Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.11.20 , 07:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Літні перевезення

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9
Reply | Print
Author Topic: Літні перевезення  (Read 5844 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5235


View Profile
« Reply #10 on: 16.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Якщо вдасться набрати саме генераторних вагонів на цілий склад, я би не вигадував п'ятиколісний мотобайк, а пустив його би як 227/228 Київ - Бердянск.
Просто "перетасувати" вагони без генераторів у один склад, що їздитиме у спільному обігу з 49/50.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2105


View Profile
« Reply #11 on: 16.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Маршрут для другого складу Славутича пропонується вибрати з діючих (наявних) ниток чи буде можливість створити додаткові (маршрути)?
Краще, звичайно, із вже закладених у графік ниток. І не обов'язково, щоб початковою був Київ.
Можна пропонувати нові графіки, але максимально враховувати нитки вже існуючих поїздів, щоб вони не заважали прокладанню нового графіка.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1904


View Profile
« Reply #12 on: 16.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Тут треба дивитись на технічні аспекти рухомого складу.
Якщо вдасться набрати саме генераторних вагонів на цілий склад, я би не вигадував п'ятиколісний мотобайк, а пустив його би як 227/228 Київ - Бердянск. Нитка хороша, пассажирам графік подобається. Та й жмеринський склад у кращому випадку знайдуть один, в гіршому - буде нитка-пустишка.
Ну й, враховуючи те, що Азовське море поблизу Бердянську більш прісне, й там немає ще корнеротів, які вже узурпували курорти Арабатки, то, можливо, буде деякий приріст відпочивальників саме в тих краях.
За 227/228 підтримую, АЛЕ тоді неподобство з 243/244 прибуттям/відправленням посеред ночі прибрати, запровадити прямий Бердянськ - Львів, (ІФ).
 Інакше комбінація 134+116 (по Шевченко) чи 750+116 (по Києву) значно краща буде, якщо звичайні пасажири розвідають це!!
« Last Edit: 16.02.20 , 15:02 by Дніпровець » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5235


View Profile
« Reply #13 on: 16.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

За 227/228 підтримую, АЛЕ тоді неподобство з 243/244 прибуттям/відправленням посеред ночі прибрати, запровадити прямий Бердянськ - Львів, (ІФ).
Також непогано. Але і ціни будуть вищими.
******************
Маршрут для другого складу Славутича пропонується вибрати з діючих (наявних) ниток чи буде можливість створити додаткові (маршрути)?
Краще, звичайно, із вже закладених у графік ниток. І не обов'язково, щоб початковою був Київ.
Можна пропонувати нові графіки, але максимально враховувати нитки вже існуючих поїздів, щоб вони не заважали прокладанню нового графіка.
Імхо, був би доречний хуткий Львів - Херсон через Хмель та Одесу-Східну складом до десятка вагонів. Про такий маршрут багато людей висловлювалось.

А 5/6 завернути на Запоріжжя. Якщо не встигатиме, зробити кінцеву по Нікополю... на літній (обмежений) час.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1058


View Profile
« Reply #14 on: 16.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Тут треба дивитись на технічні аспекти рухомого складу.
Якщо вдасться набрати саме генераторних вагонів на цілий склад, я би не вигадував п'ятиколісний мотобайк, а пустив його би як 227/228 Київ - Бердянск. Нитка хороша, пассажирам графік подобається. Та й жмеринський склад у кращому випадку знайдуть один, в гіршому - буде нитка-пустишка.
Ну й, враховуючи те, що Азовське море поблизу Бердянську більш прісне, й там немає ще корнеротів, які вже узурпували курорти Арабатки, то, можливо, буде деякий приріст відпочивальників саме в тих краях.
За 227/228 підтримую, АЛЕ тоді неподобство з 243/244 прибуттям/відправленням посеред ночі прибрати, запровадити прямий Бердянськ - Львів, (ІФ).
 Інакше комбінація 134+116 (по Шевченко) чи 750+116 (по Києву) значно краща буде, якщо звичайні пасажири розвідають це!!
Ідея з 227/228 теж подобається. Але 243/244 чіпати не потрібно, бо тоді отримаємо невивіз з Києва в Бердянськ. І 243/244 буде бюджетною альтернативою 227/228.
Було б добре так: На літо 115/116 черезденно  повним складом, однією ниткою з 227/228.
А 135/136 теж своєю окремою ниткою. Можливо б теж було добре склад трохи збільшити.

Таким чином вивеземо і Бердянськ, і Покровськ.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1904


View Profile
« Reply #15 on: 16.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

І ще, "Слобожанщину" зі Львова на літо не планують забирати?? Бо поїзд 81/82 "Харків" так само вранці вертатиметься з Новоолексіївки в Харків, і встигне там обслужитися. Отже, другий її склад на Бердянськ поїде...(я така собі міркую)!
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 714


View Profile
« Reply #16 on: 16.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

Плюсую за 227/228
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1904


View Profile
« Reply #17 on: 16.02.20 , 16:02 »
Share Reply with quote

Тут треба дивитись на технічні аспекти рухомого складу.
Якщо вдасться набрати саме генераторних вагонів на цілий склад, я би не вигадував п'ятиколісний мотобайк, а пустив його би як 227/228 Київ - Бердянск. Нитка хороша, пассажирам графік подобається. Та й жмеринський склад у кращому випадку знайдуть один, в гіршому - буде нитка-пустишка.
Ну й, враховуючи те, що Азовське море поблизу Бердянську більш прісне, й там немає ще корнеротів, які вже узурпували курорти Арабатки, то, можливо, буде деякий приріст відпочивальників саме в тих краях.
За 227/228 підтримую, АЛЕ тоді неподобство з 243/244 прибуттям/відправленням посеред ночі прибрати, запровадити прямий Бердянськ - Львів, (ІФ).
 Інакше комбінація 134+116 (по Шевченко) чи 750+116 (по Києву) значно краща буде, якщо звичайні пасажири розвідають це!!
Ідея з 227/228 теж подобається. Але 243/244 чіпати не потрібно, бо тоді отримаємо невивіз з Києва в Бердянськ. І 243/244 буде бюджетною альтернативою 227/228.
Було б добре так: На літо 115/116 черезденно  повним складом, однією ниткою з 227/228.
А 135/136 теж своєю окремою ниткою. Можливо б теж було добре склад трохи збільшити.

Таким чином вивеземо і Бердянськ, і Покровськ.
Те, що Тернопіль, Хмельницький, Вінничина ніяк взагалі не буде вивезені - то не рахується. Головне, щоб з Києва всього і по більше було!!

Я до того, що якщо призначати 227/228, то третій склад (від 243/244) давати на Львів - Бердянськ з адекватним графіком по Бердянську, а з Києва кому треба (як не вистачить 115 і 227), то по БЦ пересідати...
« Last Edit: 16.02.20 , 16:02 by Дніпровець » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2105


View Profile
« Reply #18 on: 16.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

Імхо, був би доречний хуткий Львів - Херсон через Хмель та Одесу-Східну складом до десятка вагонів. Про такий маршрут багато людей висловлювалось.
А 5/6 завернути на Запоріжжя. Якщо не встигатиме, зробити кінцеву по Нікополю... на літній (обмежений) час.
НЕ Львів - Херсон через Одесу навряд чи захочуть серед графіка прокладати.
А от НЕ Львів - Херсон діючою ниткою 5/6 на ділянці Львів - Долинська і далі розробленим через Миколаїв можна зробити досить легко. Тоді буде графік:
21:08 ЛЬВІВ 7:39
12:00 ХЕРСОН 17:00
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5786


View Profile
« Reply #19 on: 16.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

Мабуть цього літа знову будуть якісь експерименти з вагонами  поїзда 135/136 Київ-Покровськ.  Минулого року їх пускали як доп Покровськ-Новоолексіївка і експеримент був не дуже вдалий,  людей їздило мало (можливо тому,  що не вдалось його досягнути до Генічеська).  Потім його з щоденного перевели на курсування через день. 
Може таки спробувати пускати ці вагони маршрутом Покровськ-Бердянськ ч/з Чаплине та Пологи? 
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!