Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.20 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Літні перевезення

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Reply | Print
Author Topic: Літні перевезення  (Read 4764 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5672


View Profile
« Reply #50 on: 17.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

З 07:35 до 10:14?
Logged
adul
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #51 on: 17.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote

Якщо трохи підкоригувати графік на літній період 81/82 в напрямку Києва(прибуття біля 9-10 ранку), тоді б можна було по Ужгород зав'язати в оборот і запустити Ужгород-Бердянськ. Бажано через Київ. Проходження Києва в напрямку Бердянська біля 23ї, в напрямку Ужгород біля 5-5.30

цього категорично не можна допускати, доки це єдиний варіант раннього приїзду з Закарпаття, звідки потік літом також високий.
Це я розумію. Як варіант перевести на раннє прибуття 29,з заходом до Києва як 81. Але погоджуюсь, на даний момент такі маніпуляції з нитками є нереальні.

Так як є зараз, то 97/98 не може обертатися на 87/88. Тобто вимога не призначати 291 має поєднуватись з вимогою розробити новий графік для "Ліспіськи". Його я вже наводив. Але тобі він "нє зайдьот" по Дніпру.

Господарське коло замкнулося.

А правда потім ще один варіант наводив, але не можу його зараз знайти.
Там можна зробити прохід Дніпра біля 5.30,тоді '' поезд зайдьот'' і часу на обслуговування мусить вистачити
Знову ці дурнуваті маніпуляції з 29 потягом, не треба хоч його трогати, щоб все не напсувати із Закарпаттям. Як буде адекватна альтернатива з літаками такий сценарій можна буде застосовувати.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1385


View Profile
« Reply #52 on: 17.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote


Знову ці дурнуваті маніпуляції з 29 потягом, не треба хоч його трогати, щоб все не напсувати із Закарпаттям

чому дурнуваті? його прибуття в Київ годині о 8 було б не явно не гірше існуючих 10:11.
Logged
adul
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #53 on: 17.02.20 , 17:02 »
Share Reply with quote


Знову ці дурнуваті маніпуляції з 29 потягом, не треба хоч його трогати, щоб все не напсувати із Закарпаттям

чому дурнуваті? його прибуття в Київ годині о 8 було б не явно не гірше існуючих 10:11.
Це адекватно, але є ряд проблем які стосуються вечірнього відправлення із Закарпаття. Не на разі поки що .
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9676


View Profile
« Reply #54 on: 17.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

З 07:35 до 10:14?
А чим тебе не влаштовує проміжок з 13.36 до 20.10?
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #55 on: 17.02.20 , 18:02 »
Share Reply with quote

З 07:35 до 10:14?
А чим тебе не влаштовує проміжок з 13.36 до 20.10?
Думаю, оптимально було б зберегти Ковель-Одеса(через Київ), як і було минулого літа. Тоді потрібно закладати такий час на обслуговування.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5672


View Profile
« Reply #56 on: 17.02.20 , 19:02 »
Share Reply with quote

З 07:35 до 10:14?
А чим тебе не влаштовує проміжок з 13.36 до 20.10?

Тим, що за 2 год 40 хв нам треба екіпірувати поїзд перед найскладнішим сегментом тривалістю понад 50 годин. Я не в захваті від воплєй абросімових що госпідарникам не вистачає часу закрутити шуруп чи поміняти лампочку, але 02:40 це теж перегин, тільки з іншого боку.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9676


View Profile
« Reply #57 on: 17.02.20 , 19:02 »
Share Reply with quote

Тоді питання:
1. Як обслуговують тоді в Запорі 71/72 з оборотом по Києву на 143/144?
2. Як аналогічно влітку обслуговують 101/102 на 297/298 по Києву?
3. Як планують обертати цьогоріч 11/12 з 49/50 по Києву за 40 хвилин?
4. Як влітку їздив 75/76 до Херсону, та 79/80 до Новоолексіївки, або 139/140 до Херсону?
5. Як планують обертати 75/76 на 259/260?
6.....
7..... тощо.....
Logged
Kbk
User

Posts: 111


View Profile
« Reply #58 on: 17.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Тоді питання:
...
4. Як влітку їздив 75/76 до Херсону, та 79/80 до Новоолексіївки, або 139/140 до Херсону?
5. Як планують обертати 75/76 на 259/260?
6.....
7..... тощо.....

Минулого літа два состави 76 їздили по 9 діб без заїзду в депо, один состав - раз в 5 днів. Екіпірування постільною білизною відбувалось в Києві, якщо призначається 177 то постілью екіпірують на два обороти.
З 260 буде екіпірування постільною білизною на два обороти, тобто коли 76 приїжджає до Києва здається/приймається постіль та їдуть на СеРуЛі, повертаються їдуть на Кривий Ріг, міняються бригади і далі знову по Києву екіпірування постілью
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9676


View Profile
« Reply #59 on: 17.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Тобто, Кривий Ріг не екіпіює своє склади білизною? Білизна лише київська?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!