Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.03.20 , 05:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 5/6 Ужгород - Херсон

Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 5/6 Ужгород - Херсон  (Read 3065 times)
adul
Active user

Posts: 226


View Profile
« Reply #10 on: 16.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

5/6 планували спочатку з Миколаєвом, а зробили без.

Ну форумчани кажуть що через Кривий Ріг в Миколаїв а потім Херсон аж ніяк не попадеш.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #11 on: 16.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

5/6 планували спочатку з Миколаєвом, а зробили без.

Ну форумчани кажуть що через Кривий Ріг в Миколаїв а потім Херсон аж ніяк не попадеш.

та як не попадеш, якщо так їздить 375/376
Logged
sergius
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #12 on: 16.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Звичайно можна, так їздить 375/376 Харків - Херсон. Але з заїздом до Миколаєва він до Херсону витратить на ~1 годину більше часу в порівнянні з маршрутом «навпростець», після Снігурівки через Галаганівку. І ліпше було так і вести його, а вже потім на Миколаїв, бо ділянка Снігурівка – Херсон більш швидкісна, ніж Снігурівка – Миколаїв. Але чомусь вирішили обмежитись Херсоном. Хоч і запас на присокрення там є.
« Last Edit: 16.02.20 , 20:02 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #13 on: 16.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Не зрозуміло тоді про які нові маршрути говорив Криклій міністр?

"Після оновлення рухомого складу планується відкриття нових маршрутів.

У межах України:

Ужгород – Херсон через Миколаїв, Кривий Ріг

Запоріжжя – Івано-Франківськ через Дніпро

Запоріжжя – Чернівці

Київ – Ковель

Київ – Запоріжжя через Кривий Ріг

Лисичанськ - Одеса

Київ-Миколаїв- Херсон

У міжнародному сполученні, зокрема з країнами ЄС та Республікою Білорусь:

маршрути до Польщі

приєднання до потягу 4 столиць – 5 столиці (Таллінн)

Львів – Мінськ через Ковель, Брест

Гомель – Київ "

https://www.kmu.gov.ua/news/optimizaciya-neprofilnih-aktiviv-ta-koncesiya-vokzaliv-mininfrastrukturi-povernulo-kontrol-nad-ukrzalizniceyu-ta-pochinaye-yiyi-onovlennya-vladislav-kriklij
Якщо вони це хочуть реалізувати (там мінімум треба 90 вагонів!), то логічним рішенням (на мою думку) було б таке:

Запоріжжя - ІФ через Кривий Ріг (не обов'язково це буде НЕ, тому через Вінницю бажано);

Запоріжжя - Чернівці через Дніпро;

Ужгород - Херсон через Одесу-сх, Миколаїв

*) Це я з тих міркувань, що нинішні поїзди без "покращень" будуть (як це щойно з 134/133 сталося).
« Last Edit: 16.02.20 , 20:02 by Дніпровець » Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 319


View Profile
« Reply #14 on: 16.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Цікаво, де вони вагонів на всі ці міністерські обіцянки візьмуть?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #15 on: 24.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

Для Крымчанина.
Сегодня ездил на 375/376. У него заложено 2:05 от Апостолово до Снигиревки при 4 остановках по 2 минуты (для 133/134 1:53 при 2 по 2). По пути имел отклонение от расписания до 2х минут. Двигался в основном 60-70 км/ч. При том, что путь местами позволяет набирать 100. Запомнилось по летней поездке на 141/142, когда он задерживался на станциях дольше положенного.

И да, состав до Николаева тянуло две секции 2тэ10ут-0018, где произошла смена на ТЭП70. Также под двухсекционными Ут-ками были детектирования рейсы 141/142 и 133/134. А кое кто писал раньше, что такого больше не будет.
« Last Edit: 24.02.20 , 13:02 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9024


View Profile
« Reply #16 on: 24.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

Для Крымчанина.
Сегодня ездил на 375/376. У него заложено 2:05 от Апостолово до Снигиревки при 4 остановках по 2 минуты (для 133/134 1:53 при 2 по 2). По пути имел отклонение от расписания до 2х минут. Двигался в основном 60-70 км/ч. При том, что путь местами позволяет набирать 100. Запомнилось по летней поездке на 141/142, когда он задерживался на станциях дольше положенного.

И да, состав до Николаева тянуло две секции 2тэ10ут-0018, где произошла смена на ТЭП70. Также под двухсекционными Ут-ками были детектирования рейсы 141/142 и 133/134. А кое кто писал раньше, что такого больше не будет.
Я не писал про то, что не тянут и не будут тянуть полными Утками. Я писал, что последнее время частенько 6701/6702 тянет не ЧМЭ3, а половина Утки.
Кстати, для меня новость, что 375/376 в Николаеве меняю лок.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4391


View Profile
« Reply #17 on: 24.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote


Этот кое кто - другой форумчанин, доказывающий, что вождение поездов половинками результат более тщательной экономии топлива со стороны УЗ. Не сезонная нехватка локомотивов, или очередной топливный кризис,  а практика внедряемая на постоянной основе.

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124873.msg529664#msg529664
***********
Сегодня рейс 375/376 до Николаева вел 2тэ10ут-0018, а после - ТЭП70;0087, который в обратную сторону поехал уже 765 экспрессом. Поезд 133/134 с Николаева под полным 2тэ10ут-0031. Транзитный 141/142 под полным 2тэ10ут-0075, 61/62 до Херсона повел полный 2тэ10-0032. Это то, что увидал.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9024


View Profile
« Reply #18 on: 24.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

Ну так возможно в работе была одна секция, а не две. Так ведь проще, так как нет необходимости гонять его в Апостолово на треугольник + возможность оборота лока с грузовым поездом.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 237


View Profile
« Reply #19 on: 24.02.20 , 20:02 »
Share Reply with quote

Кстати, для меня новость, что 375/376 в Николаеве меняю лок.
У 376го поезда заведена смена локомотива в обе стороны так как идет подвязка с поездом №765\766 а по Херсону идет размен, тот тепловоз который прицепили по Николаеву он едет на Херсон 375м потом по Херсону перецепляеться по 766 и на Долинскую с  Долинской на Херсон 765м аж потом 376м на Николаев.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!