Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
Did you miss your
activation email?
23.01.21 , 03:01
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
|
Help
|
Search
|
Login
|
Register
|
References
|
Blogs
|
Contact Information
railwayclub.info: train travel answers, travel deals
discussion
Тамбур
Humor
Фантазії Vovan'а
Pages:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
25
Reply
|
Print
Author
Topic: Фантазії Vovan'а (Read 12287 times)
Віктор Гарвона
Active user
Posts: 5836
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #160 on:
24.11.20 , 01:11 »
Share
Reply with quote
Так не стоїть завдання каструвати корейця. Те що їздить зараз, заповнюється добре, і його впритик вистачає на обслуговування найбільш затребуваних маршрутів.
Тож рано чи пізно постане питання закупівлі нових, і дивлячись на ентузіазм нової типу «не злочинної» влади, то може й скоро. А тут питання — сходу так і не назвеш напрямок куди можна кинути 9-вагонний состав, з аналізом, обґрунтуванням тощо, якщо доведеться самим там працювати.
І швидший шлях на Запоріжжя, на відміну від Знам'янського ходу, який постійно убивається, — одна з таких перспектив. Ми на симпозіумі навіть обійшли помилку з прибуттям у Київ вночі, якої припустився наш молодий недосвідчений полюціонер — у літній період ранковий рейс із Києва продовжується в Генічеськ, увечері 730-м Генічеськ — Харків, там ночує і вранці трикутником на Київ діючою ниткою ІС+. Так само симетричний трикутник в зворотню сторону. Знову ж таки, вимоги до закупівлі — щоб такі трикутники покривались одним обслуговуванням.
Logged
sergius
Club_access
Active user
Posts: 5520
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #161 on:
24.11.20 , 07:11 »
Share
Reply with quote
Все ж трохи перебільшуєш. Впритик вистачало та вистачатиме. Однак зараз 719, 747 з 761 не курсують. Рейс 745 -- ще не призначений.
То писав до того, що менший попит не має бути перешкодою до впровадження на маршрут двосистемного р.с., коли мається можливість зменшувати кількість вагонів. Окрім згадуваного (умовного) Київ - Полтава - Запоріжжя сюди можна віднести і Київ - Кривий Ріг.
Однак варто згадати і негативну сторону відчеплення третинки -- буле різний пробіг до ремонтів. Теоретично, це може викликати незручності під час планувань обслуговування.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 416
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #162 on:
24.11.20 , 09:11 »
Share
Reply with quote
Quote from: Віктор Гарвона on 24.11.20 , 00:11
За дивним збігом обставин, в той самий час, в суботу ввечері, коли Вован ізвєргав чергову мислю, я на форумних бухличах за шашликом запитував у запорізьких гуру та форумних експертів про здатність Павлограда, Запоріжжя та Мелітополя заповнити парочку ІС+ наступним графіком:
Київ 06:30, 16:30 — Полтава-К 09:35, 19:35 — Запоріжжя 13:20, 23:20 — Мелітополь 14:25, 00:25;
Мелітополь 05:25, 15:25 — Запоріжжя 06:30, 16:30 — Полтава-К 10:15, 20:15 — Київ 13:20, 23:20.
Висновок людей, які зуби з'їли на придніпровських потоках, був невтішним: не заселять.
Все більше переконуюсь, що наступні закупівлі швидкісних составів мають бути в шестивагонному виконанні.
Не все так однозначно (с) , бо зараз коронавірусний потік, а коли цієї зарази не буде, ось тоді думайте про шість вагонів, і то, через певний проміжок часу, коли люди трохи активніше почнуть іздити, якщо не повернеться ніколи колишній паспотік до попередніх значень .
Logged
Vovan
Active user
Posts: 416
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #163 on:
24.11.20 , 09:11 »
Share
Reply with quote
Quote from: delphin_7 on 23.11.20 , 23:11
Quote from: Vovan on 23.11.20 , 23:11
Наткнувся на архівне відео дев'ятирічної давнини:
https://youtu.be/iQP5gXCpx2Y
Чи зараз це доцільно відновлювати цей же гіпотетичний поїзд у розкладці Дніпро-Рахів або Авдіївка/Покровськ-Іф-Чернівці?
думаю, хіба що якийсь НЕ типу Запоріжжя - Івано-Франківськ в перспективі
Дніпровець вже пропонував у сусідній темі НЕ Запоріжжя-ІФ/Ворохта, але я би крім НЕ поставив би ставку ще на звичайний потяг, бо НЕ ниткою 203/204 без ключових зупинок, які ми знаємо, і які були описані мною для 3/4 -це провал.
Тому якщо запускати фірмовий Дніпро-Рахів, то на мою думку , так як не запущений "потяг раз в 4 дні" Черкаси-Львів, то з Дніпра до Шеви використати нитку 41/42 (він же по непарним, отже з Дніпра по парним), з Шеви до Львова ниткою 95, далі розробленою до Рахова.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 416
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #164 on:
24.11.20 , 10:11 »
Share
Reply with quote
Але -є дуже жирний мінус -це те, що від Львова до тої ж Жмеринки всі можливі нитки зайняті щоденними поїздами, такі як 107, 81, 12 та 50, тобто треба накласти фактично "один за одним " дані потяги з різницею в декілька хвилин. І тут ж.па, бо прибуття в Дніпро буде майже о 18 годині, бо з Дніпра до Рахова треба доба і дві години, якщо таким маршрутом, якщо ж лише ниткою 42 до Львова, а далі розробленою , то доба і одна година, тобто хоч так, хоч так не вийде нічого.
П.С. ІФ -Покровськ буде така сама ситуація, якщо взяти до прикладу літню нитку 232 Генічеськ ІФ з Дніпра , і порахувати далі на Покровськ/Авдіівку
Logged
delphin_7
Active user
Posts: 1538
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #165 on:
24.11.20 , 11:11 »
Share
Reply with quote
Quote from: Vovan on 24.11.20 , 09:11
Дніпровець вже пропонував у сусідній темі НЕ Запоріжжя-ІФ/Ворохта, але я би крім НЕ поставив би ставку ще на звичайний потяг, бо НЕ ниткою 203/204 без ключових зупинок, які ми знаємо, і які були описані мною для 3/4 -це провал.
Придніпровці краще знають, але 3/4 зараз не виглядає як провал. І якщо задача стоїть сполучити Придніпров'я з Франківщиною, то логічно це робити найшвидшим можливим шляхом.
Logged
Vovan
Active user
Posts: 416
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #166 on:
24.11.20 , 19:11 »
Share
Reply with quote
Пропозиція, яка "100500 разів" розсасувалась-69/70 Маріуполь- Львів, подовження до ІФ. Це більш реально, ніж всякі експреси , або простій більш ніж в добу.
Тому, відправлення зі Львова буде о 18:00, прибуття в ІФ о 20:40.(це разом з Ходоровом та Галичем). Зворотно відправленя з ІФ о 22:10, прибуття у Львів о 00:50, далі за нинішнім.
У такому випадку ті, хто приїжджатиме в гори, (вже в постковідний час) або їхатиме на Буковину, переночує всього лиш ніч у Франику, натомість в зворотньому напрямку буде більше людей, (на мою думку)
«
Last Edit: 24.11.20 , 19:11 by Vovan
»
Logged
Dhr_Igor
Active user
Posts: 5891
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #167 on:
24.11.20 , 21:11 »
Share
Reply with quote
Quote from: delphin_7 on 24.11.20 , 11:11
Придніпровці краще знають, але 3/4 зараз не виглядає як провал. І якщо задача стоїть сполучити Придніпров'я з Франківщиною, то логічно це робити найшвидшим можливим шляхом.
З поїздом 3/4 все ок. Люди користуються. Ніякої зради немає))
Logged
Крымчанин UA
Active user
Posts: 10377
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #168 on:
25.11.20 , 11:11 »
Share
Reply with quote
Quote from: sergius on 24.11.20 , 00:11
Так кореєць може так їздити. Львів 2013 рік.
+ 735/736 Київ - Запоріжжя 2016 рік, коли один зі складів, здається 010, потрапив у ДТП з навантажувачем та середня секція пішла на відновлення.
Logged
Віктор Гарвона
Active user
Posts: 5836
View Profile
Фантазії Vovan'а
«
Reply #169 on:
25.11.20 , 12:11 »
Share
Reply with quote
А які це напрямки зараз можуть покритись 6-вагонними, а в перспективі вирости до 9 вагонів? Таких і в золоті часи не було.
Logged
Tags:
Pages:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
25
Reply
|
Print
Jump to:
Please select a destination:
-----------------------------
discussion
-----------------------------
=> Розклади рейсів і маршрути поїздок
===> Пропозиції та їх обговорення
=> Станції
=> Бортовий журнал
=> Складні тарифні питання
=> Неактуальні теми щодо вартості проїзду
=> Прикордонно-митний контроль
=> Інше
=> Тамбур
===> Зустрічі
=====> у Києві
===> Обрані звіти і репортажі
===> Автобус, літак і водний транспорт
===> Гумор
=> Ретро
=> Програма "Твій поїзд"
-----------------------------
train reviews
-----------------------------
=> Відгуки про потяги
===> Решта потягів
Powered by SMF 1.1.8
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC