Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.03.20 , 06:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23]
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 133/134 Миколаїв - Рахів  (Read 10594 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9025


View Profile
« Reply #220 on: 10.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Классно! НАДВIРНА - СИХIВ уже никак не продадут без разбивки.

С уважением, Ульф
Почему это? В вагоны 8-11 продадут без проблем.

Меня вот это очень веселит...

- РАХIВ ПРИ ПРЯМУВАННI НА РАХIВ У ВАГОНИ НР З 1 ПО 8, НА МИКОЛАIВ НР
З Ч ПО 11.
Тобто що, його по Рахову задля цього будуть осаджувати? Чи знову накосячили вже з виправленою телеграмою? На ті ж граблі?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #221 on: 10.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Виходить, що "знову ж на ті граблі". :)
Продажу ще не відновили поки. Можливо щось ще знову змінять. Буду слідкувати.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #222 on: 10.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

Классно! НАДВIРНА - СИХIВ уже никак не продадут без разбивки.

Почему это? В вагоны 8-11 продадут без проблем.

Парнон, от ЖУРАВНО будет проблема.

Меня вот это очень веселит...

- РАХIВ ПРИ ПРЯМУВАННI НА РАХIВ У ВАГОНИ НР З 1 ПО 8, НА МИКОЛАIВ НР
З Ч ПО 11.
Тобто що, його по Рахову задля цього будуть осаджувати? Чи знову накосячили вже з виправленою телеграмою? На ті ж граблі?

Я так понимаю, что до конечной не во все вагоны.

С уважением, Ульф
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #223 on: 10.03.20 , 14:03 »
Share Reply with quote

Який зміст у цьому осадженні у Рахові? Там усього біля год часу. Нові пасажири фактично починають заходити після виходу тих, що приїхали. ... а осаджувати з пасажирами наче не можна. Це нові граблі, які доведеться вирішувати з новим очільником пасажирки.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22902


View Profile
« Reply #224 on: 10.03.20 , 18:03 »
Share Reply with quote

.. а осаджувати з пасажирами наче не можна.
Іване, тут Ви у трьох соснах заплутались.

Є різниця між осаджуванням під час поїзної роботи (це саме та нештатна операція, котру зазвичай мають на увазі, коли кажуть "осадження")  і осаджуванням під час маневрової роботи (штука штатна і малоцікава).

Коротше технічної проблеми по-моєму там немає жодної.

Але у будь-якому разі - моя оцінка такого рішення - негативна, щодо Рахова - так точно  - бо обмежень продажу і так забагато, а осі ці обмеження по номерах вагонів  - це невиправдані нові додаткові обмеження продажу.

Ще з натяжкою можна зрозуміти обмеження продажу залежно від довжини платформи  по проміжних станціях, де стоянка 2 хвилини. Можна припустити що незакритий продаж у вагони, що не вмістяться на платформу - гіпотетично збільшує ймовірність, що хтось з пасажирів будучи неготовим до такого поспіхом прийме якесь невдале рішення при висадці або посадці - наприклад стрибатиме з пів-метрової висоти - і травмується.
А от непродаж квитків у вагони, що не вмістяться коло платформи по Рахову - по-моєму вже абсурдний, там же немає гарячки, часу відстою більш ніж достатньо, щоб всі спокійно встигли і зайти і вийти, при потребі - через інший вагон.
« Last Edit: 10.03.20 , 21:03 by Maxy » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5467


View Profile
« Reply #225 on: 25.03.20 , 03:03 »
Share Reply with quote

Рубрика "Накаркав, пророк хулєв".

Падіння потоку ... може й відбутися, головне при цьому - аналізуючи, брати до уваги всі (можливі) фактори та причини...

...більш влучним критерієм оцінити, чи ми покращили чи нашкодили, буде порівняння приросту (спаду) середньозважено з усіма іншими поїздами...

Станом на зараз ми маємо падіння промислового виробництва під 20%. Частково це є причиною провального низького сезону в 2020 порівняно з іншими. І реально зменшуються як можливості подорожей у справах, так і банальна наявність грошової маси в багатьох...

Вішенкою на коричневому калачику може стати те, що глобальна рецесія, про яку говорять багато ще з останньої кризи капіталізму як світоустрою, швидше за все таки стартувала...

Події в Китаї таки стали спусковим гачком, і в 2020 багато хто пожалкує, що не помер в 2008...

Пік кризи може бути таким, що реально буде не до поїздок, можливо підправлять ситуацію масові евакуації...

Довели мене тоді, просто вилив все що думав, як на чистий лист, без фільтрів. А моя віра в людство сама по собі досить специфічна.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4495


View Profile
« Reply #226 on: 25.03.20 , 06:03 »
Share Reply with quote

А моя віра в людство сама по собі досить специфічна.

Добрым словом тем не менее можно добиться многого, вот и специальное подразделение быстрого реагирования под это дело имеется.

« Last Edit: 25.03.20 , 06:03 by Emblaze » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!