Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.12.20 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення 5/6 Ужгород - Херсон

Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Reply | Print
Author Topic: Обговорення 5/6 Ужгород - Херсон  (Read 4270 times)
Entony
Active user

Posts: 4821


View Profile
« Reply #30 on: 13.03.20 , 11:03 »
Share Reply with quote

Коли заведуть 5/6 в систему щоб можна було його бачити (схему поїзда) на сайты УЗ.
Завели. Радійте. Очікуйте на відкриття продажі. :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10081


View Profile
« Reply #31 on: 13.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

"сектантів за 3 грн.,
Як казав мій викладач з релігієнавства (точніше переповідав слова одного філософа", нажаль не запам"ятав кого саме) "Хотите быть богатым и счастливым - придумайте свою религию".

Ну, а стосовно саме 5/6, то я сказав це в своєму першому пості на цю тему - це дебільний кружний маршрут, відсутність заїзду до Миколаєва та відсутність зупинок між Львовом та Мукачево.
Я думаю більшість погодиться, що Миколаїв лососне тунця, бо ніхто не поїде з пересадкою в Херсоні, якщо простіше зробити пересадку в Одесі.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4821


View Profile
« Reply #32 on: 13.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Ваш викладач молодець! :)
Час покаже. Але такий поїзд однозначно потрібний. І добре, що він появився. З часом можна буде пробувати змінити маршрут, добавити зупинки і т д.
Після електрифікації ділянки Долинська - Миколаїв думаю його перекинуть туди і час в дорозі буде ще швидшим.
Ну і вангую адекватну ціну на квитки.
« Last Edit: 13.03.20 , 12:03 by Entony » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5288


View Profile
« Reply #33 on: 13.03.20 , 12:03 »
Share Reply with quote

Так в даному випадку критерієм вибору такого маршруту не є близькість електрифікації ). Та і буде у Миколаєві вона не раніше ніж через 3 роки. Матиметься ще багацько нагод змінити маршрут.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5807


View Profile
« Reply #34 on: 13.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

Цікаво буде на ціни поглянути :)
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #35 on: 13.03.20 , 13:03 »
Share Reply with quote

Цікаво буде на ціни поглянути :)

Предполагаю цены на купе по полному маршруту 1 кГрн, люкс - 2 кГрн.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22997


View Profile
« Reply #36 on: 13.03.20 , 23:03 »
Share Reply with quote

Цікаво буде на ціни поглянути :)
ну, по такому маршруту - вийде 1460 км з Ужгорода до Херсона.

Скільки коштував-би НЕ на таку відстань - можна дізнатись глянувши ціну на НЕ на будь-яку іншу відстань з цього ж тарифного пояса (1401-1500 км), наприклад на 3/4 з Ужгорода до Запоріжжя

Але у 5/6 з таким графіком і маршрутом - норматив НЕ - не виконується (навіть у швидшому з напрямків - не дотягує на 3,5 км/г до норматива НЕ), тому буде цінник мабуть не як у справжніх НЕ, а як у 19/20 Київ - Лисичанськ (тобто на ~20% нижче ніж у справжніх НЕ)

Тобто грубо кажучи подивіться ціну на 3/4 з Ужгорода до Запоріжжя, відніміть КЗБ і постіль, потім помножте на 0,8 і додайте КЗБ з постіллю назад - от приблизно от такої ціни б я чекав.

Цікаво буде на ціни поглянути :)

Предполагаю цены на купе по полному маршруту 1 кГрн, люкс - 2 кГрн.
при одинаковых наценках - соотношение тарифов К к Л сейчас не 1 к 2, а примерно 1 к 2.4

« Last Edit: 13.03.20 , 23:03 by Maxy » Logged
bliskun
User

Posts: 39


View Profile
« Reply #37 on: 14.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Цікаво які вагони поставлять. Старі або звідкись візьмуть нові. Судя по тенденції то в
Ужгородському депо ніколи не перепадали нові. Завжди забирав Львів, а Ужгороду відтавали БУ (старі і недуже.)   
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2115


View Profile
« Reply #38 on: 14.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

КШ планував на 5/6 ставити свіжі вагони щойно з КВР.
Казав, що ужгородське депо краще обслуговує вагони, ніж львівське.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1593


View Profile
« Reply #39 on: 14.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Цікаво які вагони поставлять. Старі або звідкись візьмуть нові. Судя по тенденції то в
Ужгородському депо ніколи не перепадали нові. Завжди забирав Львів, а Ужгороду відтавали БУ (старі і недуже.)   
Навіть якщо й так, то нічого поганого в тому нема. Нові, до прикладу, дадуть Львову на 12 чи 92, а з них вже "трішки не нові" можуть передати до Ужгорода.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!