Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.11.20 , 06:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Print
Author Topic: Тенденції спаду пасажиропотоку на УЗ  (Read 13761 times)
Vert
Active user

Posts: 5752


View Profile
« Reply #70 on: 27.10.20 , 11:10 »
Share

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10030


View Profile
« Reply #71 on: 27.10.20 , 13:10 »
Share

Спасибо огромное за информацию.
Да, спад просто колоссальный. Если сравнить даже февраль, когда уже все стояли на ушах от короны, правда в Украине её ещё не было и сентябрь, с показателями более, чем в 2 раза "просевшими" даже по отношению к февралю - то становится совсем грустно.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 519


View Profile
« Reply #72 on: 21.11.20 , 14:11 »
Share

Я уважно відстежую міжнародну статистику по авіаперевезеннях, беру дані по роздрібу пального в Україні - органічний спад є в усіх сегментах по всіх видах транспорту як всередині, так і назовні. Іншими словами, ми маємо справу зі зміною моделей поведінки і зміною культури, а не одноразовим, спричиненим вірусом спадом, за яким під відновлення.

Особливо сильним буде удар в платоспроможному сегменті, бо значна частина авіаційних і залізничних ділових поїздок, які генерували маржу для перевізників, зникне через зменшення потреби у відрядженнях. Демографічний спад в Україні компенсуватиметься економічним розвитком територій - найбільший спад буде в депресивних регіонах, які мали найнижчу мобільність, але, з часом показники мобільності, ймовірно, стабілізуються зі зменшенням числа потенційних пасажирів.

Висновок простий: УЗ має дуже коротке вікно, можливо, менше 5 років, щоб створити базову інфраструктуру для мобільності і закріпити її в культурі: 4-5 щоденних інтерсіті між всіма крупними містами і Києвом, 2 між меншими центрами і Києвом, щоденні денні між крупними містами напряму, 3-5 сполучень вдень за основними напрямками всередині макрорегіонів. Якщо цього не зробити, то покращення магістральних автомобільних доріг дасть основу формуванню американізованої культури автомобільної+авіа мобільності, що призведе до поступового занепаду залізниці.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10030


View Profile
« Reply #73 on: 21.11.20 , 18:11 »
Share

В цілому згоден.
Але є певні але.
Найголовніше - повальної автомобілізації не витримає міська інфраструктура. Вона вже зараз у карантин не витримує.
Зараз працюю в файному місті Тернополі, та просто шокований дорожніми заторами в такому компактному та вдалому з точки зору містозабудовування, місті. Тобто, там де зараз швидше пішки, ніж на своєму авто, все одно обирають авто. Навіть незважаючи на те, що міський транспорт Тернополя не такий вже недолугий, як, наприклад, в тому же Кропивницькому та навіть Дніпрі - тут кожна друга вулиця з троллейбусними дротами, а більшість тролейбусів - гармошки, а якоїсь тисняви в транспорті я й близько за ці три дні не бачив.
І все, місто мертво стоїть у корках у обидва боки, навіть на широких чотирьохсмугових вулицях з мінімум пересічень.
Те, що коїться в старому Львові - це взагалі повний жах.

Тобто, на державному рівні ще позавчора треба було мати програму по сприянню зменшення поїздок приватними автівками в, населених пунктах. В нас навпаки обмежують роботу міського транспоту.

Це я до того, що повинна бути якась державна програма сприянню переміщення саме громадським транспотом, бо УЗ може взагалі простіше возити металопрокат та вугілля, а пасажирські, перевезення тримати лише як соціальний та політичний інструмент.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3386


View Profile
« Reply #74 on: 22.11.20 , 13:11 »
Share

А мне кажется, что все те, кто хотел приобрести автомобиль, уже приобрели, и дальше так значительно количество автомобилей на улицах городов расти не будет. Рынок б/у автомобилей и блях позволил купить автомобиль практически всем, у кого в этом есть необходимость. И ездят в села к бабушкам на автомобиле, а не на электричках. А те, у кого нет родственников в селах, и кому в силу образа жизни (имею в виду не пьянство, а офисная работа без постоянных поездок и отсутствие необходимости регулярно куда-то ездить по личным делам) нет потребности в личном автомобиле, будут и дальше пользоваться общественным транспортом.
Да и многие автовладельцы периодически предпочтут поехать на общественном транспорте (не убивать машину/выпить алкоголь/не платить за парковку). Просто сейчас из-за рисков заразиться многие предпочитают все же ехать на своем автомобиле, а не на общественном, потому и пробки везде такие.
А авиация для поездок внутри Украины сильно не сможет конкурировать с УЗ. Основная причина - расстояния, на 500-700 км авиация не дает значительного преимущества над наземным транспортом, а на большие расстояния пассажиропотоки внутри страны минимальны. И не менее важная причина - на поезде можно добраться практически во все города и курорты, от которых до ближайшего аэропорта километров 100. Просто УЗ надо графики местами сделать удобнее, и закупать больше короткосоставных МВПС для удобных дневных маршрутов в глубинке.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5633


View Profile
« Reply #75 on: 22.11.20 , 14:11 »
Share

Так была уже базовая инфраструктура, унаследованная от Союза, и даже улучшалась (с начала века примерно по 2012), а начала деградировать не в одночасье; не нужно снимать ответственности с большой доли населения, которое предпочтет любому рельсовому транспорту стремные эталоновозы и городские тянучки без выделенок. Решающий удар УЗ нанесли евробляхи, и сейчас путь у нее только один, на всех парах к латиноамериканскому или прибалтийскому варианту. Пока есть еще возможность какие-то ветки проезжать, нужно ею пользоваться. ;)

Статистика по расходу топлива, кстати, будет тем менее информативна, чем сильнее станут проникать в повседневность электромобили.
« Last Edit: 22.11.20 , 14:11 by Emblaze » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5787


View Profile
« Reply #76 on: 22.11.20 , 14:11 »
Share

А мне кажется, что все те, кто хотел приобрести автомобиль, уже приобрели, и дальше так значительно количество автомобилей на улицах городов расти не будет. Рынок б/у автомобилей и блях позволил купить автомобиль практически всем, у кого в этом есть необходимость.

Насправді, попит на автомобілі є завжди. Кожного року з'являються нові сім'ї, а в них народжуються діти. З малою дитиною все таки простіше пересуватись містом на власному авто. Інша справа, що доходи у людей різні і не кожна сім'я може собі дозволити нормальне авто.
Logged
tera
Active user

Posts: 995


View Profile
« Reply #77 on: 22.11.20 , 14:11 »
Share

Дозволю собі привести  один допис
"В Україні планують незабаром протестувати денний швидкісний потяг Інтерсіті+ до гірськолижного курорту Славське Львівської області.
Як передає Укрінформ, про це повідомила заступниця голови фракції партії "Слуга народу" Євгенія Кравчук у Фейсбуці за підсумками засідання робочої групи з реформування пасажирських залізничних перевезень. "
Це для пояснення хто пані.
Сам допис.
Quote
Yevheniya Kravchuk разом з Dmytro Slynko та ще 2.
11 листопада о 02:39 ·
Мандруй з Укрзалізницею 🙂

Чому ви не подорожуєте потягами? Причин багато, і сьогодні ми обговорювали їх у робочій групі з реформування пасажирських залізничних перевезень. Одразу ж хочу подякувати директорові філії «Пасажирська компанія» АТ @Укрзалізниця: Oleksandr Pertsovskyi має вигляд сучасного менеджера на фоні забюрократизованої структури держкомпанії, і його ентузіазм обнадіює. Про що ми говорили? Про додаткові рейси на зимові свята та про «лижний потяг» Інтерсіті+ у Славське – незабаром його тестуватимуть. Про можливі зупинки потягів біля «туристичних магнітів» – Олеський замок, Тараканів форт, Холодний Яр. Про відродження пасажирського руху на важливих туристичних напрямках – зокрема, на «замковій» ділянці Тернопіль – Заліщики. Про кімнати відпочинку та туристичні центри на вокзалах. Окрема важлива тема – групові туристичні перевезення. Тут купа проблем: неможливість онлайн-замовлення, неконкурентні комісійні збори, застарілі способи передачі інформації (тут ще пам’ятають, що таке факс!). Перед Mariana Oleskiv стоїть надважке завдання, але я в неї вірю. Незабаром Мар’яна організує зустріч залізничників із туроператорами, де питання групових квитків обговорять детально. В ідеалі ми хочемо перетягнути хоча б частину турпотоку з автобусних турів на рейки – це екологічніше та безпечніше. Ще один блок – тарифна політика. Пострадянська модель ціноутворення робить залізничні квитки на короткі відстані «золотими». У підсумку потяги перевозять повітря, а пасажир обирає сумнівну «ма-аршруточку на Бердянськ». Процес зміни тарифів непростий, його треба погоджувати з Кабміном, але варто розпочинати вже зараз. «Укрзалізниця» через зрозумілі причини втратила левову частку пасажиропотоку: він складає близько третини від обсягу 2019 року. Саме це спонукає залізничників боротися за пасажира. Якщо раніше УЗ існувала у паралельному світі з висококонкурентним туристичним ринком, то зараз має стати його активним гравцем та партнером зацікавлених туроператорів. Не всі проблеми вдасться вирішити швидко. Колії старіють, локомотиви зношуються – через це потяги змушені рухатись повільніше, а ремонт потребує мільярдних інвестицій. Але я дуже сподіваюсь, що перші позитивні зміни ми матимемо вже до першого снігу. До речі, до цих змін може долучитися кожен із вас. Як саме – розповім незабаром.
Можливо вона щось свіжіше написала.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5633


View Profile
« Reply #78 on: 22.11.20 , 14:11 »
Share

Оператору аккаунта бы немножко матчасть подтянуть, у Таракановского (не Тараканова) форта магистральный ИС+ уже делает остановку (если считать такой Дубно), а у Олеська и Подгорецкого есть о.п. Куты, куда ИС(+) заманить не представляется возможным.

Что до Холодного Яра, то его упоминание слегка забавляет, ибо это явный реверанс перед всякими ИНП, но расстояние до Фундуклеевки/Каменки в любом случае критично велико.
« Last Edit: 22.11.20 , 14:11 by Emblaze » Logged
Vert
Active user

Posts: 5752


View Profile
« Reply #79 on: 22.11.20 , 15:11 »
Share

Так была уже базовая инфраструктура, унаследованная от Союза, и даже улучшалась (с начала века примерно по 2012), а начала деградировать не в одночасье; не нужно снимать ответственности с большой доли населения, которое предпочтет любому рельсовому транспорту стремные эталоновозы и городские тянучки без выделенок. Решающий удар УЗ нанесли евробляхи, и сейчас путь у нее только один, на всех парах к латиноамериканскому или прибалтийскому варианту. Пока есть еще возможность какие-то ветки проезжать, нужно ею пользоваться. ;)

Статистика по расходу топлива, кстати, будет тем менее информативна, чем сильнее станут проникать в повседневность электромобили.

Народ не такой (с) Ага.

Решающий удар по УЗ, как и по всему транспорту в целом, нанес весенний локдаун. О покупке автомобиля задумались даже те, кто живет в центре и ходят на работу пешком. Например, я. Потому что лишение мобильности - это лишение свободы. В июле городские улицы заполонили учебные машины, а авторынок хорошо подрос - https://nv.ua/biz/markets/prodazhi-avtomobiley-v-ukraine-vyros-spros-na-novye-i-poderzhannye-avto-novosti-ukrainy-50104510.html

А дальше только деградация и автомобилизация. На междугородних автобусных маршрута перевозчики начали ставить спринтера, где их не было 16 лет. УЗ не может заполнить ничего, кроме самого дешевого сегмента. Второй класс, который нельзя было купить в прошлом году, в свободной продаже до отправления, первый класс по 500 грн никого не привлекает. Скай Ап отменил последний внутренний рейс - Запорожье-Киев, билеты дороже купе людям неинтересны из-за сопутствующих расходов. А до рейса Запорожье - Львов никто не может додуматься уже много лет. Городской транспорт также деградирует. После 22.00 в некоторых областных центрах уехать почти никуда нельзя. Телепаться 6 часов в Интерсити в Днепр и прибыть в 23.44 может быть интересно только тем, кого встретят на машине, вот люди и думают, может лучше сразу на машине? А в городах поменьше транспорт начал умирать в 19.00 - https://ria-m.tv/news/217559/marshrutchiki_v_melitopole_sokratili_sebe_rabochiy_den_do_19_chasov_(foto).html
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!