Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.11.20 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 6448 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #110 on: 15.10.20 , 11:10 »
Share Reply with quote

...
Якщо хочеться щось запустити між Запоріжжям та Києвом через Павлоград, Лозову, Полтаву, то хай це буде окремий нічний поїзд.
Мова про час руху ІС+. Круголями (через Полтаву на ~50 км довше, ніж Дніпро) вже швидше їхати до Запоріжжя, ніж напряму. А якщо погіршення колії прогресуватиме
...ІС+ до Дніпра з Києва буде 7 годин в дорозі
то до ЗП вже треба виділяти під 9 годин. І тоді він взагалі не встигатиме обертатись сам на себе. Виникне необхідність нічного рейсу у один бік/вкорочення по Дніпру/спільного обігу по іншому маршруту.

До відома, зараз перестій по кінцевій складає 1:05.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2108


View Profile
« Reply #111 on: 15.10.20 , 13:10 »
Share Reply with quote

Vovan вийшов зі своїми фантазіями за межі відведеної для нього теми. Тепер відпочиває ще тиждень.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #112 on: 24.10.20 , 09:10 »
Share Reply with quote

Це не стосується залізниці, як ви зрозуміли з посилання: https://chas.news/news/na-donbasi-planuyut-vidkritii-troleibusnii-marshrut-dovzhinoyu-48-km
 Я веду це до того, що крім Донецької області, у Дніпропетровській є ще така "агломерація", у якій разом проживає близько 1.5 мільйона жителів. Це чотири міста - Кам'янське, Дніпро, Новомосковськ та Павлоград. І ось якраз Кам'янське та Дніпро вже де факто стали одним містом, а де юре це не прописано, по друге з цього ж Кам'янського та Новомосковська в нормальних умовах , а не зараз в епоху корони всі їдуть у Дніпро на роботу,, тому це ще один аргумент, навіщо цей проект реалізовувати. Ну а про околиці міста -Таромське та Придніпровськ я взагалі мовчу, бо приміські потяги справляються лише на "південному" ходу, а на "північному" - зараз лише маршрутки . (Хто не зрозумів - мова іде про вулиці Мостова, Доблестна та колишню Братів Трофимових).
 Таким чином, зважаючи на населення міст, можна ще аналогічний проект реалізувати за маршрутом Київ-Біла Церква (Київ -3 мільйони , БЦ- 203 тисячі, а по маршруту Вишневе, Глеваха, Васильків і т.д., тобто уже населення по цьому маршруту складає 3.5 мільйони).
« Last Edit: 24.10.20 , 10:10 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #113 on: 01.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Та це взагалі крутий подарунок від УЗ :) Зате буде мінус по експресам 12 , 738/38 та 80, так як фактично змінився місцями дохід на прямій Київ-Запоріжжя, бо перший клас ІС+ дешевше за купе у вівторок у цих потягах, крім того , до прикладу Київ-П'ятихатки різниці між 308 та 386 гривень майже немає.
Logged
igloz
User

Posts: 22


View Profile
« Reply #114 on: 01.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

різниці між 308 та 386 гривень майже немає.
What ???
Logged
Vovan
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #115 on: 02.11.20 , 22:11 »
Share Reply with quote

Тарпан то може й шустріше їхав, але на постійному струмі може працювати лише один з них. От і подумав, може якраз після тої тестової поїздки в одному з лошадєй наїбнувсь постійнострумовий блок.

Я чомусь теж загадав, як свого часу КШ критикував "Тарпани", бо вони часто ламаються саме після переходу зв змінного струму на постійний.
🤔, якщо саме " Тарпани" ламаються при переході з одного струму на інший, то виходить, що Хюндаї - найкращий вихід з ситуації)  Бо ж якщо пам'ятаєте, пускали декілька років тому два потяги ІС+ Київ-Запоріжжя, зараз екс 736 або поїхав вже на інший напрямок, або стоїть цей склад у депо
Logged
Vovan
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #116 on: 02.11.20 , 23:11 »
Share Reply with quote

Ось була відносно свіжа новина від Закарпатської ОДА щодо швидкісних поїздів до Ужгорода. Датується вереснем цього року.

Олексій Петров відповів на питання журналістів, чи варто мріяти про рейси "Інтерсіті" з Києва до Ужгорода?

"Щодо "Інтерсіті", то "Укрзалізниця" робила пілотні випробування, запускала "Інтерсіті" за маршрутом Київ – Львів-Ужгород, але через перепади рельєфу, високий кут і хвилястість самого залізничного полотна, як мені достовірно відомо, згоріло три двигуни.
Після цього запустили "Тарпан" – це наш швидкісний потяг, який спроєктувули та виготовили на Крюківському заводі. Він проїхав. На заводі нам сказали, що якщо буде програма уряду, то вони зроблять конструкторську модернізацію двигунів, і тоді можна сподіватися, що буде швидкісний потяг Київ – Львів-Ужгород. Ми порахували, що час поїздки триватиме 9 годин. Це не так швидко, але з розрахунків "Укрзалізниці" такий потяг все одно користуватиметься попитом", – зазначив голова Закарпатської ОДА.
Раніше в ОДА заявляли, що курсування швидкісного потягу "Інтерсіті" у Закарпатті неможливе.

https://pmg.ua/life/92584-oleksiy-petrov-ozvuchyv-novu-informaciyu-stosovno-zapusku-intersiti-kyiv-uzhgorod

Щодо ділянки до Ужгорода через Сянки, то думаю про неї вже можна забувати, поки там не відновлять ті швидкості, що були.
Подивіться як там заповільняюють і так вже заповільнений 601/602 Львів - Солотвино.

Зараз є ось так:

Львів      20:40
Самбір   22:25   22:28
Старий Самбір   22:49   22:51
Стрілки   23:09   23:11
Турка   23:45   23:47
Сянки   00:19   00:21
Волосянка-Закарпатська   00:56   00:58
Ставне   01:10   01:11
Кострино   01:28   01:29
Великий Березний   01:52   01:54
Перечин   02:16   02:18
Ужгород   02:44   03:04
...
Солотвино-1   09:02

А буде:
601 Львів - Солотвино через день

Львів      20:38
Самбір   21:58   22:01
Старий Самбір   22:21   22:23
Стрілки   22:41   22:43
Турка   23:22   23:24
Сянки   00:01   00:02
Волосянка-Закарпатська   00:37   00:39
Ставне   00:55   00:56
Кострино   01:21   01:22
Великий Березний   01:48   01:50
Перечин   02:13   02:15
Ужгород   02:42   03:02
...
Солотвино-1   09:02

На 2 хвилини швидше відправлення зі Львова і на стільки ж сповільнили. Але зі Львова до Самбора прискорили на 25 хвилин! А дальше до Ужгорода цих 25 хвилин розтягнули.

З Солотвина до Львова на даний час:

Солотвино-1      17:46
...
Ужгород   23:28   23:48
Перечин   00:14   00:16
Великий Березний   00:44   00:46
Кострино   01:09   01:10
Ставне   01:32   01:33
Волосянка-Закарпатська   01:44   01:46
Сянки   02:24   02:26
Турка   02:57   02:59
Стрілки   03:35   03:37
Старий Самбір   03:58   04:00
Самбір   04:29   04:36
Львів   06:00   

І з 13/12 буде:
601 Солотвино - Львів через день

Солотвино-1      17:30
...
Ужгород   23:14   23:34
Перечин   23:59   00:02
Великий Березний   00:28   00:30
Кострино   00:56   00:57
Ставне   01:25   01:26
Волосянка-Закарпатська   01:41   01:43
Сянки   02:19   02:21
Турка   02:56   02:58
Стрілки   03:33   03:35
Старий Самбір   03:56   03:58
Самбір   04:29   04:36
Львів   06:00   

Вижив :)
Заповільнили ще на 16 хвилин. Швидше відправлення із Солотвино. Основне сповільнення на гірських ділянках до Сянок. Але в даному випадку це на краще, бо на 16 хвилин більше часу для сну, хто їде з Ужгорода до Львова.
До речі, новий розклад 601 зовсім не той, що опублікований на сайті УЗ: https://www.uz.gov.ua/passengers/timetable/?ntrain=66688&by_id=1
 Ну так, Львів-Ужгород у 601/602 було 6:02, стане 6:04, зворотно було 6:12, стане 6:26, але цей пост стосується більше порівняння з 13 , що в нього при умові меншої кількості зупинок було 5:11/5:37, тому говорити про те, що повернути швидкості , - не можна, бо той же гіпотетичний ІС не буде мати зупинки у кожного стовпа,  а буде мати зупинки лише фактично  на рівнинній частині (Самбір, Ст.Самбір, Турка, Сянки та Перечин - тобто як було у 13 потяга).
 А уповільнення я вважаю, що зроблено для комфорту пасажирів, щоб виспалися від Ужгорода до Львова.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2108


View Profile
« Reply #117 on: 02.11.20 , 23:11 »
Share Reply with quote

Vovan, я вже втомився ваші фантазії переносити в тему для ваших фантазій.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #118 on: 03.11.20 , 00:11 »
Share Reply with quote

По перше, чому ви попередній пост перемістили, якщо я просто згадав екс 736 Київ-Запоріжжя, а по друге, не треба було б в наступному пості  про Інтерсіті мені згадувати, то й цього переміщення не сталося, бо цей пост був про швидкість ,  порівняння, і можливий об'їзд Бескиду через Сянки а не лише йшла мова про Інтерсіті, як ви подумали.
 Краще поясніть , як з однієї теми зробити відповідь в іншій
Logged
Vovan
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #119 on: 03.11.20 , 00:11 »
Share Reply with quote

Ну раз вже ця тема розкрутилася,то можна вже по повній).
 Ітак, в мені давно сидить ідея майже з самого початку(а може ще в декого), щоб сполучити злучкою Приазов'я з Закарпаттям. І ось , для того, щоб цю "ідею" втілити, треба замість київського основного формування одного з потягів перемістити в Маріуполь, (так як зараз немає 70, а він маріупольського формування був, то  люди в данному пункті "гуляють"😊, а експрес теж формування Києва)  а другий потяг на данному шляху просто "проковтнути" , за прикладом майбутнього 133 Миколаїв-Рахів. 
 Мова йде про два потяги 84 Маріуполь-Київ та 601 Львів-Солотвино.
 Зараз відправлення з Маріуполя 18:47, прибуття у Київ 12:39, Київ-Львів 8 годин 40 хвилин (через Хмель, Тернопіль), отже пропонується зсунути відправлення з Маріуполя на годину  двадцять хвилин назад -на 17:27, прибуття у Київ об 11:19, відправлення об 11:40, прибуття у Львів о 20:20 відправлення об 20:40,(як зараз), прибуття в Солотвино о 09:02. Зворотно , аби не було 9, 5 годин між Львовом і Києвом, відправлення із Солотвино , і відповідно, прибуття у Львів буде на годину пізніше, тобто о 7 ранку. Відправлення зі Львова буде о 07:25, прибуття у Киів о 16:05, відправлення о 16:32, далі за нинішнім розкладом 84.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!