Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 03:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12767 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« Reply #120 on: 21.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Валера ще додатково подасть вагони в гори до 7/8.

А Красноштан змушений буде розірвати зв"язок рідної Вінниці з Ясинями та Раховом.

Щоб Саша не розмазував соплі по рилу, пропоную Валері подати на Roll-back 133/134 Миколаїв - Рахів через Вінницю. Для Миколаєва вже маємо достатньо Здолбунових на маршруті, це при тому що вони ще хочуть Говносвитязь видовжувати. І скопіюй, будь-ласка, всі домовленості з попереднього коментаря, щоб крєпкі бачили, що їх їбуть єдиним фронтом.
Зі свого боку Миколаїїв - Рахів копіював, але без зазначення "через що саме", от виходить, що так і зробили "аби як", "аби було".

Не знаю чим то все завершиться, однак на той один день (між двома іншими) можна було б закрутити один із багатьох варіантів.
Бе претензії на пропозицію, а так - до прикладу:
1) Ковель - Рахів з обігом понад одну добу (1 доба + ще ~8...9 год) за інші півтора доби з періодичністю "раз на три дні" міг би ходити ще кудись(*), Можливо як Ковель - Ужгород.
* - за умови переміщення вивільненого зі Львова складу на обслугу до Ковеля.
в такому разі ділянка Здолбунів (умовно) - Рахів мала б щоденне покриття.
2) Львів - Вінниця + Вінниця - Рахів + Рахів - Вінниця + Вінниця - Львів.
... і жодних проблем з тією "діркою" кожного третього дня до Рахова.
В аналогічний спосіб можна фантазувати про Удрицьк (Горинь) - Рахів (раз на три дні) + Удрицьк (Горинь) - Львів (теж, раз на три дні) або замість Удрицька (Горині) могло би бути Заболоття (Хотислав). До межової станції наче можуть пускати консерви.

Та нормально зробили. Вінниця б не завадила, звісно, тоді 110 можна було б кинути через Первомайськ. Третій состав 133 треба ще пофіксити або дати нормальну альтернативу, а так нарешті люди, які їздять по справах в Миколаїв чи Херсон, нарешті зможуть комусь подякувати за пізнє відправлення звідти і раннє прибуття туди. Насправді, якщо ти не залізничник, і твій час коштує дорого, то ти цінуєш денний час, який можна використати для вирішення справ.

Хз, можна й 133 подати через Бобринець, але тоді відправлення з Миколаєва, Херсона пізнього вечора, а прибуття туди посеред ночі. Зате варіантів обороток крути - не перекрути.
« Last Edit: 21.02.20 , 22:02 by Віктор Гарвона » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #121 on: 21.02.20 , 23:02 »
Share Reply with quote

Якщо ти цінуєш свій час, який коштує дорого, то ти не поїдеш 133/134 через те, що він майже добу в дорозі між Миколаєвом та Львовом. Якщо через Одесу з використанням 11/12 це десь 14 годин у зручний час. Це з запасом як ты кажеш "на макдак та потеребонькати".
Як не тасуй цей графік, без зміни маршруту це не маршрут для тієї категорії, про яку ти пишеш. Ну, може, для маршруту Херсон - Біла Церква це підійде відносно непогано, лише.
Тому тут окрім Бобринця його треба ще спрямляти без заїзду до Кривбасу. А навпростець через Новий Буг.
Але зробити внятний оборот без миколаївських складів буде вкрай важко. Єдине, що в'яжеться, це оборот по Херсон/Миколаєву на 61/957 з таким самим групуванням по Миколаєву та розміном груп вагонів. Але враховуючи, що 61/957 через день - буде шлак повний.
Може щось хтось краще напише в плані обороту.
Тому я все ж таки ще раз впевнююся, що чергова злучка виявилася вкрай невдала.
Воно би для бізнес-потоку було би нічого, якщо був би реальный НЕ Херсон - Львів через Одесу, а не просто нитка.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« Reply #122 on: 22.02.20 , 01:02 »
Share Reply with quote

Не зовсім певен, що критика місцевих кріпких, що їм треба кататись по Запердолівках по залізничних питаннях, є достатньою причиною критикувати графік для тих, хто їхатиме по повному маршруту.

Місяць тому обкатували цей Гранд з відомим форумчанином, який їхав з родиною Херсон - Яремче. Так, це було цікаво, ми погуляли по Франику, попили глінтвейну, нарешті познайомились з гордістю франківська, чуваком "йобаний стєплєр":
https://www.youtube.com/watch?v=FmhDSPUHi_Y

Я не певен, що він от так просто питиме каву з усіма бажаючими потрапити в гори. Інші будуть микаться по ганделиках.

Альтернатива цьому - жєлєзнодорожнєкі поїдуть з Кривого Рогу на Херсон у прийнятний час. Пр*єбавши цілий робочий день. Так, це для нас дико. Для них норм.

Але ми це зупинили. Найс.

У нас, до речі, після Франика там був ультрапіздєц в бусіку з кошолках по селам. Доставка більш-менш прийнятна з позиції залізничників, але абсолютно неприйнятна з боку людей, здатних заплатити за якісний відпочинок. Через день за нами їхав білоруський колега Коп. Він теж був не в захваті від доставки, пропустив рейс щоб сісти, ну це мало домопогло. Тут наче сам Бог велів, щоб об"єднати ці потоки, і так склалось історично, що на інших напрямках є замінники, а тут все наче склалось що навіть Пасдеп погодився, що маршрут норм. Таке буває.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4171


View Profile
« Reply #123 on: 22.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

Завели 134 до Рахова в експрес. Офіційно. Поки в один бік лише. Але на щодень. Думаю скоро відкриють продажу.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #124 on: 22.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Ну для теплого періоду там проблем бути не могло про суті робити його щоденним.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #125 on: 22.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

... , а тут все наче склалось що навіть Пасдеп погодився, що маршрут норм. Таке буває.
Однак, не обов'язково йому було тягнути цю та інші пропозиції до втілення наприкінці його каденції. Так начебто це дає йому якийсь"плюс" до можливостей утриматись на посаді. Ющенко та Порошенко теж наприкінці свого правління присвоювали нагороди та вчиняли інші довгоочікувані речі... але не допомогло.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 682


View Profile
« Reply #126 on: 22.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Я возможно какой-то неправильный турист. Но вот реально не понимаю, какой смысл приезжать в Ворохту и Рахов ночью?
Обычно же, если не все путешественники, то многие из них, стараются приезжать либо утром, либо к обеду, чтобы хоть что-то еще успеть в этот день.
Или может я чего-то не знаю? Объясните тогда.

Может для местных (или студентов, которые после занятий в пятницу едут со Львова по домам) экс-605/606 или будущий 133/134 в сторону Рахова и удобен, не спорю. Но для дальнего туриста - это отвратительный вариант.
Из Рахова - еще более-менее, думаю, вечерне-ночной выезд многим удобно будет.
Мои знакомые из Запорожья или Днепра если едут на Буковель, например, то доезжают одним из поездов до Тернополя (желательно с ранним прибытием, как у 41/42), а оттуда едут маршрутками-автобусами в горы и к обеду уже на месте. Там даже специальные трансферы есть.
Думаю, тот же Николаев и Херсон, кто ездит каждый год, то уже в курсе маршрутов через Тернополь.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1660


View Profile
« Reply #127 on: 22.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Я возможно какой-то неправильный турист. Но вот реально не понимаю, какой смысл приезжать в Ворохту и Рахов ночью?
Обычно же, если не все путешественники, то многие из них, стараются приезжать либо утром, либо к обеду, чтобы хоть что-то еще успеть в этот день.
Или может я чего-то не знаю? Объясните тогда.

Может для местных (или студентов, которые после занятий в пятницу едут со Львова по домам) экс-605/606 или будущий 133/134 в сторону Рахова и удобен, не спорю. Но для дальнего туриста - это отвратительный вариант.
Из Рахова - еще более-менее, думаю, вечерне-ночной выезд многим удобно будет.
Мои знакомые из Запорожья или Днепра если едут на Буковель, например, то доезжают одним из поездов до Тернополя (желательно с ранним прибытием, как у 41/42), а оттуда едут маршрутками-автобусами в горы и к обеду уже на месте. Там даже специальные трансферы есть.
Думаю, тот же Николаев и Херсон, кто ездит каждый год, то уже в курсе маршрутов через Тернополь.
Підтримую. Теж не розумів, для чого такий графік 606/605, а особливо під нього не полінувалися цілий маршрут "покращити" (з КРГ авторам палкі вітання) для 134/133. Тоді (давним давно) ще колись возили причіпні вагони ІФ - Сімферополь/Москва, то якось можна було зрозуміти...
« Last Edit: 22.02.20 , 22:02 by Дніпровець » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1359


View Profile
« Reply #128 on: 23.02.20 , 02:02 »
Share Reply with quote

Я возможно какой-то неправильный турист. Но вот реально не понимаю, какой смысл приезжать в Ворохту и Рахов ночью?
Обычно же, если не все путешественники, то многие из них, стараются приезжать либо утром, либо к обеду, чтобы хоть что-то еще успеть в этот день.
Или может я чего-то не знаю? Объясните тогда.

Может для местных (или студентов, которые после занятий в пятницу едут со Львова по домам) экс-605/606 или будущий 133/134 в сторону Рахова и удобен, не спорю. Но для дальнего туриста - это отвратительный вариант.
Из Рахова - еще более-менее, думаю, вечерне-ночной выезд многим удобно будет.
Мои знакомые из Запорожья или Днепра если едут на Буковель, например, то доезжают одним из поездов до Тернополя (желательно с ранним прибытием, как у 41/42), а оттуда едут маршрутками-автобусами в горы и к обеду уже на месте. Там даже специальные трансферы есть.
Думаю, тот же Николаев и Херсон, кто ездит каждый год, то уже в курсе маршрутов через Тернополь.
Это ж и был всегда местный поезд. На утро до Львова, после обеда назад. Поезд существовал в таком виде задолго до того, как туристы открыли, что вообще такое Рахов и Буковель.
А для Николаева и Херсона позиционировать его вообще тупо. Это получается уже не двойной, а тройной гибрид Рахов - Львов, Львов - ША - КР и КР - Х+Н. Нормальный человек вообще не поедет в Николаев через КР даже из Львова, он поедет либо на прямом, либо через Одессу. Вообще непонятно, зачем эту случку не только оставили, но и объединили с историческим раховозом. Потом будут жаловаться на еще худшую убыточность.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« Reply #129 on: 23.02.20 , 02:02 »
Share Reply with quote

Іване, він не тільки це взяв собі в заслугу, а й Ужгород - Херсон, за який я їм волав чотири роки. Тепер ми трохи закриємо питання Півдня, зокрема за безліч років нарешті з'явиться вечірній виїзд на Захід, плюс закриємо Карпати з обох сторін, хіба що без Солотвино. Кривому Рогу має залишитись не пізній виїзд на Захід з 005, тільки вже не за три копійки.

Трансфери з хабуринням це харашо, але наскільки я розумію, вони лише коломойські. Як їхав в Заліщики пару років тому, то бачив назустріч три таких радянських червоних Ікаруси. Я колись в одному такому (в Києві на 220 маршруті) угорів вихлопними газами, довго потім до тями приходив. Та й трансфер добрий в таку зиму як ця, але ця зима, правда, більше на осінь схожа. А от минулого року, коли трохи снігу було, на Закарпатті один бусік злетів в річку, так народ там довго поплавав, бо тіла не одразу змогли дістати. Там ще білоруса діставали, друга наших колег, які з нами по торфовищах їздили.

Прибуття вранці теж харашо, не спорю, але танцювали на улюбленій "смєняємості", не забуваючи при цьому, що як би ти не клав маршрут Миколаїв - Рахів, тобі світить пройоп або робочого дня там, або світлового дня тут. Скромно зауважу, що так як реалізовано зараз, на радість усім залізничникам та афілійованих з ними, - це пройопи обох днів, і робочого, і світлового. Ми на вечір другого дня після заселення ледве постограм встигли. Зате КРГ не передає "прівєти" і ще їздить в обід в сракогози і з апостоловського пригороду, така собі компіляшка проїзду за три копійки плюс три розбивки, але з цим будемо зав'язувати. Деякі товариші навіть стверджували, що цей потік співмірний з 10 вагонами Львів - Рахів щодня. Гарячі такі товариші однако, але ніт, не вірю. Та й взад здавати не будемо. Як справжній Тарас Бульба я вирішив трохи виховати свого "синочка" 133, якого я задумував ще з Кабаном Івановим, який загорівся ідеєю, а вже потім з Красноштаном. Гадаю, до формули "Я тебе породив, я тебе й уб'ю" не дійде.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!