Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.20 , 20:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7
Print
Author Topic: Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ  (Read 8364 times)
Vert
Active user

Posts: 5710


View Profile
« Reply #20 on: 09.03.20 , 08:03 »
Share

А потом из окна выбрасывают паренька, который скажет "помойте вагоны и вокзалы, вытравите клопов и грибы, железная дорога же в умах уже стала синонимом антисанитарии, вонищи и прочей мерзости".

Угу. Последним местом на Киев-Пасс, где можно было посидеть и подождать поезд, был второй этаж Южного вокзала. Теперь это бомжатник, поменяли даже сидения с металлических на старые деревянные  :-\
Logged
klepko
Active user

Posts: 525


View Profile
« Reply #21 on: 09.03.20 , 08:03 »
Share

Верт навів цікаву статистику. Але мова йде про прямий пасажиропотік між містами, що не дуже демонструє цю тенденцію. ПРирода падіння пасажиропотоку полягає не лише в автобусному розвитку. У деяких регіонах автобуси деградують, а то і зникають зовсім. Раніше половина автостанції у Смілі була забита автобусами на Київ: Ж. Води, 5хКривий Ріг, 6хЧеркаси, 3хСміла, Херсон, Генічеськ, Шпола... Не говорячи про те, що сміляни могли зїздити без пересадок на кіностудію Свема у Шостці, в Прилуки, Краматорськ, Хмельницький. А одним з найперших був автобус на Харків, який проіснував 50 років. Але і він у 2012 році фактично припинив існуввння. А зараз кіт наплакав у порівнянні.

Щодо причин падіння пасажиропотоку поїздів, то вони такі:
1. Розширення географії польотів з регіональних аеропортів. Якщо раніше звідти можна було полетіти лише до Росії, Польщі та Австрії+чартери на масові курорти то тепер вона включає Німеччину, Угорщину,  Швецію. Нема потреби доїжджати до Києва поїздом.
2. Покращення та розширення техологій. Якщо раніше для вирішення певної проблеми з регіону до головного офісу або навпаки доводилося оформляти відрядника, то зараз все вирішується у месенджерах тощо.
3. Падіння доходів населення. Особливо, якщо в родині є пенсіонер-держслубовець, що отриимує 100-200 доларів на місяць, але пенсії не індексуються надцять років.
4. Форумчани правильно підмітили про скорочення самого населення.

Для повної картини потрібно фіксувати заповнюваність поїзда на початковій та кінцевій ділянці. І про кількість перевезення в цілому на маршруті. Обєктивність покращиться
Logged
VB
Active user

Posts: 4317


View Profile
« Reply #22 on: 09.03.20 , 09:03 »
Share

По першому пункту. Ви спробуйте дати відповідь на такі питання. Уявляєте в процентному відношенні кількість таких пасажирів? З того ж таки Запоріжжя і прилеглого регіону, який зараз обслуговує цей аеропорт. З огляду на те, що вони чомусь літали раніше з Києва. (Коли це було? Як це корелює з тими вказаними Вами рейсами автобусів у 80-х до Шостки, Лозової та ін.. Тоді, коли це було, були зовсім інші потоки, і Київ до Запоріжжя чи Одеси, чи Львова, чи Харкова має дуже таке віддалене відношення) І навздогін інше по цьому ж. Яка частка таких пасажирів, які їздили потягом до Києва/ Борисполя конкретно зі Сміли ( Шполи, чи навіть самих Черкас) літає тепер  з Черкас до Угорщини,  Швеції чи Німеччини? Яка причина зникнення автобусного рейсу зі Сміли до Харкова?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1729


View Profile
« Reply #23 on: 09.03.20 , 11:03 »
Share

Верт навів цікаву статистику. Але мова йде про прямий пасажиропотік між містами, що не дуже демонструє цю тенденцію. ПРирода падіння пасажиропотоку полягає не лише в автобусному розвитку. У деяких регіонах автобуси деградують, а то і зникають зовсім. Раніше половина автостанції у Смілі була забита автобусами на Київ: Ж. Води, 5хКривий Ріг, 6хЧеркаси, 3хСміла, Херсон, Генічеськ, Шпола... Не говорячи про те, що сміляни могли зїздити без пересадок на кіностудію Свема у Шостці, в Прилуки, Краматорськ, Хмельницький. А одним з найперших був автобус на Харків, який проіснував 50 років. Але і він у 2012 році фактично припинив існуввння. А зараз кіт наплакав у порівнянні.

Щодо причин падіння пасажиропотоку поїздів, то вони такі:
1. Розширення географії польотів з регіональних аеропортів. Якщо раніше звідти можна було полетіти лише до Росії, Польщі та Австрії+чартери на масові курорти то тепер вона включає Німеччину, Угорщину,  Швецію. Нема потреби доїжджати до Києва поїздом.
2. Покращення та розширення техологій. Якщо раніше для вирішення певної проблеми з регіону до головного офісу або навпаки доводилося оформляти відрядника, то зараз все вирішується у месенджерах тощо.
3. Падіння доходів населення. Особливо, якщо в родині є пенсіонер-держслубовець, що отриимує 100-200 доларів на місяць, але пенсії не індексуються надцять років.
4. Форумчани правильно підмітили про скорочення самого населення.

Для повної картини потрібно фіксувати заповнюваність поїзда на початковій та кінцевій ділянці. І про кількість перевезення в цілому на маршруті. Обєктивність покращиться
Ще забули про трудову міграцію (як підпункт 4), яка також сильно впливає на заселеність поїздів.
Я от тільки запам'ятав як було на цих вихідних (5-10 березня), і як буде на Великодні свята (12 квітня в Європі і 19 в Україні). Думаю, що там суттєва різниця буде... (Спостереження на наявність вільних місць веду на ділянках Київ - Захід, ПРИДН - Захід ).
« Last Edit: 09.03.20 , 12:03 by Дніпровець » Logged
klepko
Active user

Posts: 525


View Profile
« Reply #24 on: 09.03.20 , 12:03 »
Share

По першому пункту. Ви спробуйте дати відповідь на такі питання. Уявляєте в процентному відношенні кількість таких пасажирів? З того ж таки Запоріжжя і прилеглого регіону, який зараз обслуговує цей аеропорт. З огляду на те, що вони чомусь літали раніше з Києва. (Коли це було? Як це корелює з тими вказаними Вами рейсами автобусів у 80-х до Шостки, Лозової та ін.. Тоді, коли це було, були зовсім інші потоки, і Київ до Запоріжжя чи Одеси, чи Львова, чи Харкова має дуже таке віддалене відношення) І навздогін інше по цьому ж. Яка частка таких пасажирів, які їздили потягом до Києва/ Борисполя конкретно зі Сміли ( Шполи, чи навіть самих Черкас) літає тепер  з Черкас до Угорщини,  Швеції чи Німеччини? Яка причина зникнення автобусного рейсу зі Сміли до Харкова?
Автобус зник через досить незручний графік. Зі Сміли він відправлявся о 8.10, до Харкова прибував о 19-20 годині. Тобто втрачається цілий день. Він став жертвою зручності поїзду 793 Шевченко - Харків з прибуттям о 7 ранку і часом у дорозі 6-7 годин.
З Києва літали багато з інших регіонів, тому що лише звідти були рейси до ключових центрів ділового життя. А зараз до Італії літають вже рейси з Франика, Чернівців, Львова, Харкова...  Не говорячи вже про решту країн. Ексклюзив Борисполя - Пекін, Торонто, Нью-Йорк - далекомагістральні.

Із Черкас поки що не літають, але аеропорт уже активно ремонтують. СкайАп навіть проситься літати до Львова. А якщо зепутати виконають обіцянку, то чекаємо і раянів з віззами.
Logged
VB
Active user

Posts: 4317


View Profile
« Reply #25 on: 09.03.20 , 12:03 »
Share

Автобус зник через небажання йти в ногу з часом. І поїзд тут жодним чином не має відношення. Умань - Харків не був конкурентом йому ніколи. А обрубок і поготів. Зовсім інші час прибуття та відправлення, зовсім інший контингент.
 Виникло 2 фірми, які запропонували за менші гроші вдвічі швидший доїзд, причому на вибір кілька слотів, можливість нормального бронювання місць в телефонному режимі, а також трансфер по області (зараз відсутній через низький той же пасажиропотік). І це при накатаному маршруті. Можна сказати вони його про.... (придумайте самі). А також небажання змінювати рухомий склад, і в результаті графік, який був незмінним ще з часів Брєжнєва. І жалкувати за тим "сервісом" з пиловою та димовою завісою не слід, як би Ви не любили Ікаруси.
 Щодо Італій, які приводите як приклад. Система МАУ ( а інших до уваги не беремо, чи не так?) підвозила до Борисполя тих, кого вважаєте пасажирами потягів. Кого ні, бо вони далеко від летовищ,- то і зараз нікуди не ділись з цього сегменту. І це в основі своїй,- автобусні пасажири. Бо де далеко летовище,- то і залізниця, як правило, теж. І навіть якщо і ні, то вони і зараз сидять у цьому "ні". Інший сегмент,- буси. Італія, Іспанія, Португалія, Німеччина, Британія. Це вже зараз, в часи підняття свого добробуту,- вони літають. Раз в рік. Два. Буси,- для передач, та для тих, кого підвезуть у Більче-Золоте під ганок. Велика частка тих, що летить,- через Сучави та Кишиневи. Є цілий бізнес підвозу їх до Станстедів та Сучав. І залізниця жодним чином і не мала, і не має, і не матиме стосунку до них, окрім аероекспресу, можливо. Левова,- знову ж таки через Київ до Запоріжжя та Чернівців і інших.  Пекіни, Торонто,- Ви серйозно? Це екслюзив ЛОТа. МАУ Пекіна позбулось, як того мішка з мотлохом. А до Торонто возила персів. 10 пасажирів з паспортом UA, з яких 8 киян,- зроблять погоду?
 Природа падіння пасажиропотоку полягає в зміненні векторів самого пасажиропотоку. Зміненні природньої міграції. Є Київ, Фастів з Ірпінем та Ніжином. І є все те, що далі. Люди пенсійного та передпенсійного віку. Ті, які їздили до Києва, - купуть проїзні у Вроцлаві та Суонсі. Чому зараз ніхто не лічить тих, що ще залишились в Україні? Це так само, чому не лічать пільговиків. Бо розмови про 30 млн,- буде фантастикою, до якої треба прагнути.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #26 on: 09.03.20 , 14:03 »
Share

... Велика частка тих, що летить,- через Сучави та Кишиневи. Є цілий бізнес підвозу їх до Станстедів та Сучав. І залізниця жодним чином і не мала, і не має, і не матиме стосунку до них, окрім аероекспресу, можливо. ...
Це гарно корелює зі словами ексзаступника міністра інфраструктури з євроінтеграції:

Quote
Міністерство транспорту Румунії запропонувало продовжити залізничну колії шириною 1435 мм до Чернівців.
Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань, передає ЦТС.
"Є пропозиція румунської сторони продовжити вузьку колію із Сучави до Чернівців (за прикладом Мукачево-Дебрецен), але спочатку треба підготувати техніко-економічне обґрунтування і загальний інвестиційний проект з ЄС", - розповів він.
Також він нагадав, що з 1 січня 2019 року планується запуск поїздів між Чернівцями та Сучавою з пересадкою у Вадул-Сіреті.
"На ділянці Сучава - Вадул-Сірет євроколія 1435 мм в обидва боки чотири поїзди забезпечує CFR Calatori. На ділянці Вадул Сірет в обидві сторони до Чернівців колія 1520 мм, чотири поїзда забезпечуються Укрзалізниця, - уточнив заступник міністра.
https://nv.ua/ukr/biz/economics/rumuniya-zaproponuvala-prodovzhiti-yevrokoliyu-do-chernivciv-2471694.html
Типова відмазка.

"Румунія ... поки що немає. У нас є потяг Київ-Бухарест, але, скажімо так, це не Польща і не Угорщина, де ми відчуваємо хороший пасажиропотік. До Румунії він на порядок менше", - пояснив Красноштан.
Джерело: https://acc.cv.ua/news/chernivtsi/potyagu-do-suchavi-z-chernivciv-poki-ne-bude---ukrzaliznicya-43199

Найголовніше це ... з уст того ж ексзаступника міністра інфраструктури з євроінтеграції:
Quote
"Необходимо проанализировать риски, ведь в случае скоростного сообщения между Черновцами и Сучавой аэропорты этих городов будут конкурировать за пассажира", - сообщил Довгань.
https://www.epravda.com.ua/rus/news/2018/05/23/637096/

Київ-Бориспіль та Київ-Жуляни якось уживаються... а бурбаківське летовище не переживе швидкісного доїзду українських громадян до Сучави. Докладається максимум зусиль для того, щоб відпочивальники із Чернівців не могли без перестановки візків доїхати до Констанци чи до тієї ж Варни. Перестановка чи пересадка - це зайвий час... тому пасажири обирають автобуси, а КШ не бачить пасажирів.
Logged
VB
Active user

Posts: 4317


View Profile
« Reply #27 on: 09.03.20 , 14:03 »
Share

Для довідки.
Розклад автобусу за маршрутом Сміла - Харків

Рейс № 126

             07.50 Сміла АС-3
08.05 05 08.10 Сміла АС-1
08.45 15 09.00 Черкаси АС-1
09.55 10 10.05 Золотоноша АС
10.45 05 10.50 Іркліїв АС
12.30 05 12.35 Градизьк АС
13.15 30 13.45 Кременчук АС
16.15 15 16.30 Полтава АС
17.37 05 17.42 Чутове АС
18.20 05 18.25 Валки АС
19.40              Харків АС-1

Рейс № 125
             09.20 Харків АС-1
10.35 05 10.40 Валки АС
11.18 05 11.23 Чутове АС
12.30 15 12.45 Полтава АС
15.15 30 15.45 Кременчук АС
16.25 05 16.30 Градизьк АС
18.10 05 18.15 Іркліїв АС
18.55 05 19.00 Золотоноша АС
19.55 10 20.05 Черкаси Ас-1
20.40 05 20.45 Сміла Ас-1
21.00              Сміла АС-3

І це з незапам'ятних часів. Плюс існував ще один автобус, №121/122, за маршрутом Черкаси - Харків через Пирятин. (07.15-18.20//07.00 - 18.00). Що один, що другий курсували щоденно. Через день харківські перевізники зі смілянськими та черкаськими. Таке існувало майже на всіх міжобласних рейсах протяжністю більше 250 км. Потім їздили лише сміляни.

Що є зараз. З Черкас до Харкова 5,5 годин. На відміну від 10.40 на Ікарусі. Розклад (слід мати на увазі, - заявлений, по факту менше) першого перевізника. 5 рейсів в день прямих, плюс ще три Одеса - Харків (через Смілу, до речі. Умовно через Сміла-3).

Зупинки   Вартість*   Час відправки
1   2   3   4   5
Черкаси (вул. Смілянська, 36 навпроти Макдональдса, біля магазину «Лайф» і «Київстар»)
06:30   10:00   12:30   15:30   18:00

Золотоноша (КП) 50 грн.
07:00   10:30   13:00   16:00   18:30

Іркліїв 80 грн.                   
07:15   10:45   13:15   16:15   18:45

Градизьк (біля базару) 150 грн.
08:30   11:30   14:15   17:15   19:30

Кременчук (біля «КрАЗ», зупинка біля «ТАНКА», вул. Московська - Київська біля заправки) 200 грн.   
08:45   12:15   15:00   18:00   20:15

Полтава (зупинка Розсошинці, кінцева тролейбусів) 300 грн.   
10:00   13:45   16:00   19:00   21:45

Харків (АС Холодна гора, платформа №23) 400 грн.   
12:00   15:45   18:30   21:00   23:45
 
І другий перевізник. 6 годин. Хоча реально, - від 5-ти.

7:00           Кременчук, Полтава   13:00   420 грн.
13:00   Кременчук, Полтава   19:00   420 грн.
16:00   Кременчук, Полтава   22:00   420 грн.
Прибуття в Харків — АС  "Привокзальна" («Північний» термінал залізничного вокзалу)

Заявлені розклади. Вводились вони вже давно. По факту, - зазвичай курсує по два рейси, людей немає. Всупереч всім догмам, - ціна лише росте. Запросто можуть зателефонувати за кілька годин до відправлення й запропонувати поїздку взавтра, бо рейсу небуде. Раніше основа пасажирів, - заробітчани до РФ, і зараз, хто б що не говорив, - вектори заробітчанства змінились. Тому лишились крупинки від того шикування. Перевізники купують б/в більш-менш нормальні автобуси у різних Необусів, переоформлюють їх на на польські спулки, відкривають різного плану Скадовськ - Слупськ чи Веселинівка - Свиноуйсце. Навіть черкаські Харків - Одеса з розміном автобусів по Харкові та Одесі в день по одному, а то й того немає. Влітку були, але вони стали суто курортними для харків'ян.
 Щодо інших напрямків. Були часи, коли з райцентру до Києва за місяць не було квитків на три "Туристи". Зараз Спрінтери, три теж, їздять напівпустими. Де люди? Потяги, - не підійде. Бо до Києва їх і не було ніколи, а ті що були, - скасовані давно. В іншому містечку, - було до 2-х десятків рейсів щоденно. Зараз і десяти не набереться, і заяв на тендер на перевезення немає. Зате на Польщу, Чехію, Італію, -  як гриби з'являються.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1567


View Profile
« Reply #28 on: 09.03.20 , 14:03 »
Share

Так повертати "Говножанщину" на північний хід - не варіант. Трохи краща прокладка ніж зараз є зекономить ще годину, трохи не те що хочеться бачити. А щодо тенденцій - так це на картинці й написано, зручний графік тільки в Комфорті.

Ниже приведена статистика падения пассажиропотока в 2020г. Пассажиропоток Харьков - Львов достиг дна и составляет 5 купейных вагонов в сутки. Северный ход - это мгновенная смерть поезда.




Якщо північний хід так негативно впливає на заселеність поїздів, може, варто деякі НЕ перевести на Тернопіль. Незначне збільшення часу в дорозі збереже норматив НЕ, а 3 облцентри по дорозі підкинуть своїх пасажирів.
В свою чергу, з південного на північний хід варто було б перекинути деякі НШ. Щоб була альтернатива: швидкі, комфортні і дорогі поїзди - через Тернопіль. Повільні, задрипані і дешеві - через райцентри північного ходу.
Logged
VB
Active user

Posts: 4317


View Profile
« Reply #29 on: 09.03.20 , 14:03 »
Share

Північний хід так впливає, що пасажири воліють за краще телепортуватися....
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!