Рахувальщик :)
На 21:14 09 березня по напрямку Львів - Київ всього 8 місць в нічний сидячий Хюндай 756.
В ніч на 10 березня пару місця ще є на 250, 008 та 029. А то, що на 220 (з відправленням зі Львова в 04:42 і прибуттям в 14:52 до Києва) купа місць - через не зручний графік. Цей додатковий взагалі не потрібно було призначати.
Якщо б ви читали уважно, а не поміж рядків, то б побачили що там враховані і 182 та 112. І часовий проміжок не тільки ніч 10 березня а 12 година 9 березня-6 година 10 березня. Але ж навіщо напружуватися , правда:)
А 250,008,029 не враховував, бо там місць лише декілька і вони швидко зявляться потім продаються
Те що графік незручний-так. Але сам факт наявності пропозиції місць в такому обємі в цьому напрямку, враховуючи дефіцит з Одеси та Дніпра/Запоріжжя до столиці. Склад з 220 можна було б кинути на інший напрямок. А 182 замінити 291 складом Львова, але за умови продажу купе як нефірмових або фірмових другого класу.
Ну і майже 1000 проданих квитків в цьому напрямку за менш ніж 24 години, на поїзди з далеко не ідеальним графіком. Це теж заслуговує увагу і дозволяє виміряти паспотік, перед наступними піковим періодами, щоб більше такого з допа и не було. Про це якраз я і писав.
Треба знати, де саме напружуватись. Можна інколи перенапружитись, як у вашому випадку. :)
Написано було за кілька годин до відправлення основних прямих поїздів до Києва (082, 050 і 092).
Статистиці УЗ по барабану скільки квитків є вільних "за день до" чи "за дві доби до".
Є факт: за 1 годину і трішки більше до відправлення основних поїздів до Києва (а не до Харкова чи ще кудись дальше) квитків не було, окрім 756. І не зі Стрия чи Самбора чи Ходорова, а по напрямку Львів - Київ.
Щодо інших денних та з не зручним графіком (типу 219/220) не дуже слідкував. І цілком логічно, що пасажири їх не вибрали для проїзду до столиці.
В світлі відходу КШ думаю в майбутніх призначеннях додаткових (наприклад, на Великдень) будуть якісь зміни однозначно.