По ясинях платформа недороблена (c)
Інформація з місця
Дивимося фактаж (грудень 2018 року):
в'їзд поїзда на станцію Ясіня (з боку Рахова) та
виїзд поїзда зі станції Ясіня (у бік Вороненки).
Вже на той час довжина змонтованої частини платформи була явно не на 1 вагон. Штучноспорудники над цією низькою платформою трудилися упродовж усього літа 2019 року... і ще можуть трудитися найближчу п'ятирічку.
Формально (за документами) будова не завершена. Однак, ... пасажири не повинні ставати заручниками внутрішнього паперового дебілізму. Це не недобудований будинок, в якому не можна поселятися навіть на першому поверсі до моменту здавання будинку в експлуатацію. Тут дещо інше: хто забороняє формально розбити на "черги", і дати як "першу чергу" те, що вже є по факту. Це не міст через річку, який повинен бути збудований весь до моменту експлуатації.
Допоки вітчизняні штучноспорудники добудовують +340 метрів низької платформи (щонайменше за 3 роки), то китайці встигають за 3 роки збудувати міст на 30 кілометрів через море.
Можеш до LB за цим мотивом написати пізнавальну статтю із таким початком: Вже котрий рік поспіль працівники львівської залізниці невтомно трудяться над добудовою 340 метрів вузької низької пасажирської платформи на станції Ясіня.
Я розумію, що з лампочками все простіше: вкрутили, і проблема вирішена. До речі, нещодавно польські громадяни успішно та блискавично освітили Київ-Деміївський та Київ-Пас. Як змогли... і краще, ніж просто темрява. Успіхів!
P.S.
Ще один відеофакт: червень 2018 року. Все що там розкладене - вже давно замонтоване. Добре видно де вже нова частина, а де залишилась стара.
Вони хочуть ще 3 роки будувати, щоб потім урочисто перерізати стрічку? Нехай вже перерізають те, що є. Зайвий раз внести корективи у ТРА станції - руки їм не відваляться. Пасажири потерпають від бюрократизму, а хабарництво (перевіз нелегальних пасажирів з оплатою "на руки") пустило потужні корені у головах провідників... і деяких пасажирів. Бо легальної можливості придбати квиток до Ясені немає (суттєво обмежена).
Випереджу sean і скажу, що управління УЗ недороблене, причому в данному випадку груниківської регіональної філії
Не можу не погодитись з Вашими словами. Це ж як потрібно розтягнути задоволення на 3 роки... по 113,(3) метри на рік. ... і при цьому закритий продаж майже до усіх вагонів, бо "платформа на ремонті".