Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.21 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 12196 times)
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #120 on: 03.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Бо ця "злучка" - це своєрідна компенсація за відсутність 70 Львів-Маріуполь, який навряд чи призначать вже колись). Та й впринципі є і другий варіант, як це зробити з іншого часового проміжку: 
 Відрізок 84 можна не чіпати, але тоді злучка по відрізку 601 буде відправлятися не о 20:40, а о 22:00, (Київ 12:39-13:00, Львів 21:40-22:00), відповідно, прибуття до Ужгорода буде кращим,(четверта ранку, хоч щось) ніж о пів на третю ночі, прибуття у Солотвино буде не о 09:02, а о 10:25.
 Зворотньо якщо ж знову лишаємо відрізок 602, як зараз, і в основній частині Ужгород-Львів (23:48-06:00, але для обгону зворотнього буде уповільнення), то ось якраз 84 Київ-Маріуполь прийдеться рухати на годину назад, щоб знову ж таки не було 9,5 годин. Тобто замість 16:32 відправлення було б з Києва о 15:32, прибуття о 15:05. Крім цього, по П'ятихатках 733 обганяв би цю ж злучку, бо о 22:17 там прибуває ІС+, а 84 якщо мінус година, то ось якраз 22:15-22:17, тобто зупинка не дві хвилини була б, а чотири. Відповідно, прибуття у Дніпро було б не на наступну добу - о першій ночі, а о 23:56, (+2 по П'ятихатках, якщо пам'ятаєте) що впринципі нормально. Отже, тоді прибуття у Маріуполь буде не об 11:03, а о 10:03. (10 Київ-Маріуполь о 09:47, тому він не заважає, обгін іде по Волновасі з різницею у 10 хвилин)
 
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #121 on: 03.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Єдиний мінус, про який можна тут згадатм, який тут майже не звертають уваги -це денні відрізк. (Львів)-Київ-(Дніпро) - 6:25- 23:56 та ~4:40-21:40 відповідно. Те, що Київ проїжджається вдень, з цим нічого не зробиш, це те саме, що зараз транзитом екпреси зупиняються у столиці глубококої ночі.
Бо той же 70 мав дибільне відправлення зі Львова,(01:18) але адекватний час проходження Придніпров'я (Дніпро 19:56) та прибуття в Маріуполь (06:30); в свою чергу моя пропонована "злучка" Солотвине-Маріуполь буде мати більше пасажирів що із Закарпаття далі Львова, що з самого Львова, бо відправлення о 06:25, але час проходження Придніпров'я на грані - Дніпро о 23:56, а прибуття на кінцеву на 3,5 години пізніше -о 10:03.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #122 on: 03.11.20 , 18:11 »
Share Reply with quote

Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #123 on: 06.11.20 , 00:11 »
Share Reply with quote

Ну якщо вже тут немає згоди, то принаймні запустили би цей потяг-злучку раз в чотири дні, і їздив би тоді відповідно , і 602 раз в 4 дні(бо він зараз через день), і подовженний 84, і як наслідок , зараз же Киів-Маріуполь два склади щоденно з розміном по Києву на 126, а було б ці самі два склади, але крім двох разів на тиждень. Тобто для такого потяга раз в 4 дні  треба лише один додатковий склад, який візьметься з нинішніх непризначенних потягів 70 та(або) 142.
 Аналогічно і з 601/602. 85/86 не обертався би на 601/602 у вказані дати, бо використана повністю його нитка.  А про таку функцію як причепляти/відчепляти вагони по Львову, я би в цьому випадку відкинув 100%.
  Ну , і нарешті, про самі дати, які би я запропонував би курсувати по місяцях:
 В місяцях, де 31 день - з Маріуполя - по 1, 5,9,13,17,21, 25,29 числах; із Солотвино відповідно по 3,7,11,15,19,23,27,31 числам;
 В місяцях, де 30 днів -з Маріуполя -по 3,7,11,15,19,23,27 числам; з Солотвино відповідно 5,9,13,17,21,25,29 числах.
  І ось тут є невеликий ньюанс: при переході з "парного" (30 днів) місяця на "непарний" (31 день) при останньому відправленні з Солотвиного 29 числа відправлення з Маріуполя буде 1 числа; при переході з "непарного" у "парний" місяць (з Солотвиного 31 числа) - з Маріуполя 3 числа,  а ось при співпадінні двох непарних місяців підряд -грудень-січень та липень-серпень - відправлення з Маріуполя буде аж 5 числа. Ну і на десерт - лютий місяць.
  Відправлення у лютому, що при 28 днях , що при 29 днях раз на 4 роки буде так, як у "парний" місяць, тобто 30 днів, бо якщо з 28 днями все зрозуміло, тобто 27 відправлення з Маріуполя, 28 числа - Київ та Львів, 1 числа прибуття у Солотвине і відправлення назад, 2 числа Львів та Київ, 3 прибуття у Маріуполь і вже п'ятого березня наступний рейс, то якщо відправити 29 лютого з Маріуполя,(по "непарному" місяцю то вийде взагалі 2 березня -прибуття у Солотвино , і четвертого - прибуття у Маріуполь, а вже на наступний день -наступний рейс. А нам парний день з Солотвиного аж ніяк не підходить, щоб ішов підряд типу цього разу і Солотвино-Маріуполь, і 601/602 наступного ж дня.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #124 on: 13.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote


Нужно 119/120 возобновлять хотя бы через день и делать его 2-группным: вагоны Запорожье-Львов + вагоны Мариуполь-Львов.

69/70 від Маріуполя до Запоріжжя їхав близько 7,5 год. (через Федорівку), ну хай буде 8 год., бо по Запоріжжю ще ж маневрові роботи треба провести.
Нагадаю, що 119/120 відправлявся з Запоріжжя о ~ 12.00, а прибував в зворотному напрямку о ~ 14.00. Час приблизний, бо немає служебки в телефоні.
Виходить так, що з Маріуполя виїзд треба робити о 4-й ранку, а прибуття буде о 22-й.
Коротше, не дуже зручно. Це звісно краще ніж нічого, але...
При желании можно сделать график в 7 утра из Мариуполя, в 15 в Запорожье и до 13 следующего дня быть во Львове. Обратно в 16 выехать со Львова, и в 22 быть в Мариуполе. Для поездок в ОРДО не подойдет, но для дневного сообщения Мариуполя и Запорожья очень неплохой вариант. И без всяких расцепок, в сегодняшних реалиях можно катать вагонов по 10 по всему маршруту - должно всем хватить. Но вариант для постоянного графика не очень из-за невозможности воспользоваться им для поездок в ОРДО, когда-то скорее всего именно по этой причине 69/70 график изменили. Чисто пока карантин, чтобы хоть какое-то сообщение было между городами.

 Частково для вашого випадку може підійти варіант(якщо таке можливо) -організувати заїзд потягу 109/110 Львів-Херсон в Знам'янку і там причіпляти/відчіпляти вагони Маріуполь-Знам'янка-Львів, адже розраховувати на відновлення 119/120 -марна річ, а ось заїзд 110 у Знам'янку, і якщо там не 18 вагонів -можна подумати.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1967


View Profile
« Reply #125 on: 13.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote

Перекладати графіки ніхто вже не буде. Далі: після того, коли 110-й приїде на Знам'янку, що потім на Маріуполь поїде, а назад як, якщо 41 і 110 йдуть один за одним?? Ну і причіпки/відчіпки, як правило, УЗ уникає (крім дво-групових потягів)!
« Last Edit: 13.11.20 , 14:11 by Дніпровець » Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #126 on: 13.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

Вважайте, що вагони Маріуполь-Знам'янка-Львів були б групою до потяга Херсон-Львів, хоча це не так.
 Мені і так зрозуміло, що ніхто нічого чіпати та перекладати не буде, я просто запропонував, якщо таке можливо. Стоянка по Знам'янці буде в такому випадку 40-45 хвилин в один бік, при цьому відправлення з Херсона тоді треба зсути було б назад на відповідний час зупинки , аби не рухати час за левовим маршрутом Знам'янка-Львів, бо вагони із Маріуполя "вріжуться" у хвіст поїзда , що їхав з Херсона.
  А ось при відправленні зі Львова -простіше, так як відсутня Жмеринка , а по друге , першими ідуть в цьому випадку маріупольські вагони, а далі основний склад на Херсон, тобто зупинка буде по Знам'янці  трохи меншою.
Logged
Вадим Залевський
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #127 on: 13.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

Ну и зачем заварачивать 110й по Знамянке вам что мало поездов на Львов, ну это абсурт какой то ну как зло Югу Украины, был 133й с отличным графиком пересрали на Рахов ходит один поезд с Львова на Херсон и тот ходите закруглить по Знамянке и так много поездов в сторону Львова по Знамянке вам мало? так что лучше 110й не трогать.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #128 on: 13.11.20 , 16:11 »
Share Reply with quote

Ну и зачем заварачивать 110й по Знамянке вам что мало поездов на Львов, ну это абсурт какой то ну как зло Югу Украины, был 133й с отличным графиком пересрали на Рахов ходит один поезд с Львова на Херсон и тот ходите закруглить по Знамянке и так много поездов в сторону Львова по Знамянке вам мало? так что лучше 110й не трогать.
++++, але метою "завороту" є не ще один потяг через Знам'янку на Львів, а відновлення сполучення Маріуполя із Львовом хоч в якомусь вигляді не через Київ , а в якомусь відновленні 69/70 !  Бо по Шеві ці маневри робити дуже невигідно). А відновлення 69/70 через 9 місяців - шансів майже нуль.
« Last Edit: 13.11.20 , 16:11 by Vovan » Logged
Vovan
Active user

Posts: 401


View Profile
« Reply #129 on: 13.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote

 Зайшов щойно на букінг, і Ви не повірите, що після 13/12 83/84 Київ-Маріуполь з буквою "О" курсуватиме РАЗ в 4 ДНІ !  Бо мені спочатку здалося, що чому один раз цей поїзд випадає з усіма іншими, а на наступний -ні. Виходить, що залишається лише один склад з найвищою фірмовістю - буква О, а інші два - букви К та Ш кудись передадуть в інше місце, чи сформують нові потяги.
 Отже, відправлення з Києва : 15, 19,23,27 та 31 ГРУДНЯ, 4,8,12,16,20,24,28 СІЧНЯ, 1, 5, 9, і т.д. ЛЮТОГО.
Бо я не здивуюся, якщо цей же єдиний склад будуть продовжувати обертати на 126 Київ-Костянтинівка, а він теж раз в 4 дні, тільки вже інший порядок). І це як виявилось -правильна відповідь😀)
 126 Київ-Костянтинівка відправлення 13, 17, 21 і т.д. грудня, ну Ви зрозуміли...)
 І що, виходить, що нефірмові склади будуть стояти під парканом??)
« Last Edit: 13.11.20 , 17:11 by Vovan » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!