Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.08.20 , 03:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Таллінн -- Варшава

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Таллінн -- Варшава  (Read 827 times)
Юрій
User

Posts: 65


View Profile
« on: 15.07.20 , 14:07 »
Share Reply with quote

Шановні,
у військових мемуарах часів ДСВ згадується залізничне перевезення маршрутом з Таллінна до Варшави.
За других совітів там нічого не ходило.
Питання. Коли це сполучення використовувалось в останнє?
Який зараз там стан спав?
Чи реально доїхати таким маршрутом залізницею?
Logged
W_777
Active user

Posts: 624


View Profile
« Reply #1 on: 15.07.20 , 15:07 »
Share Reply with quote

До карантина из Таллинна в Ригу можно было доехать пригородными поездами через Тарту, Валгу. Вот тут обсуждали: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=7485.60
С участком Рига-Вильнюс вроде все сложно было. Возможно кроме поезда Рига-Киев там ничего и не было регулярного.
А из Вильнюса в Варшаву можно было с пересадками в Каунасе и Белостоке. Тоже на форуме где-то былообсуждение.
Что там сейчас происходит - вопрос не изучал.
Logged
moskovoj
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #2 on: 15.07.20 , 16:07 »
Share Reply with quote

Ну, до барановируса такими поездами точно можно было доехать от начала до конца.

Варшава-Белосток
Белосток-Каунас (по 1435 мм)
Каунас-Вильнюс
Вильнюс-Даугавпилс (пт-вс)
Даугавпилс-Рига
Рига-Валга
Валга-Таллин

Ну или 4 столицы от Вильнюса до Риги.
Logged
jtt
Guest
« Reply #3 on: 16.07.20 , 18:07 »
Share Reply with quote

В начале/середине 90-ых недолго ходил поезд Таллинн-Варшава с согласованной пересадкой в Шяштокяй. Один знакомый даже на нем ехал и потом рассказывал.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 950


View Profile
« Reply #4 on: 16.07.20 , 20:07 »
Share Reply with quote

у військових мемуарах часів ДСВ згадується залізничне перевезення маршрутом з Таллінна до Варшави.
За других совітів там нічого не ходило.
У 80-х був вагон Таллін - Варшава до денного поїзда Таллін - Мінськ. Перечеплявся у Вільнюсі.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22932


View Profile
« Reply #5 on: 19.07.20 , 02:07 »
Share Reply with quote

Ще раз нагадую усім, що перестановку візків у регулярному сполученні стали використовувати набагато пізніше, ніж більшість людей чомусь собі думає - в окремих місцях - починаючи з 50-х, а масово - з 60-х. До цього часу переставляти візки хоч і уміли і за нагальної необхідності - в одиничних випадках робили (при перевезенні дуже небезпечних вантажів, в одиничних випадках - могли зробити для літерних поїздів), але для щоденного використання і для звичайних пасажирів - це робити було не прийнято  - просто вважалось недоцільним через певні технічні і організаційні складнощі. Тому до 50-х років, оскільки справжніх прямих поїздів між станціями розташованими на залізницях на різної ширини не було і бути не могло - цілком загальноприйнятим було називати прямим поїздом узгоджені поїзди з пересадкою. При чому якщо не йшлось про детальний розклад розписаний з часом по усіх станціях - зазвичай могли не вказувати навіть що там взагалі є пересадка і по якій вона станції. Нам-би зараз це дивно, а тоді це тоді вважалось нормальним і звичним підходом.

Тому загалом, абстраговано від цієї ситуації - коли ви в тексті, що стосується часів більш давніх, ніж 50-ті роки десь вичитали про прямий поїзд А - Б, де А і Б знаходяться на залізницях різної ширини колії - можна не сумніватись що це були узгоджені поїзди з пересадкою.
Зараз нам таке формулювання незвичне, але в ті часи було загальноприйнятно і вважлось нормальним обзивати це прямим поїздом і про те що пересадка там є і на якій вона станції зайвий раз не деталізувати. Навіть коли з пересадкою на паром (на котрому залізничні вагони не везли, тобто треба було ногами переходити на паром) - теж деколи собі теж таке дозволяли, звідси ж всі ці згадки тих часів про поїзди з різних місць континентальної Європи до Лондона (насправді ж власне поїзд йшов лише до Кале або до Хук Ван Голанда), або з різних місць США до Гавани (насправді це був поїд до Кі-Веста і далі пасажирів везли до Гавани пароплавом). Зрештою таке буває і у наші часи - той-же поїзд Стамбул - Тегеран, поки ходив - уже багато років був з двома пересадками - при переправі через озеро Ван пасажирам треба було пересідати у паром і на іншому березі сідати у інший поїзд.

Але до ДСВ - колія 1435 мм через Варшаву і Вільнюс заходила аж до Риги, тому якщо йдеться про часи після 20-х років, але до 1945 року - то поїздом Талін - Варшава називались поїзди  з пересадкою у Ризі.
А от з пізнішими часами могли бути варіанти - лінію Варшава - Берлін тимчасово перешивали на 1524 мм для військових потреб, але досить пізно - темпи перешивки відставали від темпів звільнення, мені ліньки шукати точні дати, але ясно що в Варшаву колію 1524 мм притягли десь в кінці зими 1945-го, тому можливість проїзду по колії 1524 мм з Таліна до Варшави гіпотетично хоч і виникла з кінця зими 1945 і потім ще якийсь час існувала, але не певен що там істотна кількість поїздів для пасажирів могла б встигнути пройти, зрештою це війна була.

У радянські часи - так -  до Талліна - лише причіпний вагон - при чому зауважте, що між Польщею і Литвою через Білорусь - через Гродно, у радянські часи це не мало значення, але потім через візові перешкоди такий маршрут став неприйнятним.
Потям у 90х - було курсування з пересадкою у Шяштокаї, але швидко заглохло. Але трохи пізніше було накладання двох уже неузгоджених явищ - коли коли кілька років (приблизно з 2000 до 2006) був ходив нічний поїзд Вільнюс - Варшава через SUW2000 і в деякі роки (здається у 2003 і 2004) на літо там намагались на літо поновлювати "Чайку" - денний поїзд Таллінн - Мінськ (ним теж мало хто їздив, тому втретє спробу уже не повторювали). Коротше випало було 2 літа, коли наклались існування ще живого Вільнюс - Варшава і тимчасово поновленого на літо Таллін - Мінськ і якби хтось захотів  - можна було б пересісти у Вільнюсі між ними, але гадаю мало кому тоді вже було потрібно, там обидва поїзди виходили доволі дорогуватими, сумарно виходило зовсім дорого.
« Last Edit: 28.07.20 , 11:07 by Maxy » Logged
kop
Active user

Posts: 6593


View Profile
« Reply #6 on: 19.07.20 , 02:07 »
Share Reply with quote

коли кілька років (приблизно з 2000 до 2006) був ходив нічний поїзд Вільнюс - Варшава через SUW2000
эх, мечта, из 2020г. :(
особенно, если вспомнить, какая мразота на этом участке с самолетами :(
Logged
Юрій
User

Posts: 65


View Profile
« Reply #7 on: 27.07.20 , 12:07 »
Share Reply with quote

Шановні,
красно дякую всім, хто долучився до теми.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 315


View Profile
« Reply #8 on: 28.07.20 , 18:07 »
Share Reply with quote

А чому припинили SUW2000 Польща - Україна?
Logged
Гость10
Guest
« Reply #9 on: 28.07.20 , 19:07 »
Share Reply with quote

С тележками SUW2000 ходили лишь два спальных вагона Литовской ЖД. Это был ночной поезд. В последние годы существования поезд ходил лишь летом, а зимой вместо поезда пускали автобус Варшава - Вильнюс с ЖД билетом.
 Я даже не знаю, сколько стоил билет на этот ночной поезд. Дневной поезд с пересадкой стоил 80 или 82 лита, это 24 евро. А появившиеся автобусы Эколайнс и Люксэкспресс сбили цены - билет стоил около 16-18 евро. До этого автобусные билеты Евролайнс и других перевозчиков тоже стоили около 24 евро.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!