Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.20 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
Print
Author Topic: Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ  (Read 13213 times)
Vert
Active user

Posts: 5752


View Profile
« on: 08.03.20 , 19:03 »
Share

Так повертати "Говножанщину" на північний хід - не варіант. Трохи краща прокладка ніж зараз є зекономить ще годину, трохи не те що хочеться бачити. А щодо тенденцій - так це на картинці й написано, зручний графік тільки в Комфорті.

Ниже приведена статистика падения пассажиропотока в 2020г. Пассажиропоток Харьков - Львов достиг дна и составляет 5 купейных вагонов в сутки. Северный ход - это мгновенная смерть поезда.



« Last Edit: 08.03.20 , 19:03 by Vert » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5722


View Profile
« Reply #1 on: 08.03.20 , 19:03 »
Share

Ого. Спасибище за проделанную огромную работу.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5629


View Profile
« Reply #2 on: 08.03.20 , 20:03 »
Share

Ну там точное совпадение данных по этому направлению за январь 2017 и 2020 гг. В этом смысле можно сказать, что поезд просто опустился на тот уровень, с которого стартовал после изменения графика.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #3 on: 08.03.20 , 22:03 »
Share

сокращение численности населения страны в действии. Плюс проигрыш конкуренции автобусам и личным автомобилям.
Для направления типа Харьков - Львов еще бы как-то учесть тех, кто едет с пересадкой через Киев...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5722


View Profile
« Reply #4 on: 08.03.20 , 22:03 »
Share

А яка мета відкусування цього поста в окрему тему? Які "Пропозиції" очікується отримати? Щоб збільшити мобільність і кількість населення, треба:

а) більше трахатись;

б) ефективніше працювати.

Жоден з цих пунктів не є в компетенції форуму.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #5 on: 08.03.20 , 23:03 »
Share

у УЗ должны быть конкурентные цены. 600 грн за ночную поездку Киев - Днепр - реально много. А автобусов из Днепра в Киев больше десятка, еще и с опцией заезда в аэропорт Борисполь, и гривен за 450 в сравнении с 600. Вопрос, зачем платить больше?
И тут хоть трахайся, хоть работай эффективнее, 100-200 грн разницы на дороге не валяются. А выспаться в поезде за 7 часов все равно не получится, в среднем для сна нужно часов 8, плюс время на постелиться/собраться.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5722


View Profile
« Reply #6 on: 08.03.20 , 23:03 »
Share

Если делать графики не госпидорчи, и не для любителей быть на работе в 06:30, то выспаться реально, а 150-200 грн разницы легко перекрываются большей продуктивностью работы после поезда в сравнении с поездкой на бусе. Это я вам скажу как человек, который легко переносит даже ночные поездки в автобусах.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1058


View Profile
« Reply #7 on: 08.03.20 , 23:03 »
Share

А яка мета відкусування цього поста в окрему тему? Які "Пропозиції" очікується отримати?

Пропозиції по оптимізації наявних поїздів))).
Але знаючи форум, тут можемо так понаоптимізовувати, що краще б за те вже і не братись))

Logged
GenkaUA
User

Posts: 109


View Profile
« Reply #8 on: 08.03.20 , 23:03 »
Share

у УЗ должны быть конкурентные цены. 600 грн за ночную поездку Киев - Днепр - реально много. А автобусов из Днепра в Киев больше десятка, еще и с опцией заезда в аэропорт Борисполь, и гривен за 450 в сравнении с 600. Вопрос, зачем платить больше?
И тут хоть трахайся, хоть работай эффективнее, 100-200 грн разницы на дороге не валяются. А выспаться в поезде за 7 часов все равно не получится, в среднем для сна нужно часов 8, плюс время на постелиться/собраться.
Я краще в потязі дорожче полежу вночі, ніж в автобусі дешевше сидіти буду. Коментар із області аби, що не будь
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5722


View Profile
« Reply #9 on: 08.03.20 , 23:03 »
Share

А яка мета відкусування цього поста в окрему тему? Які "Пропозиції" очікується отримати?

Пропозиції по оптимізації наявних поїздів))).
Але знаючи форум, тут можемо так понаоптимізовувати, що краще б за те вже і не братись))



Я теж підозрюю, що це справа рук людини, хорошої, але яка рідко погоджує пропозиції в яких немає відмін інших поїздів. І це таке сороміцько завуальоване питання "які саме 20% поїздів на УЗ ви хотіли б грохнути".

Тому й спитав, бо теж прекрасно знаю форум і що тут можуть накидати.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!