Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 1016 times)
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« on: 13.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

А чи реально взагалі було б добудувати з часів Другої Світової війни лінію до Жашкова від Дашуківки?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3336


View Profile
« Reply #1 on: 13.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

Для чего эта линия нужна?
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #2 on: 13.09.20 , 23:09 »
Share Reply with quote

Ну, по перше, як ви знаєте, лінія Христиівка-Погребище майже вбита, і там що приміський, що вантажний потяг їде зі швидкістю "равлика", (15 км/год), а по друге, ця побудована лінія до Жашкова послужила би запуском що приміських, що вантажних потягів, і навіть пасажирських потягів в обхід основної лінії через Білу Церкву, або  пуском накшталт 95/96 Черкаси Львів з зупинками в Жашкові, Тетієві, Погребищі, Козятині, і далі.Якщо звичайно Жашків-Козятин та Дашуківка-Багачеве у гарному стані)))
« Last Edit: 13.09.20 , 23:09 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #3 on: 13.09.20 , 23:09 »
Share Reply with quote

Ну, по перше, як ви знаєте, лінія Христиівка-Погребище майже вбита, і там що приміський, що вантажний потяг їде зі швидкістю "равлика", (15 км/год), а по друге, ця побудована лінія до Жашкова послужила би запуском що приміських, що вантажних потягів, і навіть пасажирських потягів в обхід основної лінії через Білу Церкву, або  пуском накшталт 95/96 Черкаси Львів з зупинками в Жашкові, Тетієві, Погребищі, Козятині, і далі.Якщо звичайно Жашків-Козятин та Дашуківка-Багачеве у гарному стані)))
Плюс станція "Гудзівка" отримала би свою істинну назву -Звенигородка, а та "Звенигородка" отримала би назву Єрки,  тобто за місцезнаходженням, згідно Вікіпедії, якби продовжити лінію на Жашків, бо "Гудзівка" у Звенигородці, а "Звенигородка" у Єрках , в цьому випадку буде занадто і треба перейменовувати.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3336


View Profile
« Reply #4 on: 14.09.20 , 00:09 »
Share Reply with quote

Там хватает альтернативных линий.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #5 on: 14.09.20 , 08:09 »
Share Reply with quote

Охренеть логика. Эта линия в плохом состоянии и вместо того, чтобы её ремонтировать будем строить новую с нуля. Опять таки, если бы там планировалось какое-то скоростное движение и старая линия не может удовлетворять этим требованиям - то это одно, а если просто планируется построить обычную линию для грузовых и парочки обычных пассажирских, ну, блин, тут сказать нечего.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #6 on: 14.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Охренеть логика. Эта линия в плохом состоянии и вместо того, чтобы её ремонтировать будем строить новую с нуля. Опять таки, если бы там планировалось какое-то скоростное движение и старая линия не может удовлетворять этим требованиям - то это одно, а если просто планируется построить обычную линию для грузовых и парочки обычных пассажирских, ну, блин, тут сказать нечего.
Для того, щоб запустити швидкісне сполучення, як ви знаєте, в більшості випадків недостатньо однієї колії, крім цього, діючі відрізки Козятин-Погребище-Жашків та Багачеве-Дашуківка треба перекласти тоді заново, для того, щоб крім приміських , вантажних та звичайних пасажирських потягів запустити якийсь вигаданий нічний експрес цією лінією, щоб вкладатися в норматив , що по часу, що по швидкості. Зрозуміло, що через Шевченка-Цвіткове-Багачеве-Дашуківку-Жашків-Козятин кілометрів більше, ніж через БЦ, але це дасть шанс цим трьом містам - Погребищу, Жашкову та Тетієву зв'язок що нічним експресом, що навіть звичайним потягом з заходом, (на Ковель, Львів), та сходом (на Дніпро). Бо там зараз лише автобусне сполучення по трасі Київ-Одеса(я про Жашків), а об'єднання цих двох відрізків в одне ціле так і проситься.)) 
 СРСР же чомусь же  не сподобався цей німецький проект об'єднання, бо  саме в часи Другої Світової , в часи німецької окупації  радянської України німці хотіли добудувати цю гілку, але не встигли. А при незалежній Україні взагалі про це забули, і про це нічого не знають, і не згадують.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #7 on: 14.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Там хватает альтернативных линий.
Якщо як ви сказали, вистачає, то чому тоді УЗ не пустила з самого початку  той же 95/96 через Гайворон-Вінницю , про що писалося вже раніше?) Треба же всі лінії використовувати, почергово, було описано як, раз в чотири дні (3,7,..)на відрізку Зятківці-Вапнярка-Жмеринка, раз в чотири дні(1,5,...) на відрізку Зятківці-Гайворон-Вінниця-Жмеринка. Два відрізки- Черкаси- Зятківці та Жмеринка-Львів вони є спільними, тобто тут по непарним та парним відповідно.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1394


View Profile
« Reply #8 on: 14.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

На хіба це в цій темі? Створіть щось про фантазії і не засмічуйте, будь ласка, ефір
Logged
VB
Active user

Posts: 4321


View Profile
« Reply #9 on: 14.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote


 СРСР же чомусь же  не сподобався цей німецький проект об'єднання, бо  саме в часи Другої Світової , в часи німецької окупації  радянської України німці хотіли добудувати цю гілку, але не встигли. А при незалежній Україні взагалі про це забули, і про це нічого не знають, і не згадують.

Вигадка та брехня.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!