Якщо разом 86/88 -то це значить економія рухомого складу від ім.Шевченка до Новоолексіївки ) . На місці УЗ я б зробив аналогічну операцію, і причому не на зимовий період (з жовтня по березень), а цілорічно, і причеплення/відчеплення було б не на Шеві, а по Козятину-1, саме там сходяться ці потяги і 88 міняє напрямок. А добову дірку закрив би тим же експресом 3/4 з зупинкою по Шепетівці, про який іде мова. Бо все рівно цю добову дірку по Шепетівці трійкою треба закривати, бо 128 Харків-Ковель зараз немає.
Вкрай погана ідея. І, хвала богам, хоч влітку відмовилися від цього безглуздя.
Ви погляньте на сьогодні. 85 поїзд склад 15 вагонів, місць лишилося десь на 1 вагон, 41 поїзд 18 вагонів - також продано практично все.
Влітку навіть 87/88 ходив по 17 вагонів через день, та по 15-16 вагонів 85/86 щоденно.
Що ви хочете групувати? Щоб був склад по 32 вагони? Ви серйозно?
Стосовно об'єднання по Козятину... Ви взагалі хоч оцінювали колійний розвиток станції Козятин-1? Думаю що ні, якщо пишете таке безглуздя.