Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 22:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12793 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« on: 12.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Гарно хлопці попрацювали. Молодці. Готуюсь стати "двічі хрещеним батьком" для 133/134.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1664


View Profile
« Reply #1 on: 12.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

Оскільки 134/133 для Кривого Рогу споганили (будемо відверто казати), і якщо ще 5/6 не буде регулярним - то це реально "зрада" для них!!

Також дуже шкода, що поїзди 86/85 і 88/87 не прискорили, хоча для них окремі нитки прописали і по Шевченко 15-17 хв стоятимуть в обидва боки (хоча кращого від УЗ не треба й очікувати)...

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4459


View Profile
« Reply #2 on: 13.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

- буде 133/134 Миколаїв - Рахів (на ділянці Львів - Рахів на нитці 605/606). 605/606 відповідно під відміну.
- 143/144 Київ - Ворохта та 149/150 Кременчук/Полтава - Ворохта перекладуть. В один день буде через Вінницю (143/144) в інший день через Шепетівку (149/150). 149/150 буде з Києва після 22 години. У Львові нитки сходяться. Проходження Києва в сторону Кременчука/Полтави буде в 4 ранку.
- 243/244 ІФ - Бердянськ через Моршин. Прибуття до ІФ після 7 ранку, відправлення з ІФ після 2 години.
Повний треш.  
Якщо 133/134 до Рахова ще можна якимись словами пояснити(хоча я проти цього подовження) 2 наступні пункти це повний аут

До речі, а такий варіант (тільки до Рахова) був би кращим?

Нарешті дійшли руки до перспективної теми:

                ХЕРСОН - ВОРОХТА - ХЕРСОН

з Херсона з 26/04/2016 по парних, при двох непарних 28,30,2
з Ворохти з 27/04/2015 по непарних, при двох непарних 29,31,3

-----  - 11:16  Херсон            15:05  - -----
12:13  5 12:18  Миколаїв Пас.     14:03  5 14:08
13:01 23 14:24  Колосівка         11:57 23 12:20
16:13 24 16:37  Одеса-Головна     09:44 24 10:08
17:36  2 17:38  Роздільна-1       08:42  2 08:44
18:25  2 18:27  Затишшя           07:56  2 07:58
19:19 15 19:34  Котовськ-Жм.      06:52 20 07:12
20:26  2 20:28  Кодима            05:56  2 05:58
20:50  2 20:52  Рудниця           05:34  2 05:36
21:06  2 21:08  Крижопіль         05:16  2 05:18
21:29  2 21:31  Вапнярка          04:55  2 04:57
22:35 20 22:55  Жмеринка-Пас.     03:24 20 03:44
23:53  2 23:55  Деражня           02:27  2 02:29
00:23 13 00:36  Хмельницький      01:53  5 01:58
01:30  2 01:32  Волочиськ         00:57  2 00:59
02:25  5 02:30  Тернопіль-Пас.    23:47  9 23:56
04:47 20 05:07  Львів             21:15 22 21:37
06:12  2 06:14  Ходорів           19:50 10 20:00
07:32 12 07:44  Івано-Франківськ  18:16 10 18:26
09:26  5 09:31  Яремче            16:15  3 16:18
10:17  - -----  Ворохта           -----  - 15:32


Поза межами графіка 136/136 все дуже приблизно -
без урахування можливих схрещень на одноколійних ділянках.

... з можливою інтерпретацією через Кам.-Под. і Чернівці ?

За старою доброю традицією - картосхема сполучення Миколаїв - Одеса - ІФ - Ворохта:



Не наполягав на цьому, бо варіант Віктора передбачав покриття інших "малодіяльних" ділянок, а тим паче, поглинав два окремі поїзди. Як то кажуть, "не може бути два окремі поїзди з Миколаєва&Херсона до Рахова".
Крім того, причетні не готові до другого поїзда через Молдову, тому й не наполягав на цьому, незважаючи на те, що тим боком було б значно швидше.
« Last Edit: 13.02.20 , 14:02 by Iwan » Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 243


View Profile
« Reply #3 on: 13.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

Лучше бы они два поезда 5\6, 133\134 забрали на Долинскую а 109\110 с нормальным графиком проложили  на Апостолово.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9287


View Profile
« Reply #4 on: 13.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

Я бы из Херсона, Николаева во Львов вообще ничего на Апостолово не пропускал. В идеале, или через Адесу, если это экспресс, либо через Колосовку, Первомайск-на-Пузе, если это обычный НШ.
А вот Снигиревка вполне может подъехать поездом и в Николаев/Херсон, а Высокополье в Апостолово на 120.

А вот 255/256 это вообще какой-то железнодорожный БДСМ. Ехать из Жмеринки в Помошную через Мироновку. И это для поезда, у которого 95% пассажиров будут ехать из конца в конец.
Я бы всех работников ПК и графистов, обязал бы сдавать ежегодный экзамен по географии Украины.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9287


View Profile
« Reply #5 on: 13.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

Кстати, я бы новоспечений поезд Николаев - Рахов перенумеровал, и присвоил бы ему красивый номер 333/334, как вам, коллеги?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #6 on: 13.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

Кстати, я бы новоспечений поезд Николаев - Рахов перенумеровал, и присвоил бы ему красивый номер 333/334, как вам, коллеги?
І яку назву запропонуєте? "Буг" чи "Тиса"? Чи щось романтичніше на кшталт "Едельвейс", "Перлина Карпат" чи навіть "Гуцулка Ксенія"😉
Logged
Антон777
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #7 on: 13.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

поезд Николаев - Рахов перенумеровал, и присвоил бы ему красивый номер 333/334

Для меня 333/334 навсегда останется "Горький (Нижний Новгород) - Одесса" :-(
Logged
VSK
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #8 on: 13.02.20 , 19:02 »
Share Reply with quote

Є одна пропозиція, напишу в цій темі.

Так як поїзд 133/134 змінить графік, утворить велика денна дірка у сполученні Львів-Івано Франківськ
Пропоную для закриття дирки назначити регіональний поїзд Львів-Івано Франківськ-Львів перестійним складом Обрія. Зараз на нього досить таки гуманна ціна-біля 100грн, і час в дорозі менше 2ох годин-цілком конкурентна пропозиція.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9287


View Profile
« Reply #9 on: 13.02.20 , 19:02 »
Share Reply with quote

Кстати, я бы новоспечений поезд Николаев - Рахов перенумеровал, и присвоил бы ему красивый номер 333/334, как вам, коллеги?
І яку назву запропонуєте? "Буг" чи "Тиса"? Чи щось романтичніше на кшталт "Едельвейс", "Перлина Карпат" чи навіть "Гуцулка Ксенія"😉
Ну, я можу вам безліч назв придумати, але ця тема на рівному викликала дикий срач. Але, враховуючи, що поїзд фірмовий з вагонами стану "нижче середнього " я би йому більш цікаву назву придумав би. В мене навіть є варіанти - :)
А чому я запропонував змінити номер, то лише тому, що він вилетів зі свистом з нормативу "нічний швидкий" і щоб його туди за вуха дотянути, то треба його прискорити мінімум на 2 години.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!