Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.20 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Print
Author Topic: Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ  (Read 13210 times)
klepko
Active user

Posts: 532


View Profile
« Reply #30 on: 09.03.20 , 16:03 »
Share

Для довідки.
Розклад автобусу за маршрутом Сміла - Харків

Рейс № 126

             07.50 Сміла АС-3
08.05 05 08.10 Сміла АС-1
08.45 15 09.00 Черкаси АС-1
09.55 10 10.05 Золотоноша АС
10.45 05 10.50 Іркліїв АС
12.30 05 12.35 Градизьк АС
13.15 30 13.45 Кременчук АС
16.15 15 16.30 Полтава АС
17.37 05 17.42 Чутове АС
18.20 05 18.25 Валки АС
19.40              Харків АС-1

Рейс № 125
             09.20 Харків АС-1
10.35 05 10.40 Валки АС
11.18 05 11.23 Чутове АС
12.30 15 12.45 Полтава АС
15.15 30 15.45 Кременчук АС
16.25 05 16.30 Градизьк АС
18.10 05 18.15 Іркліїв АС
18.55 05 19.00 Золотоноша АС
19.55 10 20.05 Черкаси Ас-1
20.40 05 20.45 Сміла Ас-1
21.00              Сміла АС-3

І це з незапам'ятних часів. Плюс існував ще один автобус, №121/122, за маршрутом Черкаси - Харків через Пирятин. (07.15-18.20//07.00 - 18.00). Що один, що другий курсували щоденно. Через день харківські перевізники зі смілянськими та черкаськими. Таке існувало майже на всіх міжобласних рейсах протяжністю більше 250 км. Потім їздили лише сміляни.

Що є зараз. З Черкас до Харкова 5,5 годин. На відміну від 10.40 на Ікарусі. Розклад (слід мати на увазі, - заявлений, по факту менше) першого перевізника. 5 рейсів в день прямих, плюс ще три Одеса - Харків (через Смілу, до речі. Умовно через Сміла-3).

Зупинки   Вартість*   Час відправки
1   2   3   4   5
Черкаси (вул. Смілянська, 36 навпроти Макдональдса, біля магазину «Лайф» і «Київстар»)
06:30   10:00   12:30   15:30   18:00

Золотоноша (КП) 50 грн.
07:00   10:30   13:00   16:00   18:30

Іркліїв 80 грн.                   
07:15   10:45   13:15   16:15   18:45

Градизьк (біля базару) 150 грн.
08:30   11:30   14:15   17:15   19:30

Кременчук (біля «КрАЗ», зупинка біля «ТАНКА», вул. Московська - Київська біля заправки) 200 грн.   
08:45   12:15   15:00   18:00   20:15

Полтава (зупинка Розсошинці, кінцева тролейбусів) 300 грн.   
10:00   13:45   16:00   19:00   21:45

Харків (АС Холодна гора, платформа №23) 400 грн.   
12:00   15:45   18:30   21:00   23:45
 
І другий перевізник. 6 годин. Хоча реально, - від 5-ти.

7:00           Кременчук, Полтава   13:00   420 грн.
13:00   Кременчук, Полтава   19:00   420 грн.
16:00   Кременчук, Полтава   22:00   420 грн.
Прибуття в Харків — АС  "Привокзальна" («Північний» термінал залізничного вокзалу)

Заявлені розклади. Вводились вони вже давно. По факту, - зазвичай курсує по два рейси, людей немає. Всупереч всім догмам, - ціна лише росте. Запросто можуть зателефонувати за кілька годин до відправлення й запропонувати поїздку взавтра, бо рейсу небуде. Раніше основа пасажирів, - заробітчани до РФ, і зараз, хто б що не говорив, - вектори заробітчанства змінились. Тому лишились крупинки від того шикування. Перевізники купують б/в більш-менш нормальні автобуси у різних Необусів, переоформлюють їх на на польські спулки, відкривають різного плану Скадовськ - Слупськ чи Веселинівка - Свиноуйсце. Навіть черкаські Харків - Одеса з розміном автобусів по Харкові та Одесі в день по одному, а то й того немає. Влітку були, але вони стали суто курортними для харків'ян.
 Щодо інших напрямків. Були часи, коли з райцентру до Києва за місяць не було квитків на три "Туристи". Зараз Спрінтери, три теж, їздять напівпустими. Де люди? Потяги, - не підійде. Бо до Києва їх і не було ніколи, а ті що були, - скасовані давно. В іншому містечку, - було до 2-х десятків рейсів щоденно. Зараз і десяти не набереться, і заяв на тендер на перевезення немає. Зате на Польщу, Чехію, Італію, -  як гриби з'являються.

Такий розклад існував до 2008-2009 років. Потім скоротили стоянку по Кременчуку, а також по Золотоноші, Градизьку і т.п. до 5 хвилин. Щодо оновлення рухомого складу, то Кияшко намагався ганяти сучасні двоповерхові Мерседеси, але зрештою рейс прибрали.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4788


View Profile
« Reply #31 on: 09.03.20 , 17:03 »
Share

Мне это обсуждение напоминает известную картинку.
Что делать, чтоб избежать падения пассажиропотока? Ну и начинают сыпать предложения "а давайте подвинем поезд на час туда-сюда", "а давайте пусть он поедет через Запедрищенск-Сортировочный", "а давайте сделаем пересадку чтоб в Рахов было можно из любого райцентра без пересадки", "надо чтоб оно 9.99 стоило за сутки езды".
А потом из окна выбрасывают паренька, который скажет "помойте вагоны и вокзалы, вытравите клопов и грибы, железная дорога же в умах уже стала синонимом антисанитарии, вонищи и прочей мерзости".
Не переживайте так за Рахів. До нього буде особлива увага і в нових "красноштанів" теж. І при зменшенні і при зібльшенні пас. потоків. :)
Вже плануються нові маршрути Генічеськ - Рахів, Бердянськ - Рахів, Костянтинівка - Рахів, ну і Ізмаїл - Рахів обов'язково буде, а там вже й до електрифікації і двоколійних вставок не далеко. :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #32 on: 09.03.20 , 20:03 »
Share

Тут не зайвою буде інсайдерська інфографіка:

Logged
VSK
Active user

Posts: 1058


View Profile
« Reply #33 on: 09.03.20 , 20:03 »
Share

Quote from: Віктор Гарвона link=topic=125108.msg541912#msg541912

Я теж підозрюю, що це справа рук людини, хорошої, але яка рідко погоджує пропозиції в яких немає відмін інших поїздів. І це таке сороміцько завуальоване питання "які саме 20% поїздів на УЗ ви хотіли б грохнути".

Тому й спитав, бо теж прекрасно знаю форум і що тут можуть накидати.

Якісь регулярні поїзди грохати без адекватної заміни не пропоную і не буду пропонувати.

Зараз трохи підкину лайна на вентилятор. Але надіюсь на адекватну реакцію форумчан і на конструктив.
І так - по допам в нас повна срака. В нас на завтра-післязавтра є в сумі, в напрямку Захід-Київ через Львів 6 допів. Зараз в цьому напрямку вільно  1600 місць(це в період на відправлення зі Львова почаниючи з 12 години 9го числа до 6ої години 10го числа). Це вивізний день. Так, більшість мають не зручний графік(прибуття до Києва в 12тій,1ій ночі, 9ій, 10ій, 11ій, 14ій годині. Частково  роль зіграло обмеження продажу, але це в даному випадку це не є настільки важливим фактором, так як продаж був закритий не на все, на деякі не викупили навіть ту кількість білетів, що була відкрита для Львова завчасно.

І зараз вишенька на тортику- напрямок Запоріжжя/Дніпро-Київ - все по нулях(точніше декілька десяток купешок за 700-800грн на 738  денним графіком), це теж саме що повний нуль. І напрямок Одеса-Київ-9го числа-все по нулях, 10го декілька десятків місць в ІС в перший клас.

Що можна було б зробити--один склад допу кинути на напрямок Одеса-Київ інший Дніпро-Київ . На Захід лишити 3 допи (частково забрати дибільне обмеження по Львову) і нічний ІС. І в нас не було б невивозу на основних напрямках. Ну і на Харків розглянути можливість в такі пікові вивізні дні назначити нічний ІС.

А так, ганяємо допи в яких вільно по 300-500 місць, і ниємо про збитки. Долбайоби, що тут скажеш.

Зараз з 1600 було продано за менш ніж 24 години 750 місць. Іще 100-200 місць на 744/220/250 продасть я. І того за 24 години буде продано біля 1000 місць. Непогано. Є ще порох в порохівницях неочікувано великі паспотоки. Основна маса вільних місць була вільна в 182(біля 150), 112(біля 100) та зараз буде вільна в 220(біля 400).
« Last Edit: 09.03.20 , 20:03 by VSK » Logged
Entony
Active user

Posts: 4788


View Profile
« Reply #34 on: 09.03.20 , 21:03 »
Share

Рахувальщик :)
На 21:14 09 березня по напрямку Львів - Київ всього 8 місць в нічний сидячий Хюндай 756.
В ніч на 10 березня пару місця ще є на 250, 008 та 029. А то, що на 220 (з відправленням зі Львова в 04:42 і прибуттям в 14:52 до Києва) купа місць - через не зручний графік. Цей додатовий взагалі не потрібно було призначати.
« Last Edit: 09.03.20 , 21:03 by Entony » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5629


View Profile
« Reply #35 on: 09.03.20 , 21:03 »
Share

Мне это обсуждение напоминает известную картинку.
Что делать, чтоб избежать падения пассажиропотока? Ну и начинают сыпать предложения "а давайте подвинем поезд на час туда-сюда", "а давайте пусть он поедет через Запедрищенск-Сортировочный", "а давайте сделаем пересадку чтоб в Рахов было можно из любого райцентра без пересадки", "надо чтоб оно 9.99 стоило за сутки езды".
А потом из окна выбрасывают паренька, который скажет "помойте вагоны и вокзалы, вытравите клопов и грибы, железная дорога же в умах уже стала синонимом антисанитарии, вонищи и прочей мерзости".
Не переживайте так за Рахів. До нього буде особлива увага і в нових "красноштанів" теж. І при зменшенні і при зібльшенні пас. потоків. :)
Вже плануються нові маршрути Генічеськ - Рахів, Бердянськ - Рахів, Костянтинівка - Рахів, ну і Ізмаїл - Рахів обов'язково буде, а там вже й до електрифікації і двоколійних вставок не далеко. :)
А сообщение с Румынией через Рахов тоже развивать надо. Я так думаю.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1058


View Profile
« Reply #36 on: 09.03.20 , 21:03 »
Share

Рахувальщик :)
На 21:14 09 березня по напрямку Львів - Київ всього 8 місць в нічний сидячий Хюндай 756.
В ніч на 10 березня пару місця ще є на 250, 008 та 029. А то, що на 220 (з відправленням зі Львова в 04:42 і прибуттям в 14:52 до Києва) купа місць - через не зручний графік. Цей додатовий взагалі не потрібно було призначати.
Якщо б ви читали уважно, а не поміж рядків, то б побачили що там враховані і 182 та 112. І часовий проміжок не тільки ніч 10 березня а 12 година 9 березня-6 година 10 березня. Але ж навіщо напружуватися , правда:)

А 250,008,029 не враховував, бо там місць лише декілька і вони швидко зявляться потім продаються

Те що графік незручний-так. Але сам факт наявності пропозиції місць в такому обємі в цьому  напрямку, враховуючи дефіцит  з Одеси та Дніпра/Запоріжжя до столиці. Склад з 220 можна було б кинути на інший напрямок. А 182 замінити 291 складом Львова, але за умови продажу купе як нефірмових або фірмових другого класу.

Ну і майже 1000 проданих квитків в цьому напрямку за менш ніж 24 години, на поїзди з далеко не ідеальним графіком. Це теж заслуговує увагу і дозволяє виміряти паспотік, перед наступними піковим періодами, щоб більше такого з допа и не було. Про це якраз я і писав.

« Last Edit: 09.03.20 , 22:03 by VSK » Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2360


View Profile
« Reply #37 on: 09.03.20 , 22:03 »
Share

у УЗ должны быть конкурентные цены. 600 грн за ночную поездку Киев - Днепр - реально много. А автобусов из Днепра в Киев больше десятка, еще и с опцией заезда в аэропорт Борисполь, и гривен за 450 в сравнении с 600. Вопрос, зачем платить больше?
И тут хоть трахайся, хоть работай эффективнее, 100-200 грн разницы на дороге не валяются. А выспаться в поезде за 7 часов все равно не получится, в среднем для сна нужно часов 8, плюс время на постелиться/собраться.
Я краще в потязі дорожче полежу вночі, ніж в автобусі дешевше сидіти буду. Коментар із області аби, що не будь
Ээээ нет. Тут вопрос какой это Автобус (ли?) и по какой Дороге он едет? Я неделю назад проехался в 60ти местной Сетре (два задних моста) в основном по платным дорогам, нумерация "А", в Польше, маршрут Познань - Краков. В бусе на борту доступна зарядка гаджетов, вай-вай и туалет. Дремая, голову можно склонять на стекло - не проснешься (если хочешь спать, да). Конечно, спать всяко лучше лежа, но в принципе, после такой поездки хорошо умылся, выпил чашечку латте/мокачино и можно познавать новые миры идти на работу/деловую встречу:) Тем более если следующую ночь проведешь в постели. Так что все познается в сравнении. Кстати про него: из Днепра в  Харьков для посадки в самолет добирался на джихад-бусе частник Ниссан бронь мест по телефону, 230 км из центра в центр ровно за 2,5 часа, это с 10 минутной останивкой на кофе/туалет на АЗС под Красноградом, так я скажу: там не то что голову на стекло, там музычку послушать в наушниках те еще ощущения, open space прям:) на одних наплывах и волнах на асфальте улет полный, я уже молчу про выёбины на дороге и изредка ямы, которые опытный (надеюсь) водитель лавировал в разные стороны. И это одна из лучших дорог в Украине, которую еще при Гройсmen е грозились отдать в концессию (сделать платной) одну из первых.
« Last Edit: 09.03.20 , 22:03 by Riesgo » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4467


View Profile
« Reply #38 on: 09.03.20 , 23:03 »
Share

Мне это обсуждение напоминает известную картинку.
Что делать, чтоб избежать падения пассажиропотока? Ну и начинают сыпать предложения "а давайте подвинем поезд на час туда-сюда", "а давайте пусть он поедет через Запедрищенск-Сортировочный", "а давайте сделаем пересадку чтоб в Рахов было можно из любого райцентра без пересадки", "надо чтоб оно 9.99 стоило за сутки езды".
А потом из окна выбрасывают паренька, который скажет "помойте вагоны и вокзалы, вытравите клопов и грибы, железная дорога же в умах уже стала синонимом антисанитарии, вонищи и прочей мерзости".
Не переживайте так за Рахів. До нього буде особлива увага і в нових "красноштанів" теж. І при зменшенні і при зібльшенні пас. потоків. :)
Вже плануються нові маршрути Генічеськ - Рахів, Бердянськ - Рахів, Костянтинівка - Рахів, ну і Ізмаїл - Рахів обов'язково буде, а там вже й до електрифікації і двоколійних вставок не далеко. :)
А сообщение с Румынией через Рахов тоже развивать надо. Я так думаю.
Хоча б навіть тому, що до того ж таки Буковеля приїжджають румуни. Сайт Буковеля теж має румунську версію. Нашим співгромадянам трансільванська частина Румунії теж є цікавою. Проблем не бачу.
« Last Edit: 09.03.20 , 23:03 by Iwan » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 309


View Profile
« Reply #39 on: 10.03.20 , 00:03 »
Share

А може причина падіння потоку на захід банальніша - відсутня зима? Туристів як в горах мало поменшати, так і у Львові, брудно-різдвяна казка якось вже не казка.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!