Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.07.20 , 04:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 12770 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 1660


View Profile
« Reply #130 on: 23.02.20 , 08:02 »
Share Reply with quote

Іване, він не тільки це взяв собі в заслугу, а й Ужгород - Херсон, за який я їм волав чотири роки. Тепер ми трохи закриємо питання Півдня, зокрема за безліч років нарешті з'явиться вечірній виїзд на Захід, плюс закриємо Карпати з обох сторін, хіба що без Солотвино. Кривому Рогу має залишитись не пізній виїзд на Захід з 005, тільки вже не за три копійки.

Трансфери з хабуринням це харашо, але наскільки я розумію, вони лише коломойські. Як їхав в Заліщики пару років тому, то бачив назустріч три таких радянських червоних Ікаруси. Я колись в одному такому (в Києві на 220 маршруті) угорів вихлопними газами, довго потім до тями приходив. Та й трансфер добрий в таку зиму як ця, але ця зима, правда, більше на осінь схожа. А от минулого року, коли трохи снігу було, на Закарпатті один бусік злетів в річку, так народ там довго поплавав, бо тіла не одразу змогли дістати. Там ще білоруса діставали, друга наших колег, які з нами по торфовищах їздили.

Прибуття вранці теж харашо, не спорю, але танцювали на улюбленій "смєняємості", не забуваючи при цьому, що як би ти не клав маршрут Миколаїв - Рахів, тобі світить пройоп або робочого дня там, або світлового дня тут. Скромно зауважу, що так як реалізовано зараз, на радість усім залізничникам та афілійованих з ними, - це пройопи обох днів, і робочого, і світлового. Ми на вечір другого дня після заселення ледве постограм встигли. Зате КРГ не передає "прівєти" і ще їздить в обід в сракогози і з апостоловського пригороду, така собі компіляшка проїзду за три копійки плюс три розбивки, але з цим будемо зав'язувати. Деякі товариші навіть стверджували, що цей потік співмірний з 10 вагонами Львів - Рахів щодня. Гарячі такі товариші однако, але ніт, не вірю. Та й взад здавати не будемо. Як справжній Тарас Бульба я вирішив трохи виховати свого "синочка" 133, якого я задумував ще з Кабаном Івановим, який загорівся ідеєю, а вже потім з Красноштаном. Гадаю, до формули "Я тебе породив, я тебе й уб'ю" не дійде.

Те, що у депутатів різного рівня натура така, щоб людям краще не дісталося (в даному випадку про графік) "за 3 копійки" ніхто в тому не сумнівається. Ще хтось вірить, що всі прибутки (якщо вони є) йдуть на благо УЗ??
Перед тим, як щось пошкодити (налагоджений потік 134/133, навіть у не сезон!), треба було спочатку запустити 5/6 Ужгород-Херсон регулярно через день, а не гадати, коли він поїде, і що означає "за вказівкою"!!

*) Поки не призначать 5/6, вечірній виїзд зі Львова на Кривий Ріг буде втраченим. Все інше вже не має значення!! Ранкове прибуття в Миколаїв/Херсон можна було б відкоригувати поїздом 110/109
« Last Edit: 23.02.20 , 09:02 by Дніпровець » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« Reply #131 on: 23.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

А це не депутатське, це форумом виховане. Раніше, коли тут була модерація і не займалися толерастією, всіх хто нив що квитки не по три копійки, клювали безбожно. Я то як депутат своїм якраз і зробив швидкі рейси по три копійки, тому ваше скочування до воплєй пересічного обивателя тут недоречне. Бо за вашою логікою виходить, що саме форум підготував мене до депутатства, красти в людей та прибутки УЗ.

Стосовно того, що поїзди не поїдуть одночасно. Графік можна поміняти з переводом годинника. Вагонів з КВР до кінця березня може не прийти. Скажу вам не як депутат, а як начальник виробництва з великим досвідом, зриви поставок зараз йдуть всюди; як правило через те, що підприємства укомплектовані людьми, які бухають, або хочуть їздити по три копійки, люблять критикувати депутатів, перебігають по перону в інший вагон, коли в пригороді йдуть контролери, беруть перед виборами пакети з гречкою, полюбляють здати болгарку чи шурупокрут з роботи в ломбард, тощо. А інші давно втекли від цього новосанжарського шапіто з відьмами, клоунами, зубожілими, гімнами, мовою та вірою в Польщу або й подалі. Детальніше раджу загуглити "Леонид Каганов Сказка о криворуких ебланах", я її своїм підлеглим ледь не кожен місяць перед видачею зарплати зачитував.

Я вже звик до того, що Пасдеп жодну з наших ідей не реалізував 100% правильно. Іноді на це є об'єктивні причини, не забуваємо де живемо і не робимо з цього трагедії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #132 on: 23.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Іване, він не тільки це взяв собі в заслугу, а й Ужгород - Херсон, за який я їм волав чотири роки. ...
До речі, в тому ж таки документі (в більш ранніх за хронологією додатках) теж вказано на авторство (без конкретики):



У тебе і у Валерія цей документ повинен бути на пошті (від мене) ... він був і в рахівських РДА і РР та в Закарпатській ОДА, і ще був підписаний 6-ма нардепами... і врешті-решт за пів року це стало "його ідеєю", як свого часу та тернопільська причіпка, яка зараз на 6 вагонів нормально заповнюється. Мене це не дивує.

...
Это ж и был всегда местный поезд. На утро до Львова, после обеда назад. Поезд существовал в таком виде задолго до того, как туристы открыли, что вообще такое Рахов и Буковель.
А для Николаева и Херсона позиционировать его вообще тупо. Это получается уже не двойной, а тройной гибрид Рахов - Львов, Львов - ША - КР и КР - Х+Н. Нормальный человек вообще не поедет в Николаев через КР даже из Львова, он поедет либо на прямом, либо через Одессу. Вообще непонятно, зачем эту случку не только оставили, но и объединили с историческим раховозом. Потом будут жаловаться на еще худшую убыточность.
Моя участь у цій ідеї була винятково з точки зору яремчансько-рахівських пасажирів, які зможуть (не швидко але за помірну ціну) доїхати до тих же Херсона та Миколаєву у ранковий час та виїхати з них ближче до вечора.
Влітку будуть Чернівці - Генічеськ та ІФ - Бердянськ, які прибуватимуть на море в ночі, і за деякий час (ближче до ранку) вирушатимуть з моря. Так, в цьому є деяка незручність. Щодо туристів з Півдня до Яремчанщини/Рахівщини... так, вони не зможуть побачити усієї краси, як при в'їзді, так і при виїзді, але вони там будуть багато днів, і зможуть надолужити втрачене - покататись від Делятина до Рахова.
З точки зору оптиміста можна сказати так: пасажир із Півдня приїде до опівночі, піде в готель... і до 1:00 міцно засне. Вранці прокинеться і буде вражений красою за вікном. Виїзд із гір - в межах принйтного: любителі міцних напоїв матимуть можливість посидіти "на дорожку" в якійсь карпатській ресторації, а з неї - до поїзда, і одразу заснути.
Із власних спостережень: влітку багато туристів з Волині приїздили до Лазещини і (або пішки або на машині) діставались до Козьмещика 0:00-1:30... там ночували (в притулках або наметах), і на ранок - Петрос + Говерла. З того закарпатського боку найлегший підйом... там не раз стартують марафони за участі людей із втраченими кінцівками. Це не Ворохта+Заросляк, де потрібно здійматися як по стіні, там набагато привабливіше.
Перед Козьмещиком (і на самому Козьмещику теж) відкрили не так давно досить цивільний готель: 48.2150666,24.4726447 (гугль знає). Гаряча вода, кухня, сауна. Річка - поруч.
Ось теж одні приїхали в Лазещину в темряву (із 5:20): https://www.youtube.com/watch?v=XHBpLygTNhI  ... і на ранок з чудовим настроєм піднялись на Петрос і на Говерлу.
Тут дійсно важко було зробити так, що "усім було зручно". Сподіваюсь, що в короткому часі все налагодиться. Десь пришвидшиться, десь підкоригується, і все буде Ок. Щось можливо піде через Чернівці та Кам.Под.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9280


View Profile
« Reply #133 on: 23.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

Зате КРГ не передає "прівєти" і ще їздить в обід в сракогози і з апостоловського пригороду, така собі компіляшка проїзду за три копійки плюс три розбивки....
Маячня повна.
Якщо ти думаєш, що це "три копійки", то ти глибоко помиляєшся. Це не Південно-Західний приміський тариф за 30 грн/200 км. І ти це сам прекрасно знаєш про Придніпровський приміський тариф, але пишеш по суті провокативний матеріал. Зараз, навіть як ти кажеш Дніпро - Апостолове "з усіма можливими розбивками" там буде щось 60 грн. Плюс Апостолово - Херсон плацкарт без постілі 66 грн. Тобто 126 грн. Це в "низький сезон" і ще тому, що плацкарт 133 ще не офірмачили.
В порівнянні з фірмовим 139, коли він взимку ходив до Херсону, це навіть дорожче. Зараз перевірка на п"ятницю того ж фірмового 140 на аналогічну відстань (Дніпро - Зміїв) нам показує суму 116 грн. Де три копійки?
Чому він користувався попитом... я скажу (та й ти сам прекрасно розумєш це, але не хочеш визнати), тому, що це був єдиний адекватий варіант між цими містами (Дніпро - Херсон/Миколаїв), ну, може окрім літа. Єдиним взагалі (а не єдиним бюджетним).
Хрен з ним з Херсоном, там лишається приміський Херсон - Апостолове, те, що він там прибуватиме на 2,5 години пізніше - переживемо. Але, який, доречі, на початку свого існування їздив напівпорожнім, що один вагон взагалі зачиняли, зараз же 2 вагони набиті битком, що не пройти по проходу, і якщо, раніше після Снігурівки в напрямку Апостолового провідники, щоб не обслуговувати два вагони просили перейти до іншого, та допомогали переносити речі, то тепер він прибуває в Апостолово десь на 75% заповненим.  
Да, варіант прямих безпересадкових вагонів до Таврії (617/618), придатний до користування лише в зворотному варіанті (з Миколаєва, Херсона до Дніпра), а в прямому - це лайно, а не варіант. Якщо ти це не визнаєш, ну...пробач.

А це не депутатське, це форумом виховане. Раніше, коли тут була модерація і не займалися толерастією, всіх хто нив що квитки не по три копійки, клювали безбожно.
Знову маячня. Я чогось не пам"ятаю, щоб безбожно клювали тих, хто свого часу висловлювався проти скорочення дешевих ночників при впровадженні Хюндаїв (бо тоді з дорогих були лише Хюндаї та жменька "флагманів", типу "Славутича"). Ну може Орех там висловлювався "ЗА" та ще пру чоловік, але якогось переслідування за це не було. Так само щодо теми "офірмачування" 869/870 Миколаїв - Керч. Може пруфи є?  
« Last Edit: 23.02.20 , 18:02 by Крымчанин UA » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5613


View Profile
« Reply #134 on: 23.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Толерастія на форумі полягає в тому, що тобі відповім лише я, інші давно забили щось тут комусь доводити.

Так, для мене 126 грн за такий маршрут - це три копійки. Так, у нас різні погляди й життєві пріоритети, і ми зробили нарешті вечірній виїзд з Херсона на Захід. І замість просеру двох днів при маршруті в гори обійшлись просером одного. І я точно не прийматиму критику, що зміна графіка 133 погана тому, що вам незручні причіпні вагони до іншого потяга, до "Таврії". 133 не зобов"язаний возити пасажирів Херсон - Дніпро і не буде цього робити.

Тим більше я не приймаю критику від людини, яка влаштовує скандали, щоб ті 126 грн перетворити на 123 грн шляхом виписування трьох різних приміських квитків і зекономити ще три гривні на розбивці. І в цій епічній битві при Апостолово, безжалісній і безпощадній війні за три гривні, виносить мозг залізничиникам настільки, що ті проклинають активістів, готові ловити й бити в поїздах любителя "Мокрих московок" зі специфічними життєвими смаками, і групами носять заяви в поліцію про спроби згвалтування.

Ще раз. Так, пропозиція реалізована не 100% добре. Так, там ще треба буде попрацювати над маршрутом та періодичністю. Але критикувати - точно не місцевим залізничникам, які їздять ним три зупинки, і не тобі з твоїм всратим бекграундом.
Logged
Kbk
User

Posts: 94


View Profile
« Reply #135 on: 24.02.20 , 08:02 »
Share Reply with quote

133 похєрили і це факт. Думаю що він перший кандидат на відміну з 8.12 а якщо не на відміну то на чергову перемальовку маршруту та графіку
Logged
Entony
Active user

Posts: 4171


View Profile
« Reply #136 on: 24.02.20 , 08:02 »
Share Reply with quote

Це ваша суб'єктивна точка зору. І якщо цього не станеться, що ви пишете, то потім вам про цей допис нагадують і знайдуть в пошуку. :)
А тим часом це вже факт! 133/134 до Рахова. Та ще й на щодень.
Понеділок починається прекрасно! Можна готуватись до фесту. :)
Відкрили продажу на 133/134 Миколаїв - Рахів.
На ділянці Львів - Рахів ціна проїзду аналогічно проїзду на 605/606 (+- пару гривень). Плюсом є теж поява люкса. По факту у 605/606 не було люкса.
Повна вартість квитка від початку до кінця: від 250 (плацкарт) до 600 (купе) гривень. Ціна 250 гривень - це надзвичайно дешево як для такої відстані.
Дуже цікава екскурсія по Львові. За 50 гривень (без постелі) можна проїхатись з Підзамче до Сихова з 26 хвилинною екскурсією по Львові-Головному. :)
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1660


View Profile
« Reply #137 on: 24.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

133 похєрили і це факт. Думаю що він перший кандидат на відміну з 8.12 а якщо не на відміну то на чергову перемальовку маршруту та графіку
Відмінити ні, а от прокласти через Вінницю можна, щоб якось покращити ситуацію, якщо звісно встигнуть пройти обслуговування в Миколаєві, або знайти вдалий оборот...
Logged
VSK
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #138 on: 24.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote

133 похєрили і це факт. Думаю що він перший кандидат на відміну з 8.12 а якщо не на відміну то на чергову перемальовку маршруту та графіку
Відмінити ні, а от прокласти через Вінницю можна, щоб якось покращити ситуацію, якщо звісно встигнуть пройти обслуговування в Миколаєві, або знайти вдалий оборот...
Час в дорозі в такому разі збільшиться максимум на 30-60 хвилин, що не є критично. Часу на обслуговування вистачить.
Logged
www3
Active user

Posts: 1309


View Profile
« Reply #139 on: 24.02.20 , 10:02 »
Share Reply with quote


А тим часом це вже факт! 133/134 до Рахова. Та ще й на щодень.


А вот интересно будет посмотреть, они там ограничений продажи по Львову не поставили случайно? В таком случае количество билетов со Львова может гораздо уменьшится, по сравнению с 605\606.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!