Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення 141/142 Львів - Бахмут

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27]
Print
Author Topic: Обговорення 141/142 Львів - Бахмут  (Read 18921 times)
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #260 on: 04.03.21 , 16:03 »
Share

 Це не мої ідеї , я розповідаю Вам, якби я працював, працюючи в УЗ ))).  Це нормальна світова практика, особливо в часи війни. Ніхто тут не винен, що все починається і закінчується  в Києві, а він до цього ще виявляється транзитним містом. Цей радянський рудимент що всі потяги починаються зі столиці треба переламати раз і назавжди, особливо якщо столиця є транзитним містом, а не майже  крайньою західною чи східною точкою (Луганськ, Ужгород , Харків чи Маріуполь: в цих випадках все логічно стає все на свої місця). Логічно, що крім танзитних  потягів, які ідуть через Киів-Пас та Дарницю, треба в сьогоднішніх реаліях крім вузлів , які замінюють обласний центр, ще ставити вибір пасажирам міста-вузла або декількох (Миронівка, БЦ, Фастів) , які рівнозначні столиці України, бо свого часу Ясинувата дорівнювала Донецьку якщо пам'ятаєте.
 Якщо Вас така моя "робота" на УЗ не влаштовувала би -це Ваша думка щодо цього. Мені просто дивно, що лише НЕ так дублюється і розбиваеться по Києву, а про НШ нічого не можу сказати, бо там все логічно побудовано.
 P.S. Це як в укр.мові "відоме та " нове". І ви тут кажете про 29 Киів-Ужгород. Якби було б хоч подовження до Чернігова, то я би до нього не причепився зовсім, бо вже нова кінцева точка , крім Києва, який має ще до Ужгорода 17.
« Last Edit: 04.03.21 , 16:03 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #261 on: 04.03.21 , 17:03 »
Share

Ні. Я підозрюю, що у Vovana за ніч ще стільки ідей народилося))) Дамо ще йому виговоритися. Але не довго.
Я все сказав. Попередній пост то була найосновніша думка , яку я виніс за цей весь час перебування на форумі. Більше " ідіотських " ідей як ви кажете в мене не існує, далі будуть пости згідно тем.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #262 on: 04.03.21 , 18:03 »
Share

Це не мої ідеї , я розповідаю Вам, якби я працював, працюючи в УЗ ))).  Це нормальна світова практика, особливо в часи війни. Ніхто тут не винен, що все починається і закінчується  в Києві, а він до цього ще виявляється транзитним містом. Цей радянський рудимент що всі потяги починаються зі столиці треба переламати раз і назавжди

хто каже про всі? 3/4 не йде через Київ, того достатньо.
17/18 і 29/30 мають хороше заповнення, до того ж, перший - поїзд для Харкова більшою мірою. Якщо 2 НЕ заповнюються добре, на чорта щось відміняти?
Logged
GenkaUA
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #263 on: 04.03.21 , 18:03 »
Share

Це не мої ідеї , я розповідаю Вам, якби я працював, працюючи в УЗ ))).  Це нормальна світова практика, особливо в часи війни. Ніхто тут не винен, що все починається і закінчується  в Києві, а він до цього ще виявляється транзитним містом. Цей радянський рудимент що всі потяги починаються зі столиці треба переламати раз і назавжди, особливо якщо столиця є транзитним містом, а не майже  крайньою західною чи східною точкою (Луганськ, Ужгород , Харків чи Маріуполь: в цих випадках все логічно стає все на свої місця). Логічно, що крім танзитних  потягів, які ідуть через Киів-Пас та Дарницю, треба в сьогоднішніх реаліях крім вузлів , які замінюють обласний центр, ще ставити вибір пасажирам міста-вузла або декількох (Миронівка, БЦ, Фастів) , які рівнозначні столиці України, бо свого часу Ясинувата дорівнювала Донецьку якщо пам'ятаєте.
 Якщо Вас така моя "робота" на УЗ не влаштовувала би -це Ваша думка щодо цього. Мені просто дивно, що лише НЕ так дублюється і розбиваеться по Києву, а про НШ нічого не можу сказати, бо там все логічно побудовано.
 P.S. Це як в укр.мові "відоме та " нове". І ви тут кажете про 29 Киів-Ужгород. Якби було б хоч подовження до Чернігова, то я би до нього не причепився зовсім, бо вже нова кінцева точка , крім Києва, який має ще до Ужгорода 17.
Я б такого очільника УЗ закидав би тухлими яйцями
Logged
GenkaUA
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #264 on: 04.03.21 , 19:03 »
Share

І ще так для статистики для Вована. В часи коли ще інтернет-квитки майже не існували і ходив потяг Львів-Київ на нього було просто нереально взяти квитки, потрібно було сходити до каси разів 3-4 щоб виловити квиток. В той час на КИїв ходив всього 1 автобус, а зараз після красноштановського покращення графіку та маршруту тільки з одного Вараша на Київ від 22:00 до 01:00 відправляється 3 автобуси. Власники автобусних перевезень аплодують стоячи такому єднанню
Logged
olegavr
User

Posts: 137


View Profile
« Reply #265 on: 04.03.21 , 20:03 »
Share

Только раньше Вараш был часа в 3 ночи, а щас довольно удобный овернайт до Киева с прибытием под первое метро, а джихадбусы наверное там развелись после карантина, когда долго не востанавливали этот поезд
Logged
GenkaUA
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #266 on: 04.03.21 , 20:03 »
Share

Только раньше Вараш был часа в 3 ночи, а щас довольно удобный овернайт до Киева с прибытием под первое метро, а джихадбусы наверное там развелись после карантина, когда долго не востанавливали этот поезд

зате з Києва та Львову не зовсім невдало
Logged
olegavr
User

Posts: 137


View Profile
« Reply #267 on: 04.03.21 , 21:03 »
Share

Ну с Киева со времен 359/360 мало что поменялось, как прибывал во Львов в срання, так и прибывает, ток отправляеться в 13.30 вместо 15, со Львова таки да, 14 вместо 21. Только его целевые пассажиры это Рафаловки, Вараши и Сарны которые были среди ночи или под утро, а щас в сторону Киева для них более менее. Может как случка оно не совсем удачно вышло, но жителям Варашей и Рафаловок грех жаловаться по крайней мере в сторону Киева
Logged
opex
Active user

Posts: 12448


View Profile
« Reply #268 on: 04.03.21 , 22:03 »
Share

И до ковида ходили пачками по варшавке автобусы на Сарны, Дубровицу, Заречное, Владимирец, Кузнецовск, Ракитное, Олевск.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!