Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.20 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      SUW2000: причини занепаду

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: SUW2000: причини занепаду  (Read 630 times)
snookerok
Active user

Posts: 953


View Profile
« on: 29.07.20 , 11:07 »
Share Reply with quote

Початок дискусії тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125132.10
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22955


View Profile
« Reply #1 on: 01.08.20 , 00:08 »
Share Reply with quote

Перепрошую, буду писати частинами, бо сил і часу немає написати усе за раз.

Отже - одразу хочу звернути Вашу увагу, що тут істотна частина проблеми взагалі не є специфічною для SUW і спільна для колієперевідників усіх конструкцій. Але при цьому я хочу Вас спробувати переконати у своїй гіпотезі, що базується на спостереженнях, що справа насправді навіть не у колієперевідниках.

Якщо взяти стан справ напередодні карантину з колієперевідниками усіх конструкцій - то всі колієперевідники на кордонах крім одного (у Бресті) - уже довгий час закинуті, через них не курсує жоден регулярний поїзд. При чому колієперевідник у Бресті наймолодший з введених у експлуатацію - тому те, що він благополучно працював аж поки через карантин не розпочався -  не дозволяє припускати що він успішніший чи живучіший ніж його старші колеги, бо вони також так само перші роки після початку регулярної експлуатації працювали, а більшість з колієперевідників припиняли експлуатувати дещо пізніше (зазвичай рочків через 15 від початку експлуатації) і невідомо що буде з колієперевідником у Бресті коли він досягне такого віку.

Але одночасно говорити що це халепа у самій технології колієпереведення (тобто що колієперевідник є нежиттєздатною задумкою) - теж було б неправдою. Це легко обґрунтувати -  існує більше десятка колієперевідників що продовжують працювати, поїзди через них успішно ходять щодня у значно більшій кількості ніж у найкращі часи ходило через ті колієперевідники, що зараз закинуті, при чому ще нові такі колієперевідники відкриваються. Он один нещодавно відкрили кілька місяців тому, хоч про це у нас на форумі навіть ніхто не написав. Але у них є одна особливість ... вони знаходяться посеред Іспанії і посеред Японії - у країнах де залізниця загального призначення і ВШМ збудовані різною шириною колії і використовуються суто для внутрішніх поїздів у котрих частина маршрута по ВШМ, а частина по залізниці загального призначення. При чому зверніть увагу - колієперевідники такої самої конструкції для візків такої самої конструкції у тій-же Іспанії але на кордоні з Францією - стоять закинуті. Ще один колієперевідник суто для поїздів внутрішього сполученні от-от мають відкрити у Швейцарії, у Цвайзімені (для поїздів що частково прямуватимуть по 1000 мм колії, а частково по колії 1435 мм) - і гадаю його майбутньому також нічого не загрожує, гадаю буде успішно працювати як внутрішньоіспанські чи внутрішньояпонські колієперевідники.

Тобто те, що колієперевідники на кордонах закинуті стоять - це навіть не є проблема колієперевідників  - а проблема міжнародного залізничного сполучення, котре поза всяким сумнівом вцілому скоріше занепадає останні 2 десятиліття. При чому варто зауважити, що цей занепад відбувається попри те, що в плані часу у дорозі і по комфортабельності вагонів - умови зараз зазвичай кращі, ніж наприклад 25-30 років тому. Щоправда ціни вищі. Є окремі міжнародні маршрути, де пасажирів зараз залізниця возить не менше, а може й більше ніж скажімо років 25-30 тому, але зазвичай там і умови проїзду поліпшились аж надто сильно. Тобто вимальовується така закономірність, що для того щоб просто зберегти пасажира (а тим більше - щоб наростити їх кількість) - залізниці треба ставати кращою аж надто сильно, на що може просто не бути ресурсу. А навіть ставши кращою, але просто менш сильно - залізниця ризикує втрачати пасажира і є навіть випадки закриття маршрутів. А просто намагатись працювати як 25 років тому і сподіватись що бажаючих їхати буде так само багато як було 25 років тому - зазвичай не виходить

Наприклад це досить наочно видно на прикладі маршрутів з Праги до найближчих до Чехії важливих міст Австрії і Німеччини.
Звісно  тут ще накладаються особливості кожного маршруту (бо насправді там пасажиропотоки трохи різні, зрештою всі міста по своєму унікальні і не є повними аналогами одне-одного), але дуже приблизно закономірність можна побачити:

Прага - Відень - зараз в дорозі 4 години, 25 років тому - було 5,5 годин. Кількість пасажирів зараз більша ніж тоді, але зовсім трішки.
Прага - Берлін - зараз в дорозі 4:16, 25 років тому було 6,5 годин. Кількість пасажирів приблизно така ж як і тоді
Прага - Мюнхен - зараз в дорозі 5,5 годин, 25 років тому було 8 годин. Кількість бажаючих їхати по залізниці по цьому маршруту помітно скоротилась, але маршрут якось животіє
Прага - Нюрнберг - зараз міг-би проходити свій маршрут за ~4:40, але вже кілька років як скасований (коли ще швидкість на ділянці Прага - Пльзен не підняли до теперішньої, тому час в дорозі з Праги до Нюрнберґа був 5 годин з великими хвилинами). 25 років тому був у дорозі 7,5 годин. Прямі поїзди здохли, безнадійно програвши конкуренцію іншим видам транспорту (останнім цвяхом в труну було спорудження автобану, по котрому автобус Прага - Нюрнберг став цей маршрут долати за 3:40)
При чому на Прага - Мюнхен є (на Прага - Нюрнберг так само була, поки він ходив) халява в ціні навіть для тих, хто купує квиток перед відходом - в цих поїздах чинний Bayern-Boehmen ticket на ділянці між Пльзенню і будь-яким місцем у Баварії і по Німеччині ці поїзди прирівняні до приміського. Але це не допомагає їм почуватись краще. На маршрутах Прага - Відень і Прага - Берлін такої халяви немає, там максимум розбити можна, але з попитом явно краще.

(далі буде)
« Last Edit: 07.09.20 , 02:09 by Maxy » Logged
dots2004
Active user

Posts: 315


View Profile
« Reply #2 on: 02.08.20 , 19:08 »
Share Reply with quote

Ще один колієперевідник суто для поїздів внутрішього сполученні от-от мають відкрити у Швейцарії, у Цвайзімені

Чи не його це часом монтують?
https://www.google.com/maps/place/Zweisimmen/@46.5530875,7.3753174,3a,75y/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipPhhkwwbLMdoGEB-L0WpmRR3xUelxMri9ESATHi!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipPhhkwwbLMdoGEB-L0WpmRR3xUelxMri9ESATHi%3Dw203-h152-k-no!7i4608!8i3456!4m5!3m4!1s0x478ef83210ce8f7f:0x4f1c3c4dac683635!8m2!3d46.5533216!4d7.3747967
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22955


View Profile
« Reply #3 on: 07.09.20 , 02:09 »
Share Reply with quote

Так, це він праворуч. Лівіше - просто суміщена колія 1000+1435 мм.
« Last Edit: 07.09.20 , 02:09 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!