тож  Львівській перепаде трохи секонд хенду з Мелітополя

http://forum.railwayclub.info/index.php?action=post;quote=505808;topic=123090.2350;num_replies=2933;sesc=f9d02d09c08b5a3e2f5dca7d72ab1df5
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!