Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 03:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Фантазії Vovan'а

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Author Topic: Фантазії Vovan'а  (Read 12287 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5836


View Profile
« Reply #160 on: 24.11.20 , 01:11 »
Share Reply with quote

Так не стоїть завдання каструвати корейця. Те що їздить зараз, заповнюється добре, і його впритик вистачає на обслуговування найбільш затребуваних маршрутів.

Тож рано чи пізно постане питання закупівлі нових, і дивлячись на ентузіазм нової типу «не злочинної» влади, то може й скоро. А тут питання — сходу так і не назвеш напрямок куди можна кинути 9-вагонний состав, з аналізом, обґрунтуванням тощо, якщо доведеться самим там працювати.

І швидший шлях на Запоріжжя, на відміну від Знам'янського ходу, який постійно убивається, — одна з таких перспектив. Ми на симпозіумі навіть обійшли помилку з прибуттям у Київ вночі, якої припустився наш молодий недосвідчений полюціонер — у літній період ранковий рейс із Києва продовжується в Генічеськ, увечері 730-м Генічеськ — Харків, там ночує і вранці трикутником на Київ діючою ниткою ІС+. Так само симетричний трикутник в зворотню сторону. Знову ж таки, вимоги до закупівлі — щоб такі трикутники покривались одним обслуговуванням.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #161 on: 24.11.20 , 07:11 »
Share Reply with quote

Все ж трохи перебільшуєш. Впритик вистачало та вистачатиме. Однак зараз 719, 747 з 761 не курсують. Рейс 745 -- ще не призначений.

То писав до того, що менший попит не має бути перешкодою до впровадження на маршрут двосистемного р.с., коли мається можливість зменшувати кількість вагонів. Окрім згадуваного (умовного) Київ - Полтава - Запоріжжя сюди можна віднести і Київ - Кривий Ріг.

Однак варто згадати і негативну сторону відчеплення третинки -- буле різний пробіг до ремонтів. Теоретично, це може викликати незручності під час планувань обслуговування.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #162 on: 24.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

За дивним збігом обставин, в той самий час, в суботу ввечері, коли Вован ізвєргав чергову мислю, я на форумних бухличах за шашликом запитував у запорізьких гуру та форумних експертів про здатність Павлограда, Запоріжжя та Мелітополя заповнити парочку ІС+ наступним графіком:

Київ 06:30, 16:30 — Полтава-К 09:35, 19:35 — Запоріжжя 13:20, 23:20 — Мелітополь 14:25, 00:25;

Мелітополь 05:25, 15:25 — Запоріжжя 06:30, 16:30 — Полтава-К 10:15, 20:15 — Київ 13:20, 23:20.


Висновок людей, які зуби з'їли на придніпровських потоках, був невтішним: не заселять.

Все більше переконуюсь, що наступні закупівлі швидкісних составів мають бути в шестивагонному виконанні.
Не все так однозначно (с) , бо зараз коронавірусний потік, а коли цієї зарази не буде,  ось тоді думайте про шість вагонів, і то, через певний проміжок часу, коли люди трохи активніше почнуть іздити,  якщо не повернеться ніколи колишній паспотік до попередніх значень .
Logged
Vovan
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #163 on: 24.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Наткнувся на архівне відео дев'ятирічної давнини: https://youtu.be/iQP5gXCpx2Y
 Чи зараз це доцільно відновлювати цей же гіпотетичний поїзд у розкладці Дніпро-Рахів або Авдіївка/Покровськ-Іф-Чернівці?

думаю, хіба що якийсь НЕ типу Запоріжжя - Івано-Франківськ в перспективі
Дніпровець вже пропонував у сусідній темі НЕ Запоріжжя-ІФ/Ворохта, але я би крім НЕ поставив би ставку ще на звичайний потяг, бо НЕ ниткою 203/204 без ключових зупинок, які ми знаємо, і які були описані мною для 3/4  -це провал.
 Тому якщо запускати фірмовий Дніпро-Рахів, то на мою думку , так як не запущений "потяг раз в 4 дні" Черкаси-Львів, то з Дніпра до Шеви використати нитку 41/42 (він же по непарним, отже з Дніпра по парним),  з Шеви до Львова ниткою 95, далі розробленою до Рахова.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #164 on: 24.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Але -є дуже жирний мінус -це те, що від Львова до тої ж Жмеринки всі можливі нитки зайняті щоденними поїздами, такі як 107, 81, 12 та 50, тобто треба накласти фактично "один за одним " дані потяги з різницею в декілька хвилин. І тут ж.па, бо прибуття в Дніпро буде майже о 18 годині, бо з Дніпра до Рахова треба доба і дві години, якщо таким маршрутом, якщо ж лише ниткою 42 до Львова, а далі розробленою , то доба і одна година, тобто хоч так, хоч так  не вийде нічого.
 

П.С.  ІФ -Покровськ буде така сама ситуація, якщо взяти до прикладу літню нитку 232 Генічеськ  ІФ з Дніпра , і порахувати далі на Покровськ/Авдіівку
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1538


View Profile
« Reply #165 on: 24.11.20 , 11:11 »
Share Reply with quote


 Дніпровець вже пропонував у сусідній темі НЕ Запоріжжя-ІФ/Ворохта, але я би крім НЕ поставив би ставку ще на звичайний потяг, бо НЕ ниткою 203/204 без ключових зупинок, які ми знаємо, і які були описані мною для 3/4  -це провал.

Придніпровці краще знають, але 3/4 зараз не виглядає як провал. І якщо задача стоїть сполучити Придніпров'я з Франківщиною, то логічно це робити найшвидшим можливим шляхом.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #166 on: 24.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Пропозиція, яка "100500 разів" розсасувалась-69/70 Маріуполь- Львів, подовження до ІФ. Це більш реально, ніж всякі експреси , або простій більш ніж в добу.
 Тому, відправлення зі Львова буде о 18:00, прибуття в ІФ о 20:40.(це разом з Ходоровом та Галичем). Зворотно відправленя з ІФ о 22:10, прибуття у Львів о 00:50, далі за нинішнім.
 У такому випадку ті, хто приїжджатиме в гори, (вже в постковідний час)  або їхатиме на Буковину, переночує всього лиш ніч у Франику, натомість в зворотньому напрямку буде більше людей, (на мою думку)
« Last Edit: 24.11.20 , 19:11 by Vovan » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5891


View Profile
« Reply #167 on: 24.11.20 , 21:11 »
Share Reply with quote


Придніпровці краще знають, але 3/4 зараз не виглядає як провал. І якщо задача стоїть сполучити Придніпров'я з Франківщиною, то логічно це робити найшвидшим можливим шляхом.

З поїздом 3/4 все ок. Люди користуються. Ніякої зради немає))
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10377


View Profile
« Reply #168 on: 25.11.20 , 11:11 »
Share Reply with quote

Так кореєць може так їздити. Львів 2013 рік.
+ 735/736 Київ - Запоріжжя 2016 рік, коли один зі складів, здається 010, потрапив у ДТП з навантажувачем та середня секція пішла на відновлення.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5836


View Profile
« Reply #169 on: 25.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

А які це напрямки зараз можуть покритись 6-вагонними, а в перспективі вирости до 9 вагонів? Таких і в золоті часи не було.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!