Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Испания-Португалия

Pages: [1] 2 3
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Испания-Португалия  (Read 2333 times)
W_777
Active user

Posts: 712


View Profile
« on: 19.02.20 , 21:02 »
Share Reply with quote

Добрый вечер.
Присматриваюсь на этот год к посещению этих 2 стран. Пока не знаю будут ли обе страны за одну поездку в режиме "галопом по Пиренейскому полуострову" или все таки Испания отдельно, а Португалия в другой раз.
Как вообще с жд сообщением между этими 2-мя странами?
Сайт Renfe находит ночной поезд "TRENHOTEL"  MADRID-CHAMARTIN - LISBOA-ESTACION ORIENTE по промо-цене 24,60 евро за класс Turista (кстати, что это за класс такой?).
Это единственный поезд между Испанией и Португалией?
Или там есть варианты в стиле "Чоп-Захонь", когда по внутреннему тарифу едешь до какой-то приграничной станции, а там пересаживаешься на некий "подкидыш" и после пересечения границы пересаживаешься на другой внутрненний поезд? Или без "подкидышей", а с шиннокопытным пересечением границы до ближайшей жд станции?
В общем, если кто-то в теме - просветите. Это пригодится мне для планирования маршрута.
Спасибо.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23171


View Profile
« Reply #1 on: 20.02.20 , 02:02 »
Share Reply with quote

радив-би відвідувати їх окремо. Галопом по піренейському острову буде надодачу ще й досить дорого.

Плюс ще дуже поширена помилка баатьох, хто вперше їде до Іспанії - тому одразу хочу Вас застерегти - це недостатня кількість часу виділеного на Барселону.

Також майте на увазі, що між найцікавішими містами Іспанії - вельми далеко, наприклад 621 км з Барселони до Мадрида. Це не дуже очевидно, бо високошвидкісні поїзди швидко долають цю відстань, але ж ціна тоді і відповідно велика.

Quote
Как вообще с жд сообщением между этими 2-мя странами?
його традиційно мало, при чому навідміну від більшості інших країн в цій частині світу - більшість пасажирів що потрапляють з однієї з цих країн до іншої по залізниці - перетинають кордон на нічних поїздах (а не на денних)

з постійного - нічні поїзди Мадрид - Лісабон, нічний поїзд Андай/Ірун - Лісабон (який утворює з TGV Ірун/Андай - Париж - хвилю на Париж і Бордо, тобто цим поїздом Португальці переважно їздять до Франції).
Денні ПДСи є лише на крайній півночі - на маршруті Порту - Віґо (2 пари).

З інших варіантів на півночі, якщо розклад Порту- Віго не підходить - варіант з пішим переходом з Валенси в Туй (це приблизно як у нас через Солотвино - Сигіт Мармароський).

На крайному півдні є досить марудний варіант з Уельви в Віла-Реал-де-Санту-Антоніу - автобусом з Уельви в Аямонте і далі на паром з Аямонте в Віла-реал-де-Санту-Антоніо. Там просто деколи не виходить по-іншому, бо залізниця з португальского боку виходить до прикордонної річки Гвадіана у тому місці, де немає моста. А якщо їхати з Уельви у напрямку Португалії по тій дорозі, що веде на міст - в Португалію потрапляєш як-би повз залізницю, а таких автобусів щоб одразу з Уельви до Фару везли - дуже мало.

А от якщо не крайній південь і не крайня північ - то все досить погано і зазвичай нічого крім двох нічних поїздів нічого через кордон по рейках не ходило вже багато-пребагато років. Тут є часткове виправдання, бо кордон між Іспанією і Португалією пролягає по відносно малонаселених місцях і досить далеко від найближчих міст (при чому з іспанського боку - до популярних серед туристів місць - досить далеко - крім напрямку з Порту на Північ, де є навпаки Сантьяго де Компосалтелла). там справді мізерні пасажиропотоки і літаками з Португалії в Іспанію мабуть більше людей літає, ніж по землі їздить, втім найкращі ціни на літаки зазвичай виходять на маршрути Порту - Барселона, що логічно, бо для туриста це ідеальній . Власне через це і варіантів поїзд+автобус через кордон + поїзд теж менше, ніж хотілось-би.

Quote
за класс Turista(кстати, что это за класс такой?
сидячка 2-го класу. А 1-й клас - це preferente. Лежачі місця - починаються зі слова cama.  Cama turista - це 4-місне купе і cama preferente - це двомісне або одномісне купе.
Quote
Или там есть варианты в стиле "Чоп-Захонь", когда по внутреннему тарифу едешь до какой-то приграничной станции, а там пересаживаешься на некий "подкидыш" и после пересечения границы пересаживаешься на другой внутрненний поезд?
зазвичай ні, але цього року - несповідвано так.

Нещодавно щось велике здохло і один з португальських приміських видовжили і він на 1 зупинку заходить до Іспанії - це приміський Ентрокаменту - Бадахос. Не знаю як він наповнюється зараз, але по відгукам перших днів курсування - він возив повітря через кордон, що цілком очікувано.

  Але для туристу користі з цього мало, бо з іспанського боку там переважно малоцікаві для туриста місця, а найближче цікаве - аж надто далеко, це Мадрид. І при цьому на ділянці Бадахос - Мадрид ходять переважно поїзди середнього сполучення (MD), на котрих так далеко їхати неадекватно дорого, бо MD - це не ПДС, а значить на них не буде ПДСних акцій, тобто ціна не буде меншою якщо купити завчасно, а повний тариф 47 євро - по-моєму перебор кусається. А єдиний ПДС на цій ділянці - не стикується по часу з приміським через кордон.
Quote
когда по внутреннему тарифу едешь до какой-то приграничной станции
на піренейському півострові всі ПДСи винятково на ґлобалпрайсі, тому залізобетонної залежності ціни від кілометражу може не бути, але вцілому зазвичай внутрішня ціна по Іспанії і міжнародна Іспанії в Португалію - це приблизно той самий рівень цін. Внутрішні поїздки по Португалії так, зазвичай дешевше (втім у такому разі менший % знижки якщо купуєш завчасно). Але між видатними містам Іспанії і Португалі маршрути такі виходять, що ділянка по Португалії все-одно коротенька, а по Іспанії - довжелезна, тому не певен що там був-би сенс розбивати.
« Last Edit: 20.02.20 , 02:02 by Maxy » Logged
opex
Active user

Posts: 12606


View Profile
« Reply #2 on: 20.02.20 , 09:02 »
Share Reply with quote

И Португалия и Испания достойны отдельных поездок, я тоже так считаю.
Но в первый раз на Пиренейский полуостров я попал именно в такой поездке - Лиссабон + Мадрид и между ними как раз на Тренхотеле. У меня была программа 4 + 4 дня с ночным переездом и в общем мне понравилось. Для первого знакомства с каждой столицей нормально. Конечно, я еще потом приезжал, но и тогда мне понравилось.
В Тренхотеле я ехал в спальном дабле, бо ехал с женой. Но все равно в сидячем ночь бы я не поехал, это потом разбитый весь день.
Вот мой отчет http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=27588.msg370768;topicseen#msg370768
Logged
joy
Active user

Posts: 25577


View Profile
« Reply #3 on: 20.02.20 , 11:02 »
Share Reply with quote

Я тоже думаю, лучше отдельно посетить эти две страны.
Но если цель - в основном, осмотреть столицы, то можно сделать и "в одном флаконе".
Интересное путешествие само по себе, хотя и недешевое. Зато экономия достигается тем, что международный перелет делится на две страны, это актуально для российских путешественников (перелеты дорогие), менее актуально для украинских (куча лоукостов в города Европы).
Да, в 2014г я хотел буквально так же посетить две страны, но подвернулось выгодное предложение на Мадрид RT, и я отказался от Португалии. Да и хотелось отдохнуть на море в классическом понимании, а Португалия не лучшее место для этого.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3765


View Profile
« Reply #4 on: 20.02.20 , 13:02 »
Share Reply with quote

радив-би відвідувати їх окремо. Галопом по піренейському острову буде надодачу ще й досить дорого.

Плюс ще дуже поширена помилка баатьох, хто вперше їде до Іспанії - тому одразу хочу Вас застерегти - це недостатня кількість часу виділеного на Барселону.

Також майте на увазі, що між найцікавішими містами Іспанії - вельми далеко, наприклад 621 км з Барселони до Мадрида. Це не дуже очевидно, бо високошвидкісні поїзди швидко долають цю відстань, але ж ціна тоді і відповідно велика.

Quote
Как вообще с жд сообщением между этими 2-мя странами?
його традиційно мало, при чому навідміну від більшості інших країн в цій частині світу - більшість пасажирів що потрапляють з однієї з цих країн до іншої по залізниці - перетинають кордон на нічних поїздах (а не на денних)

з постійного - нічні поїзди Мадрид - Лісабон, нічний поїзд Андай/Ірун - Лісабон (який утворює з TGV Ірун/Андай - Париж - хвилю на Париж і Бордо, тобто цим поїздом Португальці переважно їздять до Франції).

На границе и в Португалии:

Двухгруппный поезд.


С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23171


View Profile
« Reply #5 on: 20.02.20 , 14:02 »
Share Reply with quote

Quote
Но если цель - в основном, осмотреть столицы, то можно сделать и "в одном флаконе".
ограничиться только столицами в данном случае - был-бы какой-то странный и глупый выбор. Большинство людей , включая мегаполисолюбов - находят Барселону более интересной, чем Мадрид. И жалующихся на недостаточную масштабность Барселоны тоже я пока не встречал.
А Мадрид конечно суховат, ему сложнее всем нравиться. И даже то, что там с количеством туристов в Барселоне перебор - ее не сильно портит.
 
И Порту тоже слишком уж хороший, и глупо в него не съездить если уж добрались до Лиссабона, и сверхглупо было-бы пытаться попасть каким-то образом сложно и долго в Мадрид, в то время, как поезда из Лиссаббона в Порту ходят часто, быстро и вобщем-то недорого.
Опять-таки дешевые авиабилеты между Испанией и Португалией как-раз чаще всего попадаются на маршруты вроде Порту - Барселона, это ожидаемо, т.к. аэропорт Лиссабона перегружен и не демпингует по аэропортовым сборам, потому бюджетные авиалинии в Португалию летают больше в Порту и на Порту обычно цены всегда намного лучше, чем на Лиссабон.
Logged
opex
Active user

Posts: 12606


View Profile
« Reply #6 on: 20.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Опять-таки дешевые авиабилеты между Испанией и Португалией как-раз чаще всего попадаются на маршруты вроде Порту - Барселона

В Порту один местный мне признался, что если им охота поехать на пляж - они едут или в пригороды вроде ПовуаДеВарзима. Но океан прохладный. На теплое море они летят как раз на Средиземное море в Испанию - в Каталонию или Андалузию. А юг самой Португалии игнорируют по причинам опять таки прохладного океана, но больше из-за задранных цен в Алгарве, из-за того что там купили много недвиги богатенькие бритиши и отдыхать туда летают, и как следствие - разбаловали деньгами местных.
Logged
W_777
Active user

Posts: 712


View Profile
« Reply #7 on: 20.02.20 , 22:02 »
Share Reply with quote

Спасибо за Ваши комментарии.
Значит нужно планировать Испанию отдельно, а Португалию как-нибудь в следующий раз.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1723


View Profile
« Reply #8 on: 07.09.21 , 14:09 »
Share Reply with quote

Планую відвідати Піренейський півострів, в один бік маршрут спланував, тепер планую зворотньо добиратись з Лісабону до Барселони, в ідеалі наземним транспортом.
Вихідні умови наступні:
1) приліт в Лісабон 02.10 о 12:30
2) виліт з Барселони 04.10 о 07:45

Обидва міста встигаю подивитись дорогою "туди", тому час на прогулянки ними можна не закладати.
Оскільки потяга Лісабон - Мадрид Renfe не бачить, то поки що придумалось щось таке:
1) Лісабон - Фаро 14:02 - 17:35 (13,50 за промо тікет)
2) Фаро - Севілья 20:50 - 0:40 (фліксбус за 7 євро)
3) Севілья - Барселона 8:50 - 14:25 (AVE за 60 євро) або
3.1) Севілья - Валенсія 9:25 - 16:02 (22,90 євро), швидка прогулянка Валенсією і
3.2) Валенсія - Барселона 20:04 - 23:39 (32,9 євро)

Чи є якісь, можливо, кращі варіанти в плані ціни/часу саме наземним транспортом?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23171


View Profile
« Reply #9 on: 07.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

мені все-ж подібні плани видаються не розумними.

Я ще раз не припиняю повторювати, що відстані на Піренейському напівострові насправді більші, ніж більшість з нас собі звикла думати. Наприклад з Лісабона до Барселони якщо без відхилень - близько 1300 км вийде.
А такою дорогою, як Ви оце написали - через Фару - Севілью - Мадрид або Севілью - Валенсію - це 1700 км.
Така далека подорож наземним транспортом - це вже співвимірно з проїздом по землі з Барселони в Україну.

При чому слід мати на увазі, що там далеко не рівнина. Піренейський півострів - дуже гористий.

 А кількість транспорту між Іспанією і Португалією - аномально мала. Тим більше навіть раніше, ще до карантину - там уже було аномально мало всього і серед тих, хто їздив між цими країнами більшість становили туристи, у мешканців цих країн подорожі до країни-сусідки по піренейському півострову традиційно були дивовижно непопулярними. А зараз же туристів мало тому і рейси, котрими їздили переважно вони - частково поскасовували. І останні внутрішньоіспанські нічні поїзди, що могли б трохи полегшити вибудовування маршрута - також. Там були як раз 2 останні внутрішньоіспанські нічні недобитки в Галісію з Мадрида і з Барселони: двогрупний Мадрид - Ферроль/Понтеведра і Барселона - Ла-Корунья, можна було б вибудувати маршрут з відхиленням на північ і вбудувати їх в свою поїздку, але ні, все скасовано.

Тому якщо можете - я б порадив все-ж не пхати Лісбаон і Барселону в одну поїздку якщо у Вас так мало часу.

Якщо ж авіаквитки уже куплені і здати їх не можна - то я б все-одно пошукав-би можливість не їхати аж так далеко по землі.
Якщо ще не були в Порту - їдьте краще до Порту і потім 3-го вересня в обід літаком назад. Я розумію що літаки з Порту в Барселону на 3 число уже дорогі, дешево можна лише в Мадрид долетіти (а звідти по 19 євро поїздом в Барселону), мені такий план відверто не подобається. Може там дешевше одразу з Порту летіти туди, куди Ви планували літаком з Барселони летіти?


Тепер все-таки щодо проїзду наземним транспортом. Те що ви познаходили з відхиленням на південь - вийшло пекельно дорого.

Трішки дешевше буде навіть якщо по прямому маршруту їхати втупу

Лісабон 8:23 - Абрантеш - 14:14 Бадахос (на сайті cp - 14 євро до Елваш, скільки треба доплатити за 1 перегон до Бадахос - не знайшов, але гадаю не більше кількох євро)
Бадахос 14:30 - Мерида - 19:33 Мадрид - нажаль ця ділянка довжелезна і на неї є лише повний тариф 40 євро і цю ціну не вдається збити, бо в комбінації немає ПДСів, лише поїзди середнього сполучення, на котрі не буває спецпропозицій, тобто меншої ціни за покупку завчасно - одержати не виходить. При чому досить прикро що саме ця ділянка - найзанудніша в усій дорозі
Мадрид 21:00 - 23:45 Барселона - 19 євро - високошвидкісний поїзд  Ouigo (не RENFE)

Але мені навіть такий варіант відверто не подобається, все-одно шалено дорого і нецікаво виходить
« Last Edit: 07.09.21 , 18:09 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!