Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31.05.20 , 17:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12110 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1533


View Profile
« Reply #90 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote


Що у Віктора, що і у Івана (у відповідних темах) маршрут 134 через Вінницю, прибуття 134 до Кривого Рогу 0 5 і 4 ранку відповідно, що не є таким критичним, як 01.33, тому деякі можливо і підтримували цю ідею. І в нинішніх графіках, я тому і пропонував 120 до Рахова, замість 134 (як компромісний варіант), взамін на щоденний 86/85.
« Last Edit: 14.02.20 , 22:02 by Г-дзе » Logged
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #91 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Кароч-оптимальний варіант спробувати розрулити цю ситуацію з періодичністю курсування 133/134 і не допустити таких нюансів в подальшому. Як це зробити в наявних умовах-не знаю. Там було б добре весь пасдеп реформувати і посадити знаючи людей, іще краще, створити якийсь план державної мобільності де буде розписано все чітко-яким ми хочемо бачити пасажирське сполучення. Там має бути і хабова модель, і мають бути і трамваї через цілу країну. Але там потрібна державна підтримка і бажання.
« Last Edit: 14.02.20 , 22:02 by VSK » Logged
Entony
Active user

Posts: 3981


View Profile
« Reply #92 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Кароч-оптимальний варіант спробувати розрулити цю ситуацію з періодичністю курсування 133/134 і не допустити таких нюансів в подальшому. Як це зробити в наявних умовах-не знаю. Там було б добре весь пасдеп реформувати і посадити знаючи людей, іще краще, створити якийсь план державної мобільності де буде розписано все чітко-яким ми хочемо бачити пасажирське сполучення. Там має бути і хабова модель, і мають бути і трамваї через цілу країну. Але там потрібна державна підтримка і бажання.
Все дуже просто. Призначається 205/206 Львів - Рахів. Це буде якраз в період, коли Львівська знайде 8-10 додаткових вагонів для формування. 5-6 додаткових рейсів в місяць - це не проблема. Тим більше одним складом.
Щодо пропозицій. Пора дійсно закривати їх. Або переносити в окрему закриту тему для певних людей.
Всім кому не подобаються ті чи інші пропозиції, які подають автивісти на робочих зустрічах, ніхто не забороняє вам створити свою ГО і також подавати свої окремі пропозиції. В теперішній час це все дуже просто робиться.
А то, що дехто думаю, що подали якусь пропозицію і її не вдалось реалізувати відразу, то вже все "зрада". Потрібно добиватись цього і дальше. Можливо і не один рік для цього потрібен буде.
Щодо відновлення проїзду через Городенку прийшло більше 300 листів до уряду. Листів не електронних, а через пошту звичайну. Бгато це чи мало, поки не зрозуміло.
Подивимось скільки буде "листів щастя" до УЗ щодо 133/134, тих, хто так про це активно сьогодні висловлювася.
Щодо нового розкладу 133/134, то відновити заїзд у Здолбунів буде дуже легко. Потрібно графістам ЛЬВ попрацювати над схрещеннями ділянки Львів - ІФ - Львів. Тоді, як мінімум, можна буде мати від 50 і до 1 години виграшу. Плюс скоротити 10 хвилин по Львову стоянку.
« Last Edit: 14.02.20 , 22:02 by Entony » Logged
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #93 on: 14.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Кароч-оптимальний варіант спробувати розрулити цю ситуацію з періодичністю курсування 133/134 і не допустити таких нюансів в подальшому. Як це зробити в наявних умовах-не знаю. Там було б добре весь пасдеп реформувати і посадити знаючи людей, іще краще, створити якийсь план державної мобільності де буде розписано все чітко-яким ми хочемо бачити пасажирське сполучення. Там має бути і хабова модель, і мають бути і трамваї через цілу країну. Але там потрібна державна підтримка і бажання.
Все дуже просто. Призначається 205/206 Львів - Рахів. Це буде якраз в період, коли Львівська знайде 8-10 додаткових вагонів для формування. 5-6 додаткових рейсів в місяць - це не проблема. Тим більше одним складом.
Щодо пропозицій. Пора дійсно закривати їх. Або переносити в окрему закриту тему для певних людей.
Всім кому не подобаються ті чи інші пропозиції, які подають автивісти на робочих зустрічах, ніхто не забороняє вам створити свою ГО і також подавати свої окремі пропозиції. В теперішній час це все дуже просто робиться.


Це називається конструктивна критика. В суперечці народжується істина. І скільки б тих ГО б не було-пасдепу на них всіх глибоко пофігу. До діяльності ГО я ставлюсь цілком позитивно,але потрібно вирішувати проблему з кореня-а саме це комунікація з пасдепом.


« Last Edit: 14.02.20 , 22:02 by VSK » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9213


View Profile
« Reply #94 on: 14.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Стосовно реєстрації нових ГО.
Наприклад, для мене це не є суттєвою проблемою.
Я думаю, що усі ви розумієте, що це призведе до деконсолідації всіх зусиль.
Тобто, от подає Гарвона єнд Ко свою пропозицію, але ПК з ухмилкою каже - так тут від інших десяти ГО вже прийшли прохання зробити інакше. Будемо як сліпі кошенята тоді.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1533


View Profile
« Reply #95 on: 14.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Не залежно, яка доля буде з 5/6, поїзд 134/133 Миколаїв - Рахів треба через Вінницю - Тернопіль перекладати: виграють від того більшість пасажирів: ранкове сполучення Львів - Вінниця, прибуття КРГ під ранок (особливо, якщо ще й заїзд в Жмеринку зроблять).
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5409


View Profile
« Reply #96 on: 15.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

Переважна більшість вважає, що УЗ перебуває у кризі. Насправді ні. Це рецесія після стагнації. Але криза вже не за горою, вже чітко чути її звуки. Такі потяги є ганьбою. І цю ганьбу варто розділити з УЗ тим діячам, які приклали до цього свою лепту. Скоро буде одна на всю країну злучка, яка по колу раз в тиждень буде їздити Україною під якимось, дивом вцілілим локомотивом (Еволюшн вантажники не дадуть, не плекайте надії)...

Схоже, що так воно й буде. 
А всі інші будь їздити якимсь Автолюксом чи ФОП Прізвище Ініціали.  Якась менша частина пасажирів,  можливо,  полетить на ATR в кольорах WindRose
Logged
sergius
Active user

Posts: 4536


View Profile
« Reply #97 on: 15.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

Ну чого так песимістично... Лишиться частина РЕ/ІС локомотивної тяги, дороги нічники та УЗШК.
Logged
frankys
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #98 on: 15.02.20 , 00:02 »
Share Reply with quote

Сходив за попкорном. Цікаво. Entony, Ви то хоч будете зустрічати його в Рахові?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4452


View Profile
« Reply #99 on: 15.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Стосовно реєстрації нових ГО.
Наприклад, для мене це не є суттєвою проблемою.
Я думаю, що усі ви розумієте, що це призведе до деконсолідації всіх зусиль.
Тобто, от подає Гарвона єнд Ко свою пропозицію, але ПК з ухмилкою каже - так тут від інших десяти ГО вже прийшли прохання зробити інакше. Будемо як сліпі кошенята тоді.
Сергію, як ти бачиш комунікацію із причетними пасажирниками у разі наявності кількох ГО? Потрібно створювати асоціацію парофільних ГО, щоб ця асоціація одним консолідованим пакетом доставляла інформацію до вух причетних пасажирників, чи як? Для мене більш цікавішим є не поділ за ознакою належності чи неналежності до якоїсь ГО, а поділ за ставленням до альтернативних проектів щодо вирішення якоїсь однієї проблеми (у тім числі модифікації розкладу/маршруту руху пов'язаних між собою поїздів).

Тобто, оголошуємо якусь ідею. До прикладу:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123792.msg480421#msg480421
В результаті обговорення маємо (до прикладу) 3 варіанти розв'язань. Подаємо причетним з описом переваг та недоліків кожного варіанту. Причетні дають рецензію на кожен із трьох варіантів. Активісти ураховують ті рецензії (*) та обирають один із варіантів. (*) - можливо доведеться виконати ще одну проміжну ітерацію: зменшити к-ть варіантів до двох і ще раз вислати на рецензію до причетних.

Можливо варто розділити зусилля за принципом (умовно) регіонального поділу: є кілька робочих регіональних(**) груп, які вирішують (у тім числі загальні питання), добре розуміючись на проблемах свого регіону.

(**) - слово "регіональних" не зобов'язує учасників робочих груп мешкати у тих регіонах чи перебувати там фізично, а лише "вирішувати проблеми залізничних сполучень регіону". Одна й та ж особа може брати участь у кількох регіональних групах. Групи узгоджують між собою часово-просторові пункти передачі проектованого поїзда. Якщо планований поїзд покриває сферу впливу більше однієї групи, то проект повинна погодити суміжна(і) група(и). Про якість учасників регіональних груп (критерії їх добру) - то інше питання.

На разі, дійсно, виходить так, що кілька центрів генерації ідей можуть подавати взаємно інгібітуючі пропозиції, чим причетні користаються - завжди компілюють найгірші фрагменти із кількох ідей, і кажуть "це ж нас громадські активісти про це просили, тому так зробили".
« Last Edit: 15.02.20 , 14:02 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!