Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 07:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]
Print
Author Topic: Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ  (Read 23732 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #120 on: 25.12.20 , 00:12 »
Share

Так, але одночасно там може бути не більше двох поїздів. Третя колія це по суті для обгону локомотивів. До того ж ділянка Новоолексіївка - Генічеськ одноколійна. Але, згоден, що при бажанні, все що є зараз, можна продовжити до Генічеська, але за умови, що поїзд там не буде довго стояти.
Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 285


View Profile
« Reply #121 on: 25.12.20 , 00:12 »
Share

Зимой в Геническ нужно заводить все 3 поезда, которые ходят до Н-А
81 и/или 11 отгонять на отстой в Н-А, там целый парк выстроили для этого, который почему-то не используется

Летом чуть сложнее, но всё решаемо, если я не ошибаюсь, то вы, Крымчанин UA, сами об этом писали, что там всё влазит (кроме 99/100)
Logged
Vovan
Active user

Posts: 495


View Profile
« Reply #122 on: 25.12.20 , 09:12 »
Share

Зимой в Геническ нужно заводить все 3 поезда, которые ходят до Н-А
81 и/или 11 отгонять на отстой в Н-А, там целый парк выстроили для этого, который почему-то не используется

Летом чуть сложнее, но всё решаемо, если я не ошибаюсь, то вы, Крымчанин UA, сами об этом писали, что там всё влазит (кроме 99/100)
Тут ще треба звернути увагу, якому поїзду дали б пріоритет в плані подовження, бо Харків-Новоолексіівка - 05:42 - 22:18, а Київ-Новоолексіївка - 08:08-19:10, і ззрозуміло , що 100% подовався би 86/88, бо простій в 40 хвилин чи навіть менше.
 Якщо ж всі три подовжувати, то треба прибути харківському в Генічеськ близько шостої, і повернутися назад до Новоолексіївки на відстій, потім  прибути з Новоолексіівки в Генічеськ за пів години до відправлення -о 22:00.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #123 on: 25.12.20 , 11:12 »
Share

Зимой в Геническ нужно заводить все 3 поезда, которые ходят до Н-А
81 и/или 11 отгонять на отстой в Н-А, там целый парк выстроили для этого, который почему-то не используется

Летом чуть сложнее, но всё решаемо, если я не ошибаюсь, то вы, Крымчанин UA, сами об этом писали, что там всё влазит (кроме 99/100)
Да, именно я об этом писал. Кроме 99/100 и детских вывозных, если быть  точным. Или детские заводить в свободные дни неежедневных поездов.
Там, правда, предусматривалось корректировка графика большинства поездов. Но и засылки/возврата там не было в Новоалексеевку, а 11/12 оборачивался на 211/212.
Зимой, если честно, вместо 81/82 более логичный дневной поезд и тогда проблем не будет.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 495


View Profile
« Reply #124 on: 25.12.20 , 17:12 »
Share

Кримчанине, для 81/82 в мене щойно промайнула думка, що краще взагалі зробити ще й денний аналогічний потяг, (у випадку подовження на Генічеськ, щоб не ганяти на відстій у НА) , але з іншим номером. Теоретично, це й зараз можливо.
 Перший склад з Харкова їде нічним 22:01-(5:42-5:44; Генічеськ 5:58). Далі змінюється на денний Генічеськ-Харків 7:00-15:00, який обслуговується у Харкові до свого відправлення о 22:01.
 Другий склад 81/82 їде в перший рейс денним рейсом 13:30-21:30, обертаючись на традиційний нічний (Генічеськ)-Новоолексіівка-Харків (22:00-22:16-22:18)-05:55. Ну, і як ви зрозуміли, обслуговується в Харкові з 05:55 до 13:30.
 Але на жаль, для УЗ це дуже велика розкіш, щоб такий оборот для 81/82 задіяти😄
« Last Edit: 25.12.20 , 17:12 by Vovan » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2229


View Profile
« Reply #125 on: 25.12.20 , 18:12 »
Share

Така пропозиція подавалася ще 2 роки тому. Але була відповідь, що у 81/82 достатньо вільних місць і призначення додаткового поїзда не має сенсу.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 495


View Profile
« Reply #126 on: 25.12.20 , 18:12 »
Share

Така пропозиція подавалася ще 2 роки тому. Але була відповідь, що у 81/82 достатньо вільних місць і призначення додаткового поїзда не має сенсу.
А чи не могло б це бути як оборот на сезонний 729/730 Харків-Генічеськ? Бо це і власне був денний поїзд в доковідні часи на данному напрямку.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #127 on: 27.12.20 , 13:12 »
Share

На львівському напрямку радикально змінилися вподобання пасажирів, якщо раніше розбирали плацкарти краще за ІС, а купе на рівні з ІС, то тепер ІС їде майже з 100% заселеністю (наприклад   і 746 і 716 в напрямку Києва, майже 100%, якщо не враховувати декілька десятків місць в перший клас, а на нічні є в достатній кількості місць, при чому як плацкартів, так і купе), на інших напрямках ситуація, думаю, схожа.
Logged
tera
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #128 on: 27.12.20 , 21:12 »
Share

Писали,щодо 300 тисяч заробітчан вернулось на свята.Там локдауни.А тут ні,а в ІС,може бояться бо з баблом,таки не ночуєш з кимось.Все на видноті.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1576


View Profile
« Reply #129 on: 27.12.20 , 22:12 »
Share

На львівському напрямку радикально змінилися вподобання пасажирів, якщо раніше розбирали плацкарти краще за ІС, а купе на рівні з ІС, то тепер ІС їде майже з 100% заселеністю (наприклад   і 746 і 716 в напрямку Києва, майже 100%, якщо не враховувати декілька десятків місць в перший клас, а на нічні є в достатній кількості місць, при чому як плацкартів, так і купе), на інших напрямках ситуація, думаю, схожа.

на ІС+ відкритий продаж всіх місць, на спальні частенько відкриваються надто пізно, а люди звикли брати квитки завчасно
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!