Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.09.20 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 [2] 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 1014 times)
bond
Active user

Posts: 1686


View Profile
« Reply #10 on: 14.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

Там хватает альтернативных линий.
Якщо як ви сказали, вистачає, то чому тоді УЗ не пустила з самого початку  той же 95/96 через Гайворон-Вінницю , про що писалося вже раніше?) Треба же всі лінії використовувати, почергово, було описано як, раз в чотири дні (3,7,..)на відрізку Зятківці-Вапнярка-Жмеринка, раз в чотири дні(1,5,...) на відрізку Зятківці-Гайворон-Вінниця-Жмеринка. Два відрізки- Черкаси- Зятківці та Жмеринка-Львів вони є спільними, тобто тут по непарним та парним відповідно.

95/96 через Гайворон не запустили по причині проблем з suw 2000: от доведуть до ладу - і неодмінно запустять:)
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1394


View Profile
« Reply #11 on: 14.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

Там хватает альтернативных линий.
Якщо як ви сказали, вистачає, то чому тоді УЗ не пустила з самого початку  той же 95/96 через Гайворон-Вінницю , про що писалося вже раніше?) Треба же всі лінії використовувати, почергово, було описано як, раз в чотири дні (3,7,..)на відрізку Зятківці-Вапнярка-Жмеринка, раз в чотири дні(1,5,...) на відрізку Зятківці-Гайворон-Вінниця-Жмеринка. Два відрізки- Черкаси- Зятківці та Жмеринка-Львів вони є спільними, тобто тут по непарним та парним відповідно.


навіщо так поверхнево? давайте раз в місяць кожною можливою гілкою
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #12 on: 14.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote


 СРСР же чомусь же  не сподобався цей німецький проект об'єднання, бо  саме в часи Другої Світової , в часи німецької окупації  радянської України німці хотіли добудувати цю гілку, але не встигли. А при незалежній Україні взагалі про це забули, і про це нічого не знають, і не згадують.

Вигадка та брехня.
Я цю інформацію не зі стелі взяв, що це дійсно було: https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B0%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%B2_(%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F)
 І ось посилання на ще один форум з 2006 року : https://www.parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=1670
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #13 on: 14.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote

delphin_7, з Вами все добре? Такого ніде не існує в світі , що пускати потяг раз в місяць(!)Мінімальна періодичність - раз в тиждень. Далі без коментарів...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #14 on: 14.09.20 , 17:09 »
Share Reply with quote

Ну чому це? Я таке поняття, як за вказівкою. Можна й раз на рік
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #15 on: 14.09.20 , 18:09 »
Share Reply with quote

За вказівкою -це вже окреме поняття. Мова йшла про курсування цілорічно , і навіть сезонні потяги мають періодичність раз в тиждень, навіть  такі як Мінськ-Варна періодичність раз  в 10 днів.
 І по друге, не Гайворон, а Гайсин, ці міста легко плутаються))
« Last Edit: 14.09.20 , 18:09 by Vovan » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3336


View Profile
« Reply #16 on: 14.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

це дасть шанс цим трьом містам - Погребищу, Жашкову та Тетієву зв'язок що нічним експресом,
Какой бред. Ночные экспрессы и в городах покрупнее не всегда останавливается, а тут города 10-тысячники, и им предлагается ночной экспресс....
Реально, хватит писать откровенный бред. С одной стороны на форуме не скучно, а с другой просто офигеваешь от таких фантазий.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11739


View Profile
« Reply #17 on: 15.09.20 , 07:09 »
Share Reply with quote

Какой бред. Ночные экспрессы и в городах покрупнее не всегда останавливается, а тут города 10-тысячники, и им предлагается ночной экспресс....
Дайош НЭ в Бучу, Ирпень, Васильков, Бровары! Там населения побольше будет, чем 10К ;)
Logged
EKS
Active user

Posts: 564


View Profile
« Reply #18 on: 15.09.20 , 08:09 »
Share Reply with quote

це дасть шанс цим трьом містам - Погребищу, Жашкову та Тетієву зв'язок що нічним експресом,
Какой бред. Ночные экспрессы и в городах покрупнее не всегда останавливается, а тут города 10-тысячники, и им предлагается ночной экспресс....
Реально, хватит писать откровенный бред. С одной стороны на форуме не скучно, а с другой просто офигеваешь от таких фантазий.

Это точно!
Logged
Vovan
Active user

Posts: 204


View Profile
« Reply #19 on: 15.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

Це не я перший казав  про швидкісні потяги на тій лінії, це був Кримчанин:) Я вже після цієї цитати почав йому догоджати, що якщо сенсу немає лише в запуску вантажних приміських та пари пасажирських, то мовляв ось так))).
 А НЕ би там тільки в об'їзд згодився, і лише в дуже надзвичайних ситуаціях(аварія  на основному ходу через БЦ), а так сенсу пускати -немає, бо кілометраж більший через  БЦ+ час витрачається на зміну напрямку і тяги; 
 буде сенс пускати лише звичайні потяги, але не НЕ, бо навряд чи щось з Черкас поїхало б під тепловозом, враховуючи те, що по Шевченка зміна напрямку, а по Козятину-зміна тяги.
 І якщо зараз у 9/10 стоянка по Запоріжжю обгрунтована , (через Пологи), то тут , вибачте, дупа, бо без зупинок проїхати всі міста, час витратити на маневри,  (за виключенням надзвичайної ситуації), то це нелогічно.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!